MY.UAСтатті
Еталон «тихої розкоші» у світі моди: історія бренду The Row від сестер Олсен
Еталон «тихої розкоші» у світі моди: історія бренду The Row від сестер Олсен

Еталон «тихої розкоші» у світі моди: історія бренду The Row від сестер Олсен

Ця історія почалася не з гучних заяв чи спроб довести щось світові. Її творили не прагненням слави, а пошуком досконалості в найпростіших речах.

Героїні цієї історії не шукали уваги — навпаки, втомлені від загальної любові ще з дитинства, ховалися від неї, створюючи одяг, що говорить пошепки, але так, що його чують усі.

На їхньому шляху стояли fashion-конгломерати та будинки мод зі столітніми традиціями. Проте їх вийшло посунути та зайняти свою, абсолютно нову нішу в царині моди, ставши одним з найвпливовіших модних брендів світу за версією платформи Lyst. Це історія бренду The Row.

Більше про видатний бренд і його засновниць розповів стиліст і fashion-колумніст Єгор Воронкін.

Усе почалося 2006 року в Нью-Йорку, коли дві сестри Мері-Кейт та Ешлі Олсен — всесвітньо відомі актриси — вирішили відійти од звичного амплуа та створити щось нове й справжнє. Вони не мали профільної освіти в галузі моди, але в них було те, чого бракує багатьом: бездоганний смак і розуміння, що ж таке справжня розкіш, яку цінують представники еліти. Власне, придумуючи бренд, сестри надихнулися назвою знаменитої лондонської вулиці Savile Row. Місця, де століттями створювали найкращий чоловічий одяг для бомонду Англії.

Оскільки загальної концепції бренду в сестер Олсен спочатку не було, робота над колекціями відбувалася спонтанно й хаотично, з постійними експериментами з формами, тканинами та кроєм. Їх приваблювала ідея «невидимого одягу» — речей настільки досконалих у своїй простоті, що вони б ставали продовженням тіла, не змінюючи його природної краси та не привертаючи зайвої уваги до самої людини. Олсен вірили, що справжня розкіш полягає не в логотипах чи деталях, які «кричать», а в якості матеріалів і бездоганному пошитті.

Окрім філософського підходу до дизайну, запорукою успіху бренду The Row стала й повна відмова від традиційного маркетингу. Сестри ніколи не давали інтерв’ю про бренд, рідко з’являлися на публіці та принципово не використовували соціальні мережі для просування марки й для реклами. Навпаки, їхня стратегія базувалася на ексклюзивному «черезтинному радіо» серед обраної авдиторії та прихильників їхніх поглядів.

Увесь процес сестри Олсен відстежували особисто,  перевіряючи кожен елемент, — від вибору найкращих тканин у світі до контролю за найдрібнішими деталями пошиття та встановленням фурнітури. Кашемір для колекцій закуповували безпосередньо в Монголії, шовк — на найкращих італійських мануфактурах, а пошиття відбувалося тільки під орудою майстрів, які сповідували багатовікові ремісничі традиції.

Перша колекція The Row побачила світ 2007 року. Вона складалася лише з семи айтемів: базових футболок, виготовлених з найкращого кашеміру та бавовни, атласних лосин та кашемірових суконь — увесь випуск був викуплений Barneys New York у перший же день презентації. Цінник стартував від $100 за футболку, що на той час здавалося абсолютним божевіллям як за базову річ.

2008 року бренд презентував перший лукбук, знятий з легендарною Лорен Гаттон у головній ролі. Це стало підтвердженням того, що The Row став серйозним гравцем у світі моди.

Замість відкриття численних точок продажу сестри Олсен обрали стратегію ексклюзивності. Бренд представлений лише в найпрестижніших магазинах світу та у власних бутиках, кожен з яких більше нагадує артгалерею, ніж звичайний магазин.

За три роки, у 2011-му, The Row розширив асортимент продукції, запустивши чоловічу лінію одягу. Таку ж скромну, майже непомітну, але з утіленням тих самих ідей і з такою самою увагою до деталей.

Того ж року вийшли й перші аксесуари: сумки та взуття. Без гучних логотипів, але у фірмовій обгортці бренду, тобто впізнавані тими, хто «в темі». Окрім цього, The Row випустив і першу колаборацію разом з культовим американським взуттєвим брендом Toms Shoes, частину виторгу з продажів якої передавали на благодійність.

