![Неочікуване повернення після 6 років перерви: колекція Calvin Klein FW25](https://thumbor.my.ua/TIhkgcOnZGMK_vRrYybak3XszWw=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F3538e4207908a6ee8a6acc22b6124d84.jpg)
Неочікуване повернення після 6 років перерви: колекція Calvin Klein FW25
Після Копенгагену естафету тижнів моди перейняв Нью-Йорк, де свої нові колекції сезону осінь-зима 2025/26 вже встигли презентувати головні гравці американської індустрії. Одним із них став бренд Calvin Klein, який неочікувано після понад шести років перерви повернувся на подіуми під керівництвом нової креативної директорки Вероніки Леоні.
У 2018 році, коли посаду очільника Calvin Klein полишив Раф Сімонс, марка вирішила призупинити створення подіумних колекцій і звернути всю увагу на комерційно вигідніші проєкти, як-от на лінійки джинсів чи спідньої білизни. З того часу й до тепер бренд функціонував без креативного директора, аж поки в травні минулого року не була призначена Вероніка Леоні. За спиною у дизайнерки вже був чималий досвід роботи в Moncler, Celine, The Row і Jil Sander, тож поціновувачам моди було неабияк цікаво, чи вдасться їй передати справжню естетику Calvin Klein.
Усі визначні особистості, які відіграли ключову роль в розвитку бренду, включно з Кейт Мосс, Крісті Тарлінгтон і самим месьє Келвіном Кляйном, зібралися у front row шоу, щоб відзначити дебют дизайнерки. А він виявився по-справжньому цікавим і ностальгічним.
Як зазначила сама Вероніка Леоні, вона бажала відобразити той Calvin Klein, який зміг перевернути американську моду у 1990-х — 2000-х роках — мінімалістичний, сексуальний та омріяний багатьма. Надихнула дизайнерку на створення нових образів знову ж таки Америка.
«Я італійка й думаю, що всі ми приїжджаємо в Сполучені Штати з уявленням про те, якою насправді є ця країна. Особливо завдяки фільмам, серіалам, літературі. Тож я змішала всі ці елементи та переклала їх у дуже прагматичний спосіб — у дуже кельвінівський. Подіум показав відображення таких персонажів, як Кларк Кент, Джессіка Реббіт, Роберт Де Ніро у фільмі «Таксист», віддаючи данину американській культурі», — поділилася Вероніка Леоні з ELLE France.
Колекція представила культові дизайни Келвіна Кляйна, однак запропоновані в новому актуальному баченні. Зокрема, ми побачили строгі класичні костюми без зайвих деталей, структуровані пальта, сети зі спідницями-олівцями до коліна в естетиці office core, фланелеві сорочки різних відтінків, джемпери, шкірянки та стримані сукні. Окрім цього, дизайнерка вшанувала й легендарний аромат CK One, представивши мінісумки та підвіски у формі пляшечки з парфумом.
«Ця колекція не просто дивиться в дзеркало заднього виду. Коли я звернулася до архівів бренду, то вийшла з двома предметами: парою плоских балеток, які скопіювала в шоу, і тонким кашеміровим в’язанням, яке представило для мене саму суть марки. Ці твори заклали основу для нового Calvin Klein — менш сексуального в переносному значенні цього слова, але такого ж «підкорюючого». Це ідея, яку я хотіла реалізувати», — додала Вероніка Леоні.