MY.UAСтатті
«Флористика сьогодні — це не тільки про квіти». Анна Григор’єва про поєднання в маркеті Flowerpot новітніх технологій і традиційних українських елементів
«Флористика сьогодні — це не тільки про квіти». Анна Григор’єва про поєднання в маркеті Flowerpot новітніх технологій і традиційних українських елементів

«Флористика сьогодні — це не тільки про квіти». Анна Григор’єва про поєднання в маркеті Flowerpot новітніх технологій і традиційних українських елементів

Без квітів неможливо уявити жодне свято, адже саме вони перетворюють буденність на красиву мить, нагадують про найщиріші почуття й промовляють до тієї частини душі, що так прагне дива. Однак квіти — це не лише вдалий подарунок для ваших коханих або елемент атмосферного декору, квіти — це справжнє мистецтво, і це блискуче доводить флористичний маркет Flowerpot. 

Від самого початку своєї діяльності компанія робила ставку на креативні колаборації. Так, у скарбничці Flowerpot уже представлені спільні проєкти з Маріанною Панасюк і Альоною Шибуновою, «Видавництвом Старого Лева» і брендом KHUSTYNA, The World of Comics і Art-Hall Ceramics тощо. Кожна зі співпраць втілює місію маркету — єднатися, аби допомагати одне одному, допомагати українському долати складні часи. 

У розмові з ELLE.UA Анна Григор’єва, CEO Flowerpot, поділилася таємницями вдалих колаборацій і поєднання традиційних українських мотивів із новітніми трендами флористики. 

Сукня, DELEGAN

Flowerpot зосереджується не просто на квітах як бізнесі, а на квітах як мистецтві й складнику культурного коду нації. Розкажіть, які аспекти роботи є найважливішими для вас? 

Для нас дуже важливою є наша місія — показати, що єднати означає допомагати одне одному. Поєднувати квіти з мистецтвом дорівнює допомагати мистецтву стати трохи ближчим і доступнішим, а квітам — знайти нове, цікаве, креативне обрамлення. 

Співпрацювати з молодими художниками та бізнесами означає допомогти всім нам разом пройти непростий період, бути взаємокорисними та віднаходити нові горизонти для розвитку. 

Усі наші проєкти народжуються дуже легко завдяки відкритості, яку проявляють нові українські бізнеси й митці. Вона символізує цей час — коли ми допомагаємо одне одному.

Але, звісно, тут є і бізнес-складова. Співпрацюючи, ми поєднуємо наші цільові аудиторії та отримуємо цікавіший для нас результат у продажах і популяризації двох брендів. 

Як ви зазначили, Flowerpot зосереджується на підтримці українського. Одним із напрямів вашої роботи є поєднання традиційних мотивів з елементами сучасного декору. Розкажіть, як вам це вдається? 

Це поєднання варто розглянути на прикладі проєкту «Квітковий дивосвіт витинанок», створений у колаборації з Маріанною Панасюк. Маріанна є членкинею Національної спілки майстрів народного мистецтва України, вже багато років вона досліджує і відроджує майстерність витинання. 

У межах роботи над проєктом Маріанна вирізала оригінальну витинанку, на що витрачається дуже багато часу. Далі — надсилала декілька варіантів, ми затверджували, приміряли до пакування букетів. А потім вже за допомогою лазерного пристрою відтворювали її оригінал у необхідній для нас кількості. Для досягнення балансу традиційне пакування ми доповнювали креативним поєднанням квітів, зокрема із сухоцвітами, що втілювало сучасні тренди у флористиці. 

Весняна колаборація

Ця колекція була дуже успішною, ми отримали багато відгуків про неї. Люди запитували, як ми взагалі це вигадали — поєднати витинанки з квітами. 

До речі, Маріанна Панасюк створювала також і величезні панно, якими прикрашений наш маркет.

Зимова колаборація

Колаборації є нетиповим напрямом діяльності для квіткової сфери. Як народжуються ваші співпраці та як ви обираєте партнерів для них? 

По-перше, нам дуже важливо збігатися за цінностями, поглядами. Ми ретельно відбираємо компанії, перш ніж сказати: «Так, зробімо щось цікаве». Також є проєкти, наприклад, із The World of Comics, де ми виготовляли патріотичні букети й донатили з їх продажів. 

По-друге, ми завжди відкриті до нестандартних підходів, тож і партнерів шукаємо таких. Іноді ми самі щось вигадуємо і приходимо до брендів з пропозицією. Так, наприклад, відбулося з «Різдвяною історією» з «Видавництвом Старого Лева». Це компанія з історією, я знаю, як її люблять українці. 

Ми хотіли на День святого Миколая підготувати комбо з подарунком для діток. Тепер, коли йдеш у гості до сім’ї, можна презентувати батькам гарний різдвяний букет, а дітям — книжку. Для реалізації проєкту ми зі «Старим Левом» обрали «Різдвяну історію» Чарльза Дікенса, а принт для квіткової композиції було взято з обкладинки книги, яку розробили українські ілюстратори Роман Романишин і Андрій Лесів.

