/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2Fc3d9234fa2f05d4e254aaae725789516.jpg)
Переосмислення жіночності у темні часи: колекція Prada FW 2025/26
Серед усього розмаїття колекцій, що були представлені на тижнях моди, певно, найбільше ми чекали на новий творчий експеримент Міуччи Прада та Рафа Сімонса. У рамках Міланської fashion-події дует дизайнерів представив колекцію осінь-зима 2025/26, яка стала переосмисленням жіночої краси в складні часи сьогодення.
«Ми живемо в дуже темний момент. Зберегти надію тепер — це велике зусилля. Я думаю, що єдине, що ми можемо зробити — наполегливо працювати, працювати дуже серйозно і серйозно робити те, що повинні робити», — поділилася Міучча Прада за лаштунками шоу.
На тлі глобальних змін Міучча Прада та Раф Сімонс поставили питання: «Що означає жіночність сьогодні? Як її можна визначити?» Дизайнери спробували відобразити власні міркування про типове уявлення краси, про те, як ці уявлення можуть постійно змінюватися.
Усі їхні дискусії вилилися в колекцію, що перевернула шаблонні сприйняття жіночого одягу. Так, одним із головних елементів колекції стали сукні, а особливо культові little black dress. Однак якщо ми зазвичай звикли бачити вишукані форми та обтислі силуети, дизайнери натомість запропонували своєрідне звільнення. На подіумі постали мішкуваті сукні з необробленими краями, немовби нашвидкуруч вирізані зі шматка тканини. Їх доповнювали великі ґудзики, легке драпірування та декоративні банти, що стали відсиланням до естетики середини XX століття. Як зазначив Раф Сімонс, «ідея жіночої краси в моді дуже часто призводить до скульптурних дизайнів», саме тому їхніх творчий тандем із Муччою вирішив відмовитися від таких конструкцій і залишити тілу свободу.
Чимало елементів дизайнери відтворили, опираючись на свою чоловічу лінійку. Зокрема, ми побачили безформні піжамні комплекти з мідіспідницями, довгі об’ємні светри й строгі костюми, які, однак, також вирізнялися дещо недбалою обробкою. Основна увага, безперечно, була приділена верхньому одягу: вільні пальта, закріпленні тонкими шкіряними ременями, спортивні бомбери з комірцями та розслаблені плащі з масивними хутряними деталями стали головними акцентами колекції.