/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2Fa71291bb639c158b2badaa7f4bec3480.jpg)
Вплив «Білого лотоса»: як модні бренди та туристичні локації стали миттєво популярними завдяки серіалу
У шостому сезоні «Білого лотоса» персонажка Вікторія зʼявляється в шовковій сукні-кімоно від Jim Thompson. «Я не думаю, що в такому віці створена для некомфортного життя», — каже вона своєму чоловікові. Відтоді попит на схожі сукні стрімко збільшився, а їхні продажі зросли на 671% тільки за чотири дні, ділиться генеральний директор бренду Франк Канселлоні з WWD.
Видання й підкреслює, що «Білий лотос» чи не миттєво робить більш впізнаваними бренди, з якими співпрацює.
Зокрема, Jacquemus створив для героїні Хлої образ з рожевого боді, прозорої спідниці та капелюха. Launchmetrics зазначає, що така колаборація принесла бренду 1,7 мільйона доларів за показниками Media Impact Value (MIV — метрика, що присвоює справжню грошову вартість маркетинговим стратегіям у друкованих, онлайн-медіа та соцмережах — Ред.).
Сумка Astor Place теж зʼявилася в серіалі — вона принесла Louis Vuitton 4,3 мільйона доларів за MIV. А завдяки аксесуару Bamboo в одному з епізодів Gucci заробив 2 мільйони доларів за такими ж показниками.
Щоб підхопити ажіотаж навколо серіалу, деякі бренди скористалися іншим шляхом — розробили колекції спільно з «Білим лотосом». У капсулі Banana Republic — яскраві принти, натхненні Таїландом, а в лінійці H&M — речі з атмосферою розкішного курортного відпочинку: романтичні сукні та комплекти в стилі бохо.
H&M
Зміни стосуються не тільки модної індустрії — серіал також позитивно вплинув на туризм.
Готель мережі Four Seasons, на тлі якого розгорталися події першого сезону, повідомив, що його сайт відвідало на 425% більше людей порівняно з попереднім роком, а кількість перевірок доступності номерів зросла на 386%. Медіа The Drum зазначає, що сицилійський готель з другого сезону був повністю заброньований на шість місяців, коли відкрився знову після завершення знімань.
Зауважимо, «Білий лотос» — це сатиричний серіал від HBO, що розповідає про гостей та персонал розкішного курорту. Кожен епізод розкриває, якими є насправді безтурботні мандрівники та привітні працівники, а ще показує, що ховається за ідилічною атмосферою відпочинку.