2012 року бренд сестер Олсен отримав першу престижну нагороду від CFDA — «Найкращий жіночий дизайнер року». Таким чином The Row здобув загальне визнання в модній індустрії.

SS24

SS24

За два роки список перемог поповнила також нагорода «Найкращий дизайнер аксесуарів року». У цей час з’явилася й перша річ бренду, що з часом стане культовою, — сумка Margaux. Аксесуар, що на 100 відсотків утілює всю філософію бренду: простота форми, відсутність логотипів та бездоганна якість шкіри. Сумка не впадає в очі, але говорить про власницю більше, ніж будь-який монограмний клатч.

2016 року бренд відкрив перший великий флагманський бутик на Upper East Side у Нью-Йорку.

2020-й став для The Row, як і для більшості модної індустрії, роком викликів та випробувань: глобальна пандемія COVID-19, що сколихнула світ і зруйнувала глобальну систему виробництва та збуту, а також банкрутство декількох великих ритейлерів, серед яких Barneys New York, боляче вдарили по бізнесу.

Крім того, бренд зіткнувся і з внутрішніми проблемами щодо расової нерівності: інсайдерські джерела повідомляли, що марка не має жодного чорношкірого співробітника в корпоративній штаб-квартирі, а також те, що тут працює обмаль співробітників азійського походження, заробітна плата яких у принципі відчутно відрізняється від платні місцевих працівників. Утім сестри Олсен не опустили рук та втримали бренд на плаву.

Вдавшись до ланцюжка складних рішень і переживши фінансові втрати, вони зуміли зберегти компанію та частину команди. І вже 2021 року здивували модне товариство, запустивши дитячу лінію одягу — мініатюрні пальта, кашемірові светри та штани й легінси у фірмовій естетиці The Row.

На стрімкий злет онлайн-ритейлінгу та цифровізації в модній індустрії, на яку вплинув COVID-19, багато брендів відреагували модернізацією вебсайтів та онлайн-магазинів. Хтось запустив інтерактивні приміряльні з можливістю завантаження власних фото, а хтось додав функцію відеовиклику консультанта. 

Проте The Row залишився вірним ідеям ексклюзивності та мінімалізму в комунікації. Бренд має найпростіший вебсайт серед усіх luxury-марок та практично не веде сторінки в соцмережах. Натомість сестри Олсен інвестують у якість продукту та сервісу. І, як показують цифри, це працює! За останні роки пошукові запити про The Row зросли на 97 %, а восени-взимку 2024 року — на 104 % порівняно з попереднім роком.

У вересні 2024-го The Row отримав інвестиційні вливання від родин, пов’язаних із Chanel та L’Orеal, на суму близько $1 млрд. При цьому сестри Олсен залишили за собою контрольний пакет акцій власного бренду та мажоритарне управління. 

FW 2024/25

FW 2024/25

Наступним же шоу після цієї події сестри Олсен довели: їм довіряють недарма. Показ колекції осінь-зима 2024/25 від The Row, що відбувся під час Тижня моди в Парижі, став одним з найобговорюваніших показів сезону. І сталося це не через феєричні сукні чи складні крої, а через фірмовий підхід до маркетингу. Перед показом організатори попросили гостей утриматися від використання телефонів і камер, залишивши їх в адміністрації — натомість кожному  з присутніх дали нотатник та олівець, аби вони могли записувати враження «по-старому» — від руки.

Це стало справжнім актом «тихої розкоші» та ексклюзивності від The Row — створення атмосфери максимального занурення без цифрових спотворень та трансляцій на весь світ. Історія про важливість відчуття миттєвості, сутності тканини, форми та атмосферу показу.

Від сезону до сезону The Row уникає як глобальних, так і гостромодних трендів у роботі, проте впевнено створює нові стандарти якості в індустрії. Речі бренду — поза часом: вони актуальні сьогодні й будуть такими самими за десять років.

Також сестри Олсен активно підтримують принципи сталого розвитку, хоча ніколи не роблять з цього маркетинговий інструмент. Вони багато інвестують у довговічність виробів, пропонуючи послуги з ремонту та реставрації, заохочуючи клієнтів купувати менше, але краще.

