/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe27e98f2cf5be082e72df08f5b12c428.jpg)
Найбільший виробник акумуляторів розпочне продаж батарей, у 10 разів дешевших за сучасні аналоги
Дизайнер, дослідник і відеоблогерМет Фарел випустив огляд нового акумулятора, за його словами «це може стати справжньою революцією, яка змінить усе».
Компанія CATL представила нову соляну батарею, яка витримує десять тисяч циклів зарядки і якщо вони запустять масове виробництво, зберігання енергії може стати у десять разів дешевшим, ніж зараз.
Найбільший у світі виробник акумуляторів заявив, що створив батареї, які коштують лише десять доларів за кіловат-годину (зараз вартість становить трохи більше 100 доларів).
CATL представила натрієвий акумуляторний блок Naxtra у двох версіях — для вантажних авто (24V Heavy-Duty Truck Start-Stop Battery) та для легкових електромобілів.
Обидва варіанти побудовані на одній технології, але адаптовані під різні завдання. Вони працюють у діапазоні температур від -40°C до +70°C, зберігаючи 90% ємності навіть у сильний мороз, що важливо для холодних регіонів, таких як Китай, Росія чи Монголія.
Енергоємність становить 175 Вт·год/кг — майже як у сучасних літій-залізо-фосфатних акумуляторів (185 Вт·год/кг) — і цього достатньо для пробігу до 500 км на одному заряді.
Термін служби перевищує 10 000 циклів зарядки, тоді як батареї Tesla LFP витримують три – чотири тисячі циклів.
У перспективі ця технологія вже готова до масового виробництва, і лінії, що зараз випускають літієві батареї, можна швидко переобладнати під натрієві, що прискорить запуск. У CATL розраховують, що натрій зможе зайняти до половини ринку акумуляторів.
І навіть якщо ціна буде не десять а 50 доларів за кВт·год, це все одно значно здешевить електромобілі, а також домашні та промислові системи зберігання енергії.
Але є певні питання щодо того, чи справді натрій зможе стати дешевшою альтернативою літію. Літій усе ще має вищу енергоємність і налагоджені ланцюги постачання.
Його ціна за останні 16 років знизилася на 92%, а лише за останні три роки — ще на 70%, що значно зменшує економічну перевагу натрію. Також поки мова йде про прототип і немає підтвердження у вигляді реальних продуктів. А компанія не надала детальних технічних пояснень, як саме вдалося настільки знизити вартість.
- #батарейки
- #енергія
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті