/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F944ed4d2d061738744af81232dbc3fae.jpg)
Метафорична сила моди в колекції Dior FW 2025/26
У Парижі офіційно стартував Тиждень моди, що стане останнім акордом у марафоні, за яким ми спостерігали упродовж двох місяців. Одним із перших брендів, який запросив гостей на своє унікальне шоу сезону осінь-зима 2025/26, став Dior.
До роботи над новим показом Марія Грація К’юрі запросила американського режисера й драматурга Роберта Вілсона, який спеціально для модного дому створив театралізоване дійство, присвячене роману Вірджинії Вульф «Орландо». Цього разу шоу пройшло в саду Тьюїльрі: звичайний подіум перетворився на своєрідну арену, на якій упродовж всього часу виринали несподівані декоративні елементи — від птеродактиля та метеоритів, що опускалися зі стелі, до пари й масивних айсбергів, повз які крокували моделі.
Першою на подіум вийшла дівчина в невагомій мінісукні з тюлю, яку доповнювали ефірні рюші й високий комір. Вона сіла на гойдалку, всуціль прикрашену написами Once upon a time, що з’явилася прямо посеред майданчика. Згодом пролунав голос, що повторив цю ж фразу та ознаменував початок 20-хвилинного дійства.
Сама колекція стала певним переосмисленням метафоричної сили моди, запропонувавши низку образів, що межували між сучасністю й різними історичними епохами. Марія Грація К’юрі традиційно звернулася до архівів дому, щоб віддати данину поваги своїм попередникам.
«Вам потрібно дивитися в минуле і водночас рухатися в майбутнє, працювати над цими посиланнями з різними технологіями, а також у спосіб, який є ігровим і бажаним. Вся робота була виконана дуже гнучким способом», — поділилася дизайнерка.
Зокрема К’юрі надихалася роботами двох креативних директорів, які в різний час формували стиль Dior, — Джанфранко Ферре, що очолював бренд з 1989 по 1996 роки, та його наступника Джона Гальяно. Зокрема, з дизайнів першого вона запозичила білі сорочки, а також використання кринолінів і парчі. Тоді ж як від Гальяно Марія Грація взяла ретро футболки з написами J’Adore, прикрашені мереживом, чорні оксамитові стрічки, перли в стилі бароко та вишукану обробку.
Головна ідея метаморфоз втілилася у багатьох елементах колекції — фраках чіткого крою, а також масивних воланах, що довершували блузи й спідниці. Окрім цього, дизайнерка вкотре зробила акцент на грі з прозорістю та мереживом, що підкреслило чуттєвість і романтичність лінійки.
Що цікавого, на подіумі ми вкотре побачили й українські обличчя. Зокрема, до шоу Марії Грації К’юрі долучилися моделі Карина Мазяр, яка нещодавно дала ELLE ексклюзивне інтерв’ю про свій шлях у моделінгу та участь у кутюрних показах, та Вікторія Пармакова.