Цього ранку вся наша увага прикута до найважливішої музичної події року — 67-ї церемонії вручення нагород «Ґреммі», на якій зібралися всі головні гравці індустрії. Ми вже дізналися, хто зі співаків отримав свою золоту статуетку, а також в деталях розглянули найгарніші виходи зірок на червоному хіднику події. Зокрема, відзначили ніжно-блакитну сукню Сабріни Карпентер у стилі старого Голлівуду, химерне й по-справжньому майстерне вбрання Чаппел Роан із зображенням картини Едгара Дега на ньому та готичний ансамбль Леді Гаги з пишною спідницею та об’ємними рукавами у вікторіанській естетиці.
Утім, як це часто буває на червоних доріжках, не всі знаменитості вирішили зупинитися на вишуканих та елегантних образах. Чимало співаків забажали створити сенсаційний вихід і викликати шквал обговорень у Мережі.
До прикладу, Б’янка Цензорі вже неодноразово демонструвала образи, що коливалися на тонкій межі між провокативністю й непристойністю, проте цього разу вона перевершила саму себе. Модель з’явилася на червоній доріжці церемонії у повністю оголеній мінісукні тілесного відтінку без будь-якої спідньої білизни чи одягу під нею. Натомість її чоловік Каньє Вест постав поруч з нею в абсолютно стриманому total black з брюками та футболкою.
Свій варіант прозорого вбрання продемонструвала й Джулія Фокс. Для появи на хіднику зірка обрала чорну прозору сукню, яку, однак, доповнила спідньою білизною в тон, а також вкороченою шкіряною курткою, масивними високими чоботами та яскравими жовтими рукавичками.
Ще один варіант сміливого образу ми побачили в Джейдена Сміта. Основу його виходу склав класичний чорний костюм із силуетним піджаком і брюками від Louis Vuitton, але вся наша увага була звернена на головний убір. Співак вдягнув громіздку конструкцію у вигляді чорного замку з баштами та великим овальним вирізом для обличчя.