/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F56fc4fdb6696a443bad23dec64b58fdc.jpg)
«10 Києвів з 10 за шкалою Дептрансу КМДА» Що не так з ремонтом на Глибочицькій?
ГО «Пасажири Києва» у своєму пості розкритикували план ремонту Глибочицьокої.
Експерти запропонували свої варіанти, які, на їхню думку, могли б покращити рух на вулиці та запобігти необхідності повної реконструкції в майбутньому.
Критику зустріли наступні позиції КМДА:
- Відмова від «віденських» платформ, оскільки вирішено робити тільки ремонт колій і проїзної частини
- Намір дозволити проїзду авто по трамвайним коліям
- Відсутність плану ремонтуват тротуару вздвовж вулиці у 2025 році
- ДТІ і ШЕУ відмовились від нового озеленення на вулиці.
- Ідея спочатку почати ремонт, а потім робимо схему ОДР
У свою чергу «Пасажири» зазначають, що від «віденських» платформ, не варто було відмовлятися, адже вони відповідають принципам безбар’єрності.
Трамвайні колії повинні бути розмічені знаками і фізично відокремлені від автомобільного руху, адже саме авто спричиняють затримки трамваїв, а не навпаки.
Вони також пропонують зробити одну смугу для авто на всій довжині вулиці, але дозволити лівий поворот з трамвайних колій перед перехрестями.
Крім того «Пасажири» пропонують зменшити ширину смуг руху, створивши нові паркомісця або односторонні велосипедні смуги шириною півтора метра з буфером пів метра. Оскільки Глибочицька є частиною магістрального веломаршруту Солом’янка – Поділ, то цю інфраструктуру також варто продумати.
Також є ідея облаштувати антикишені на перехрестях та паркувальні кишені для повздовжнього паркування.
Нагадуємо, що Глибочицька є найпроблемнішою вулицею столиці для руху трамваїв — аналітика затримок транспорту за 2024 рік.
- #Київ
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті