Якщо Деніел Розбері під час створення своєї нової лінійки для Schiaparelli надихався грецьким міфом про Ікара, то Марія Грація К’юрі на показі Dior перенесла нас у світ «Аліси в країні Див».
Згідно з нотатками до шоу, дизайнерка бажала подарувати кожному глядачу відчуття того казкового місця «між дитинством і дорослістю, мрією і реальністю». Тож, як тільки ми віртуально зайшли до Музею Родена, нас оточили жіночні силуети, пір’я та криноліни, що були приправлені відтінком панк-року у вигляді ірокезів.
«Я вважаю, що на дитинство варто звернути увагу, тому що це та частина нашого існування, яка нас чи не найбільше формує», — зазначила дизайнерка.
Уже традиційно Марія Грація К’юрі черпала натхнення в архівах дому моди. Зокрема, у багатьох образах можна було прослідкувати відображення культового дизайну La Cigale Крістіана Діора — суконь із затягнутими таліями та акцентною лінією стегон.
Окрім цього, ключовою для дизайнерки стала й дебютна лінійка Ів Сен-Лорана для Dior, під назвою Trapeze. Її мотиви втілилися у мерехтливих накидках з пір’ям, класичних трапецієподібних тренчах і легких романтичних сукнях, що немовби нагадували моделі, які ми носили в дитинстві.
Щоб додати ще більше казковості образам, модельєрка наповнила колекцію напівпрозорими тканинами з вишивкою, складними флористичними елементами з органзи, мереживом, рюшами й кринолінами, з яких спадали квіткові ліани. Безліч деталей перегукувалися з ботанічними малюнками Рітики Мерчант, що прикрашали стіни Музею Родена.