MY.UAСтатті
Як український бренд Kamni переосмислює ювелірну традицію
Як український бренд Kamni переосмислює ювелірну традицію

Як український бренд Kamni переосмислює ювелірну традицію

Для багатьох із нас прикраси — це не просто звичайні аксесуари, які ми додаємо до своїх образів. Це зафіксовані миті, історії, символи звʼязку з тими, кого ми любимо. Ми обираємо прикраси, які резонують із нашими емоціями, зберігаємо обручки бабусь, вдягаємо кулони, пов’язані з особистими подіями. Ювелірні вироби супроводжують найважливіші моменти нашого життя.

Саме з такого глибшого погляду на прикраси з’явився Kamni — український бренд, який починав з мінералів, а сьогодні працює з натуральними діамантами та кольоровим камінням. Kamni щойно завершив процес ребрендингу, втіливши внутрішні зміни у новій айдентиці. Ребрендинг став логічним продовженням шляху, який бренд проходив протягом останніх років. І вже цієї осені Kamni відкриє свій другий бутик у центрі Києва.

Ми поговорили з засновницею бренду Аліною Реутовою про сенси, зашифровані в кожному елементі Kamni, трансформацію через естетику й силу прикрас.

Ребрендинг — це завжди про зміни. Яким був головний внутрішній поштовх для оновлення Kamni саме зараз?

Ребрендинг — це не тільки про логотип чи кольори. Це про внутрішню трансформацію. Я відчула, що змінилась сама. Те, що було створено кілька років тому, вже не відповідало мені сьогоднішній. Бренд виріс, і я разом з ним. Тому це оновлення не просто про візуал. Це про нову енергію, новий підхід, про нові відчуття і  цінності.

Що символізує наша нова монограма?

Це дві літери «К», які зливаються в єдине як символ цілісності та балансу. Але якщо придивитися уважніше і перевернути логотип,  ви побачите пісочний годинник. Знак того, що справжня краса — поза часом. Наші прикраси створені не на сезон, а назавжди.

Про прикраси «поза часом». Як вдається поєднати актуальність і вічність у дизайні?

Дизайн наших  прикрас  — це не про швидкоплинні тренди, а про речі, які залишаються вічними. Саме завдяки такому підходу прикраси Kamni виглядають доречно сьогодні і через багато років.

Kamni пройшов шлях від мінералів до діамантів. Що для вас означає ця трансформація як для бренду, так і особисто?

Мінерали були нашим першим подихом. Вони надихнули нас на створення прикрас з душею. Але з часом з’явилася внутрішня потреба  робити більше. І тоді прийшли діаманти.

Для бренду це стало переходом на новий рівень.  Ми почали працювати з найвибагливішими матеріалами, створювати речі, що несуть в собі емоцію й вічну естетику.

Особисто для мене це було дуже важливо. Kamni завжди був віддзеркаленням мого внутрішнього стану. І коли бренд виріс до діамантів — я відчула, що це і мій внутрішній стрибок. Я стала сміливішою, більш вимогливою до себе.

Кожна прикраса Kamni — це вже не просто аксесуар, а висловлення ідеї, філософії, цінностей. Яка прикраса Kamni — на вашу думку — найкраще уособлює ДНК бренду? Така, яку можна назвати «знаковою» або навіть колекційною?

Для нас знаковим виробом Kamni є каблучка для пропозиції руки й серця. У ній все: хвилювання, любов, щирість, початок нової історії. Ми вкладаємо багато уваги й любові в кожну прикрасу Kamni. Але каблучка для пропозиції справді особлива. Це не просто ювелірний виріб, це момент, що змінює життя. І знати, що саме Kamni супроводжує людей у таку мить,  неймовірно зворушливо й відповідально. Щоразу, коли клієнти надсилають нам фото з освідчень, ми радіємо разом із ними. Це про справжню емоцію, і саме такі моменти надихають нас найбільше.

Коли створюєте нову прикрасу — що для вас у пріоритеті: форма, історія, символіка, чи все разом?

Коли ми робимо нову прикрасу, для нас важливо все разом:  і форма, й історія, й символіка. Форма має бути зрозумілою і приємною для ока. А історія і символи додають прикрасі душі, роблять її особливою для того, хто її носить. Саме поєднання цих речей дає нам змогу створити той самий шедевр. 

Що змінилося для вас як засновниці бренду за останні роки? Які виклики стали точками росту?

Останні роки багато чого змінили для мене  і як для людини, і як для засновниці бренду. Відкриття бутіка в Дубаї стало великим кроком уперед і водночас справжнім випробуванням на витривалість. Запуск власного виробництва — теж важливий етап. Це не лише про якість, а й про свободу: ми можемо реалізовувати свої ідеї саме так, як відчуваємо.

Я навчилася бути гнучкою, приймати зміни, але при цьому не втрачати себе. І зрозуміла, що бренд — це не просто про прикраси. Це про тебе, твій стан, твою енергію, яку ти вкладаєш.

Зараз ми на порозі ще одного серйозного кроку — відкриття нового бутіка в самому серці Києва. І для мене це дуже важливо.

Які ювелірні вироби Kamni зараз є абсолютними бестселерами? Що найчастіше обирають ваші клієнти і чому, на вашу думку?

Є прикраси, які продаються одразу, не встигнувши потрапити на вітрину. Але найчастіше клієнт обирає щось дуже індивідуальне. У Kamni багато речей, які резонують з людськими цінностями. Тому й бестселери в кожного свої.

Чи відчуваєте ви вплив глобальних ювелірних трендів на локальний ринок? Які естетики чи форми зараз найпомітніше резонують?

Глобальні тренди, звісно, впливають, але кожен ринок має свій характер. В Україні зараз дуже популярні мінімалізм і натуральність.

Як за остані 5–10 років змінилися смаки українських клієнтів?

Смаки стали більш усвідомленими. Люди вже не женуться просто за модою, вони хочуть щось, що підійде саме їм. Вибирають уважно: шукають ідеальні пропорції, колір, чистоту. Ми це бачимо щодня: клієнти більше цікавляться деталями, хочуть знати про камінь усе. І це прекрасно, бо ми якраз і допомагаємо знайти «той самий»  не просто красивий, а правильний саме для них.

Ви говорите про речі «на десятиліття вперед». У чому, на вашу думку, секрет довговічного дизайну емоційного й візуального?

Мені здається, довговічний дизайн — це коли ти не втомлюєшся від прикраси. Вона стає частиною тебе. Не треба думати, з чим поєднати, під що вдягнути. Просто носиш — і вона завжди доречна.

Є думка, що сучасні прикраси це не про статус, а про емоцію. Чи згодні ви з цим? Яку роль, на вашу думку, грає ювелірний виріб сьогодні в житті людини?

Безумовно: прикраси — це про емоції. Про любов про спогади. Ми це особливо відчуваємо, коли до нас приходять чоловіки і вибирають прикраси для своїх коханих з таким трепетом і любовʼю, уточнюють кожну дрібницю. Для них важливо не просто зробити подарунок, а передати почуття й емоції. І саме це робить прикрасу по-справжньому цінною.

І наостанок: про новий бутик у Києві. Чим він буде відрізнятися  в естетиці, атмосфері, досвіді?  

Цей бутік ми відкриваємо вдома, і для нас це дуже особливо. Але стиль Kamni залишиться таким, яким його знають, впізнаваним, естетичним, з тією ж увагою до деталей. Ми постаралися зберегти атмосферу, щоб усе було про красу і приємні відчуття.


Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
В Париже картину синего цвета продали за 18,4 миллионов евро
Gloss
2025-10-27T15:39:33Z
Самые смешные фото животных в этом году: объявлены финалисты Comedy Wildlife Photography Awards 2025
Gloss
2025-10-27T15:06:35Z
Бренд SKIMS Ким Кардашьян выпустили нижнее белье с имитацией волос разных оттенков
Gloss
2025-10-15T10:30:37Z
Adidas представил коллекцию брендовой одежды для домашних животных
Gloss
2025-10-13T14:39:37Z
Два украинских фильма попали в шорт-лист премии "Оскар-2026"
Gloss
2025-12-22T19:59:29Z
IGN назвал лучшие игры 2025 года для ПК и консолей
Gloss
2025-12-22T19:59:13Z
Украинский тизер фильма «День истины» с Эмили Блант и Колином Фертом
KinoFilms
2025-12-22T19:57:38Z
Финальный украинский трейлер фильма «Служанка» с Сидни Суини и Амандой Сейфрид
KinoFilms
2025-12-22T19:57:36Z
Лучшее кино года: объявлены номинанты на «Золотой глобус»-2026
Gloss
2025-12-09T15:12:28Z
Украинский трейлер фильма «День койота»
KinoFilms
2025-11-04T09:18:23Z
Украинский трейлер фильма «Последний викинг» с Мадсом Миккельсеном
KinoFilms
2025-10-31T09:54:24Z
В Египте открыли самый крупный археологический музей мира, который строился 20 лет
Gloss
2025-11-04T15:00:35Z
Польский альпинист совершил первый в мире лыжный спуск с Эвереста без кислорода
Gloss
2025-11-03T16:36:33Z
Празднование на природе: идеи для любого времени года
Gloss
2025-05-13T06:40:26Z
Вкусная и дешевая намазка к бутербродам на пасху. Не успевала подавать на стол
InfoHome
2025-04-09T16:54:38Z
5 альтернативных видов спорта
Men's Life
2025-03-31T07:33:45Z
16 удивительных мест, которые стоит увидеть своими глазами
Men's Life
2025-02-04T10:24:53Z
Кроссовер для груди
Men's Life
2025-12-22T19:58:42Z
Google выпустила нейросеть Nano Banana Pro: сгенерированные изображения не отличаются от фото
Gloss
2025-11-28T14:42:55Z
Умеет мыть посуду и убирать: в США стартовали продажи домашнего робота NEO
Gloss
2025-10-31T13:00:46Z
Nike представила кроссовки Mind, которые стимулируют работу мозга
Gloss
2025-10-28T17:18:38Z
Meet the artist using immersive technologies to transform the boundaries of performance and art
Elle
2025-10-23T14:06:30Z
Не отличить от мясных: Если рыбные котлеты то только так
InfoHome
2025-05-09T13:09:51Z
Очень вкусный завтрак! Так яйца вы ещё не готовили. Простой и быстрый рецепт на завтрак. Рекомендую!
InfoHome
2025-05-09T13:09:51Z
Мы съели сердечки быстрее, чем шашлык! Вот это да
InfoHome
2025-05-06T10:45:45Z
Самые вкусные сырники из творога без муки, манки, крахмала
InfoHome
2025-05-03T06:57:59Z
Эти фрикадельки тают во рту! Лучший рецепт Фрикаделек с овсяной кашей в мультиварке
InfoHome
2025-05-03T06:55:06Z
Невероятно вкусный ужин для всей семьи. Так готовлю макароны 3 раза в неделю! Очень вкусно и быстро!
InfoHome
2025-05-03T06:55:05Z
Куриные крылышки на сковороде без фритюра за 30 минут
InfoHome
2025-05-02T06:42:59Z
Капуста с яйцами вкуснее мяса! Я готовлю так капусту каждую неделю! Простой и вкусный рецепт капусты
InfoHome
2025-05-02T06:42:58Z
Пирог Яблочный взрыв вкуснее торта, еще один быстрый рецепт вам в копилочку
InfoHome
2025-05-02T06:42:58Z