![За пів року підрядник освоїв 0,6% бюджету метро на Виноградар. Що це свідчить про темпи робіт?](https://thumbor.my.ua/dqwESsHkdFict3EidiwFN1hODZo=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F7a8a5be977304b29aaa5e2d4c33c6562.jpg)
За пів року підрядник освоїв 0,6% бюджету метро на Виноградар. Що це свідчить про темпи робіт?
За пів року підрядник будівництва метро на Виноградар, освоїв лише 0,6% коштів, передбачених договором. Про це повідомила КМДА у відповідь на запит видання Комерсант Український.
14 серпня минулого року Київський метрополітен уклав новий договір із новим підрядником — групою «Автострада». Договір із попереднім пірядником, «Київметробудом», розірвали наприкінці 2023 року — через повільні темпи будівництва.
За договором, «Автострада» має здати ділянку зі станціями «Мостицька» та «Проспект правди» до кінця 2026 року. Вартість робіт становить 13,8 мільярда гривень.
Наразі за виконані роботи підряднику сплачено 82,8 мільйона гривень. Тобто за пів року підрядник освоїв 0,6% коштів, передбачених договором.
За умовами договору, оплата підряднику здійснюється щомісячно за фактом виконання робіт.
Тож можна припустити, що обсяг освоєних коштів корелюється з обсягом виконаної роботи.
Видання зауважує, що всіх умов договору ми не знаємо, оскільки до нього було укладено принаймні чотири додаткові угоди: уточнення розподілу фінансування і коригування графіку.
Наприкінці 2024 року КМДА повідомляла, що роботи ведуться цілодобово на кількох майданчиках одночасно. Вже частково зведені дворівневі тунелі.
Транспортний оглядач Павло Авдокушин тиждень тому запевняв, що «Автострада нарощує присутність на об’єкті, й темпи виконання робіт зростають. Зокрема, компанія перекинула частину працівників і техніку з будівництва Подільського мосту на будмайданчики метро на Виноградар».
«На Русанівських садах Автострада формувала посилені “бойові частини” для перекидання на різні дільниці метро на Виноградар. Які допомагали пришвидшити роботи по Подільському мосту. Тепер вони “вступають в бій” там, куди були призначені», — написав він.
Директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор заявляв, що терміни залежать від фінансування. Місто розглядає залучення кредитів, щоб пришвидшити процес.
Гілку на Виноградар почали будувати у 2019 році. Ділянку планували відкрити ще у 2021-му, згодом обіцянки корегували.
- #Київський метрополітен
- #метро на Виноградар
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті