/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F17fb5e2b4cb3fd60afb146cd7bf1d629.jpg)
Укрзалізниця змінює маршрути поїздів закарпатського напрямку
Укрзалізниця повідомила про тимчасові зміни руху пасажирських поїздів через масштабні роботи з прокладання колії європейського стандарту між Чопом та Ужгородом.
В рамках облаштування євроколії залізничники реконструюють горловину станції Чоп, капітально відремонтують колії на станціях Струмківка та Чоп, а також демонтують широку колію на ділянці Чоп – Струмківка та вкладуть понад вісім кілометрів колії європейського стандарту.
Крім того, вони прокладуть десять кілометрів контактної підвіски на новій ділянці Чоп – Струмківка, встановлять пристрої СЦБ і зв’язку на 22-кілометровій ділянці Чоп – Ужгород і облаштують диспетчерську централізацію. Також планується відремонтувати понад 30 будівель і споруд, включаючи павільйони для пасажирів, платформи та станційні будівлі, а також провести середній ремонт 33 стрілочних переводів і близько 13 км колій та виконати інші необхідні роботи.
Через ремонт з 31 березня до 31 липня 2025 року деякі потяги курсуватимуть не до/зі станції «Ужгород», а до/зі станції «Мукачево»:
- №17/18 «Харків — Ужгород»
- №38/37 «Одеса — Ужгород»
- №125/126 – 129/130 «Кременчук / Полтава — Ужгород».
Тим часом до/зі станції «Чоп» курсуватимуть поїзди:
- №81/82 «Київ — Ужгород»
- №749/750 «Київ — Ужгород»
- №829/830 «Львів — Ужгород».
Водночас до/зі станції «Ужгород» з 31 березня до 31 липня курсуватиме поїзд №59/60 «Київ — Чоп».
«При цьому залізничне сполучення з Ужгородом для всіх регіонів буде забезпечено альтернативними рейсами», – наголосили в УЗ.
Для цього «Укрзалізниця» з 31 березня до 31 липня змінить маршрут наступних поїздів, проклавши його через Самбір і Сянки:
- № 368/367 «Ковель/Луцьк – Ужгород»
- № 4/3 «Запоріжжя – Ужгород»
- № 29/30 «Київ – Ужгород»
- № 45/46 «Харків – Ужгород»
Нова колія європейського стандарту – це частина стратегії розвитку залізничної інфраструктури для інтеграції України до ЄС. Проєкт передбачає будівництво 22 км колії з шириною рейок 1435 мм. Завдяки цьому з’являться прямі пасажирські маршрути з Ужгорода до Європи, а також зручні пересадки для подорожей Україною та Європою.
Нагадуємо, що будівництво ділянки Чоп — Ужгород коштуватиме 1,3 мільярда гривень. Половину цієї суми профінансують із гранту від фонду Connecting Europe Facility.
- #Укрзалізниця
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті