MY.UAСтатті
Інвестиція в казку: як українські та світові бренди створюють магію Різдва
Інвестиція в казку: як українські та світові бренди створюють магію Різдва

Інвестиція в казку: як українські та світові бренди створюють магію Різдва

Свята наближаються, тому в голові одразу проносяться класичні різдвяні пісні, а глибоко з пам’яті виринають легендарні реклами та слогани. А все тому, що маркетинг — справжнє мистецтво створення емоцій. 

У грудні бренди традиційно змагаються за увагу аудиторії й кожен хоче запропонувати свою інтерпретацію свята. Salesforce передбачив зростання глобальних продажів на 2% у порівнянні з минулим роком у листопаді та грудні, що становитиме $1,19 трильйона. Саме цей період асоціюється зі зростанням споживчих витрат, тому інвестиції в рекламу можуть призвести до значного підвищення продажів.

Маркетологиня Христина Дзюба розповідає про рекламне безумство напередодні Різдва та зимових свят.

Емоції важливі

Святковий контент працює на декількох рівнях. Перший і один із найголовніших — емоційний зв`язок. Відеоролики, що показують ідеальні святкові моменти, викликають асоціації, які бренд хоче закріпити у свідомості клієнта. Це сімейний затишок, подарунки для друзів та рідних, ексклюзивність покупок саме в цей сезон. 

Наприклад, Tommy Hilfiger у своїх промороликах доносить важливість спільних моментів, святкового духу і водночас показує свою продукцію як частину цих подій. Таким чином бренд підкріплює асоціацію у свідомості людей: Різдво — подарунки — Tommy Hilfiger. 

У різдвяній рекламі нової колекції макіяжу Chanel використали мелодію «Щедрик» українського композитора Миколи Леонтовича. Більш відома у світі як «Carol of the Bells», ця мелодія — справжній символ Різдва. Несвідомо бренд зробив реверанс українській аудиторії, адже для нас ця музика несе ще й історичну та культурну цінність. Леонтовича вбила радянська пропаганда, тому таке визнання на світовому рівні викликає гордість, але зі сльозами на очах. Хоча головна мета все одно виконана — емоційний зв‘язок встановлено.   

Соціальна місія

Святкова реклама часто стає вірусною, а тому це чудовий шанс досягти двох цілей одночасно. Якщо перша вже зрозуміла — охоплення, то друга не завжди очевидна. Йдеться, звичайно, про соціальну місію. 

Пам‘ятаєте сцену із фільму «Сам удома», коли Кевін не дає грабіжникам обчистити іграшкову крамницю, різдвяний виторг якої мав піти в благодійний фонд дитячої лікарні. Свято має бути врятоване, адже Різдво про щедрість та милосердя. Тому бренди створюють благодійні ініціативи, збирають кошти, що зараз особливо актуально в Україні. А також привертають увагу до важливих соціальних тем. 

У цьому році Milk Bar разом з іншими брендами створили країну чудес, де діти можуть побавитися, а дорослі — долучитися до збору коштів для фонду Gen.Ukrainian.  

Кав`ярня Завертайло поставила незвичайну ялинку, щоб привернути увагу до масштабної проблеми — непридатності чверті родючих українських земель для використання через російську агресію. Щемко та з нагадуванням про ціну, яку щоденно платять українці.       

Колаборації та візуальний маркетинг

Один із найпотужніших методів створення різдвяної атмосфери у святковій рекламі — колаборації брендів та дизайн магазинів, зокрема їхніх вітрин. Італійський бренд Loro Piana разом із Harrods перетворив лондонський універмаг на святкову казку «Workshop of Wonders» та прикрасив фасад чарівними інсталяціями. 36 тематичних вітрин розповідають історію спадщини Loro Piana. Неможливо пройти повз!

Київський ЦУМ теж щороку дивує ошатними тематичними вітринами, причому не лише взимку. Але зараз вони особливо магічні, бо розповідають історію українського Різдва. Це ще й чудова фотозона для відвідувачів та усіх, хто проходить повз.   

Ексклюзивність 

Не можна не згадати створення продукції та колекцій спеціально під свято. Наприклад, адвент-календарі актуальні лише раз в рік і люди розкуповують їх за лічені години по передпродажу. Хтось буде відкривати по одній комірці впритул до свята, а хтось зробить вірусний контент для соцмереж і покаже все наповнення одразу. 

