Український бренд DEMN, відомий своїм неординарним підходом до моди, презентував нову колекцію, яка втілює дух свободи, бунтарства та самовираження. У цьому сезоні дизайнерська команда продовжила розкривати тему гранжу, поєднуючи його з сучасними тенденціями, класичними елементами та естетикою багатошаровості.
До колекції увійшли оверсайз жакети у сіро-червону клітинку, обʼємні тренчі, а також картаті сорочки зі сміливими необробленими краями та асиметричними силуетами, які вже стали впізнаваним елементом бренду.
Окрім цього, у новій лінійці зʼявилися косухи й жилети із натуральної шкіри, які бренд запропонував скомбінувати із сорочками, топами, класичними брюками й обʼємними шарфами.
«Наша команда створює речі, які залишатимуться актуальними поза часом і які хотілося б носити не один сезон. Це вироби, які будуть доречні й у бунтарському, і більш класичному гардеробах, адже гранжевий стиль ми передаємо завдяки гармонійним стилістичним прийомам», — розповіла власниця бренду Анна Юрченко.
Для кампейну бренд обрав урбаністичний антураж Лондона: колоритні міські вулиці, індустріальні зони та станції метро. Над зніманням попрацювала українська команда: фотограф Артур Верховецький, стилістка Марія Сафарян, модель Міша Дубяха та майстриня з макіяжу та зачісок Саша Мамедова.
Колекція вже доступна в онлайн-магазині й корнері бренду в ЦУМі (3 поверх).