/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F841af4787aa70006ff89bdb48c5a0b62.jpg)
Скільки заробили модні бренди завдяки весіллю Джеффа Безоса й Лорен Санчес
Весілля Джеффа Безоса та Лорен Санчес уже тиждень є головною темою для обговорень серед користувачів соцмереж. Розкішні вбрання, урочисті церемонії в різноманітних локаціях Венеції та по-справжньому зірковий список гостей зробили подію не просто особистим святом, а своєрідним культурним феноменом, за яким стежив увесь світ.
Безперечно, такий гучний захід повинен був залишити вагомий слід в економіці, зокрема у фінансовому збагаченні fashion-брендів. Згідно з даними видання WWD, весілля Безоса й Санчес принесло світовим будинкам моди близько $222 мільйонів завдяки згадкам у ЗМІ та дописам у соцмережах.
Зокрема, Dolce & Gabbana, який пошив головну весільну сукню Лорен, збагатився на $14,5 мільйонів. До того ж збільшилися й загальні показники висвітлення бренду в Мережі: так, у період з 25 по 29 червня італійський модний дім отримав на 28% більше згадок, аніж під час свого останнього показу в березні.
Інші бренди також не залишилися без уваги. Далі додаємо список виробників, які отримали значну вигоду з весілля знаменитостей.
- Schiaparelli — $4 млн
- Versace — $2.8 млн
- Oscar de la Renta — $2.7 млн
- Alexander McQueen — $1.6 млн
- Dior — $1.6 млн
- Balenciaga — $1.1 млн
- Roberto Cavalli — $735 тис.
- Tamara Ralph — $577 тис.
- Chanel — $422 тис.
Нагадаємо, весілля Джеффа Безоса та Лорен Санчес відбулося у Венеції — одному з найромантичніших і водночас найдорожчих міст Європи. Пара не обмежилася одним святкуванням: урочистості тривали три дні й охопили одразу кілька локацій — від приватних яхт до готелів та історичних місцин. Серед гостей помітили весь клан Кардаш’ян-Дженнер, Леонардо Ді Капріо з коханою Вітторією Черетті, Опру Вінфрі, Сідні Свіні, а також чимало світових бізнесменів, дизайнерів і зірок шоубізнесу.