Особливо цінні перед святами послуги персоналізації — гравіювання, святкове пакування для подарунків чи створення чогось своїми руками. Це додає цінності бренду та робить клієнтів більш лояльними. 

Святковий маркетинг — це не завжди про миттєвий продаж. Це про емоції, які залишаться в пам’яті довше, ніж сам продукт чи послуга. Бо речі змінюються чи стають неактуальними, а спогади будуть жити роками.    


Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
В Париже картину синего цвета продали за 18,4 миллионов евро
Gloss
2025-10-27T15:39:33Z
Самые смешные фото животных в этом году: объявлены финалисты Comedy Wildlife Photography Awards 2025
Gloss
2025-10-27T15:06:35Z
Бренд SKIMS Ким Кардашьян выпустили нижнее белье с имитацией волос разных оттенков
Gloss
2025-10-15T10:30:37Z
Adidas представил коллекцию брендовой одежды для домашних животных
Gloss
2025-10-13T14:39:37Z
Два украинских фильма попали в шорт-лист премии "Оскар-2026"
Gloss
2025-12-22T19:59:29Z
IGN назвал лучшие игры 2025 года для ПК и консолей
Gloss
2025-12-22T19:59:13Z
Украинский тизер фильма «День истины» с Эмили Блант и Колином Фертом
KinoFilms
2025-12-22T19:57:38Z
Финальный украинский трейлер фильма «Служанка» с Сидни Суини и Амандой Сейфрид
KinoFilms
2025-12-22T19:57:36Z
Лучшее кино года: объявлены номинанты на «Золотой глобус»-2026
Gloss
2025-12-09T15:12:28Z
Украинский трейлер фильма «День койота»
KinoFilms
2025-11-04T09:18:23Z
Украинский трейлер фильма «Последний викинг» с Мадсом Миккельсеном
KinoFilms
2025-10-31T09:54:24Z
В Египте открыли самый крупный археологический музей мира, который строился 20 лет
Gloss
2025-11-04T15:00:35Z
Польский альпинист совершил первый в мире лыжный спуск с Эвереста без кислорода
Gloss
2025-11-03T16:36:33Z
Празднование на природе: идеи для любого времени года
Gloss
2025-05-13T06:40:26Z
Вкусная и дешевая намазка к бутербродам на пасху. Не успевала подавать на стол
InfoHome
2025-04-09T16:54:38Z
5 альтернативных видов спорта
Men's Life
2025-03-31T07:33:45Z
16 удивительных мест, которые стоит увидеть своими глазами
Men's Life
2025-02-04T10:24:53Z
Кроссовер для груди
Men's Life
2025-12-22T19:58:42Z
Google выпустила нейросеть Nano Banana Pro: сгенерированные изображения не отличаются от фото
Gloss
2025-11-28T14:42:55Z
Умеет мыть посуду и убирать: в США стартовали продажи домашнего робота NEO
Gloss
2025-10-31T13:00:46Z
Nike представила кроссовки Mind, которые стимулируют работу мозга
Gloss
2025-10-28T17:18:38Z
Meet the artist using immersive technologies to transform the boundaries of performance and art
Elle
2025-10-23T14:06:30Z
Очень вкусный завтрак! Так яйца вы ещё не готовили. Простой и быстрый рецепт на завтрак. Рекомендую!
InfoHome
2025-05-09T13:09:51Z
Не отличить от мясных: Если рыбные котлеты то только так
InfoHome
2025-05-09T13:09:51Z
Мы съели сердечки быстрее, чем шашлык! Вот это да
InfoHome
2025-05-06T10:45:45Z
Самые вкусные сырники из творога без муки, манки, крахмала
InfoHome
2025-05-03T06:57:59Z
Эти фрикадельки тают во рту! Лучший рецепт Фрикаделек с овсяной кашей в мультиварке
InfoHome
2025-05-03T06:55:06Z
Невероятно вкусный ужин для всей семьи. Так готовлю макароны 3 раза в неделю! Очень вкусно и быстро!
InfoHome
2025-05-03T06:55:05Z
Куриные крылышки на сковороде без фритюра за 30 минут
InfoHome
2025-05-02T06:42:59Z
Капуста с яйцами вкуснее мяса! Я готовлю так капусту каждую неделю! Простой и вкусный рецепт капусты
InfoHome
2025-05-02T06:42:58Z
Пирог Яблочный взрыв вкуснее торта, еще один быстрый рецепт вам в копилочку
InfoHome
2025-05-02T06:42:58Z