У колабораціях ми шукаємо інакший погляд, аби створити щось нове, чого ніхто ніколи не робив.

Окрім «Різдвяної історії», чи є інші особливі різдвяно-новорічні колаборації, які ви реалізовуєте цього святкового сезону? 

Цього сезону в нас є партнер — бренд шовкових хусток KHUSTYNA, що створює креативні колекції з історією. У нас вже була весняна колаборація, до якої увійшли хустки з квітами й букети у відповідному обрамленні. На Різдво KHUSTYNA випускає нову колекцію — хустку з принтом «Щедрик». Обличчям цієї кампанії стала відома українська акторка, а ми створили новорічні композиції в коробках-кашпо з таким самим принтом «Щедрик» у двох кольорах: темно-зеленому і бордовому. 

Також ми представили співпрацю з українським брендом керамічних виробів Art-Hall Ceramics. Ми створили різдвяні композиції, щоб доповнити їхню різдвяну колекцію посуду й декору за святковим столом.

Розкажіть також детальніше про співпрацю Flowerpot з Альоною Шибуновою. 

Альона Шибунова — засновниця концепту GEMATRIA, її творчий шлях — це багаторічне дослідження та поєднання народних традицій із сучасними мистецькими практиками. Коли ми побачили роботи Альони — різдвяних солом’яних павуків, то захотіли поєднати їхню традиційну символіку з флористикою, адже здавна вони вважалися оберегом у родині. 

У межах співпраці Альона розробила для нас у центрі маркету великі інсталяції-обереги з семи різних зірок. А під ними ми розмістили композиції, прикрашені іграшками й цими самими різдвяними павуками. Сенс у тому, що, купуючи таку композицію, людина приносить додому оберіг, гармонізатор простору. 

Шоурум Flowerpot виглядає радше як мистецький простір, ніж квітковий маркет. Як виникла ідея саме такого його оформлення та яким деталям ви приділили особливу увагу? 

Flowerpot — це дуже динамічний новітній проєкт, ми поєднуємо офлайн і e-commerce. У Flowerpot є каси самообслуговування (модель роботи з якими зараз доробляємо), великі екрани, кол-центр приймання замовлень, невеличка фотостудія, де одразу знімаємо букети; у нас дуже швидке доставлення. З флористичного погляду це проєкт майбутнього. 

І до всієї цієї новітності нам захотілося додати частинку душі, наших проєктів з українським кодом. Наприклад, у нас на стінах висять панно від Маріанни Панасюк, величезні ялинки, які вона створювала вручну; центр прикрашений інсталяцією від Альони Шибунової. 

Ми додали на стелю сухоцвіти, аліуми, — це тренд, що набирає обертів у всьому світі. Я бачила, що магазини деяких відомих брендів у Мілані прикрашені саме ними. Тож ми закупили українські висушені аліуми й оформили ними стелю, додали різдвяних павуків і величезні паперові зірки. Таке поєднання, на мою думку, додає душі цій технологічності й має дуже актуальний вигляд. 

Щодо трендів — розкажіть, які тенденції квіткової індустрії 2025 року ви могли б виділити? 

Трендів дуже багато, і часто вони залежать від регіону, від країни. Але якщо йдеться про глобальні тренди на 2025 рік, то вони відображають прагнення до природності (крафтовість), унікальності та експериментів з матеріалами. 

Можна виділити три основні напрями, але насправді їх набагато більше: 

— Тренд на локальність і сезонність. 
— Експерименти з матеріалами: включення нестандартних елементів, таких як сухоцвіти (аліуми), пампасна трава, фрукти, метал, скло чи тканина, робить композиції унікальними та креативними. Флористика сьогодні — це не тільки про квіти, це про поєднання. 
— Повернення стрічок: атласні, оксамитові, шовкові та мереживні стрічки роблять букети більш вишуканими. Замість пакування дедалі частіше використовують лише стрічки, і цей тренд буде розвиватися. 

Але завжди, коли йдеться про тренди, я наголошую, що в нас інша стратегія. У Flowerport ми використовуємо Out of the Box Thinking («Мислення поза рамками»): ми слідкуємо за трендами, але зазвичай створюємо щось своє поза ними. Це дозволяє нам виділятися, бути іншими, бути трендсетерами.


Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
В Париже картину синего цвета продали за 18,4 миллионов евро
Gloss
2025-10-27T15:39:33Z
Самые смешные фото животных в этом году: объявлены финалисты Comedy Wildlife Photography Awards 2025
Gloss
2025-10-27T15:06:35Z
Бренд SKIMS Ким Кардашьян выпустили нижнее белье с имитацией волос разных оттенков
Gloss
2025-10-15T10:30:37Z
Adidas представил коллекцию брендовой одежды для домашних животных
Gloss
2025-10-13T14:39:37Z
Названы лучшие астрономические фото 2025 года по версии Королевской обсерватории Гринвича
Gloss
2025-07-16T12:28:30Z
Ким Кардашьян и ее 69-летняя мама снялись в рекламе купальников SKIMS x Roberto Cavalli
Gloss
2025-06-30T14:45:43Z
Украинский трейлер фильма «День койота»
KinoFilms
2025-11-04T09:18:23Z
Украинский трейлер фильма «Последний викинг» с Мадсом Миккельсеном
KinoFilms
2025-10-31T09:54:24Z
Вышел анимационный трейлер к сценарию будущей полнометражной игровой ленты «Хорт. Первый характерник» по мотивам книги Ольги Навроцкой
KinoFilms
2025-10-27T16:24:21Z
Украинский трейлер фильма ужасов «Старая с..ка»
KinoFilms
2025-10-27T15:45:26Z
Украинский трейлер триллера «Помогите» с Рэйчел МакАдамс
KinoFilms
2025-10-17T18:51:28Z
Украинский трейлер фильма «Гренландия 2: Миграция» с Джерардом Батлером
KinoFilms
2025-10-17T18:27:21Z
Финальный тизер-трейлер фильма «Океан Ельзи: Спостереження шторму»
KinoFilms
2025-10-17T18:03:23Z
Украинский трейлер мультфильма «Космическая принцесса-лесбиянка»
KinoFilms
2025-10-17T17:00:24Z
Лучшие сериалы года: триумфаторы премии Эмми-2025
Gloss
2025-09-15T17:27:39Z
В Египте открыли самый крупный археологический музей мира, который строился 20 лет
Gloss
2025-11-04T15:00:35Z
Польский альпинист совершил первый в мире лыжный спуск с Эвереста без кислорода
Gloss
2025-11-03T16:36:33Z
Празднование на природе: идеи для любого времени года
Gloss
2025-05-13T06:40:26Z
Вкусная и дешевая намазка к бутербродам на пасху. Не успевала подавать на стол
InfoHome
2025-04-09T16:54:38Z
5 альтернативных видов спорта
Men's Life
2025-03-31T07:33:45Z
16 удивительных мест, которые стоит увидеть своими глазами
Men's Life
2025-02-04T10:24:53Z
Тренировки со скакалкой
Men's Life
2025-11-05T09:21:46Z
Как бросать кости в кости: Лучшие техники бросания
Cineast
2025-11-03T16:03:39Z
Умеет мыть посуду и убирать: в США стартовали продажи домашнего робота NEO
Gloss
2025-10-31T13:00:46Z
Nike представила кроссовки Mind, которые стимулируют работу мозга
Gloss
2025-10-28T17:18:38Z
Meet the artist using immersive technologies to transform the boundaries of performance and art
Elle
2025-10-23T14:06:30Z
10 лучших iGaming B2B-компаний в 2025 году
Cineast
2025-10-06T11:24:33Z
Медиабаинг в iGaming: Тенденции и прогнозы на 2025 год
Cineast
2025-10-06T11:12:36Z
Зерносушилки KMZ Industries: особенности и преимущества
Cineast
2025-09-26T16:06:42Z
HBO Max выходит на рынок Украины: сколько будет стоить подписка на стриминговый сервис
Gloss
2025-09-23T12:30:35Z
Как выбрать фрезер для маникюра и педикюра?
Gloss
2025-09-23T07:18:29Z
Очень вкусный завтрак! Так яйца вы ещё не готовили. Простой и быстрый рецепт на завтрак. Рекомендую!
InfoHome
2025-05-09T13:09:51Z
Не отличить от мясных: Если рыбные котлеты то только так
InfoHome
2025-05-09T13:09:51Z
Мы съели сердечки быстрее, чем шашлык! Вот это да
InfoHome
2025-05-06T10:45:45Z
Самые вкусные сырники из творога без муки, манки, крахмала
InfoHome
2025-05-03T06:57:59Z
Эти фрикадельки тают во рту! Лучший рецепт Фрикаделек с овсяной кашей в мультиварке
InfoHome
2025-05-03T06:55:06Z
Невероятно вкусный ужин для всей семьи. Так готовлю макароны 3 раза в неделю! Очень вкусно и быстро!
InfoHome
2025-05-03T06:55:05Z
Куриные крылышки на сковороде без фритюра за 30 минут
InfoHome
2025-05-02T06:42:59Z
Капуста с яйцами вкуснее мяса! Я готовлю так капусту каждую неделю! Простой и вкусный рецепт капусты
InfoHome
2025-05-02T06:42:58Z
Пирог Яблочный взрыв вкуснее торта, еще один быстрый рецепт вам в копилочку
InfoHome
2025-05-02T06:42:58Z