Сьогодні The Row — один із найвпливовіших брендів у luxury-сегменті, який без гучних заяв та маркетингових кампаній зумів завоювати визнання найвибагливішої авдиторії світу. З експерименту двох сестер менше ніж за 10 років бренд трансформувався в еталон сучасної розкоші, де головною цінністю є не статус, а досконалість.

Історія The Row — це доказ того, що у світі, переповненому шумом та хаосом від логотипів і швидкоплинних тенденцій, найбільшу силу має тиша. І що справжня розкіш полягає не в тому, щоби кричати про себе та доводити світу власний статус, а в тому, щоби бути настільки досконалим, щоб про тебе говорили інші.

 



Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
5 яскравих моментів з MTV Video Music Awards 2025
Elle
2025-09-08T11:54:38Z
Протести в Лондоні: люди вийшли проти виступів путіністки Анни Нетребко в Королівській опері
Ukraine Art News
2025-09-08T11:31:07Z
Скрябін “по-новому”: The Blossom оживив улюблену пісню українців
Photo Lviv
2025-09-07T05:06:19Z
Хто очолить модну імперію Джорджіо Армані?
Ukraine Art News
2025-09-06T10:48:32Z
Артист DOVI презентує новий сингл “NOSTALGIE” — музичне повернення у теплі спогади
Photo Lviv
2025-08-18T05:00:25Z
З художником і військовим Давидом Чичканом попрощаються 18 серпня на Майдані
Ukraine Art News
2025-08-15T16:45:36Z
"Спробував через життєпис показати всю історію XX століття": історик В'ятрович про нову книгу "Генерал Кук. Біографія покоління УПА"
Ukraine Art News
2025-08-15T11:12:36Z
Музика Прокоф'єва у "Венздей": в United24 нагадали, що композитор родом з Донеччини в СРСР був "ворогом народу"
Ukraine Art News
2025-08-14T17:15:32Z
Журнал TIME вперше в історії назвав “Дівчат року”
Ukraine Art News
2025-08-14T16:39:35Z
На київському вокзалі відкриють виставку з шаблею Мазепи та реплікою козацької чайки
Хмарочос
2025-09-08T13:54:47Z
Етнобренд Khrystyna Rachytska представив колекцію «Укорінення» на UFW SS’26
Elle
2025-09-08T12:57:50Z
Жити назустріч: показ Andreas Moskin на Ukrainian Fashion Week SS'26
Elle
2025-09-08T12:36:52Z
Під час реставрації на сецесійній брамі у виявили позолочений декор
Хмарочос
2025-09-08T12:27:48Z
UNight спільно з Jägermeister запускають другий сезон освітнього проєкту «Майстерня»
Хмарочос
2025-09-08T11:22:09Z
“Викрадене мистецтво”: стартувала кампанія, яка спонукає світові музеї виправити атрибуції українських митців
Ukraine Art News
2025-09-08T10:54:34Z
У Чернівцях вперше в Україні поставлять оперу Дмитра Бортнянського "Креонт"
Ukraine Art News
2025-09-08T09:30:36Z
Восени на Центральному залізничному вокзалі Києва пройде інтерактивна виставка-присвята Україні
Хмарочос
2025-09-08T07:12:47Z
Voices Of Defenders: у Львові голоси ветеранів оживають у збірці новел про російську війну в Україні
Ukraine Art News
2025-09-08T05:30:33Z
Зірка «Бріджертонів» Сімон Ешлі приєдналася до касту фільму «Диявол носить Прада 2»
KinoFilms
2025-09-08T13:18:48Z
Нові кадри фільму «Абатство Даунтон: Величний фінал» за участю Мішель Докері
KinoFilms
2025-09-08T11:36:36Z
8 українських фільмів Одеського міжнародного кінофестивалю
Elle
2025-09-08T10:18:35Z
Хто переміг на 82-му Венеційському кінофестивалі
Elle
2025-09-08T07:30:40Z
Чарлі Ганнем стає маніяком у моторошному тизері 3 сезону антології «Чудовисько»
KinoFilms
2025-09-08T06:00:29Z
“Сила любові”. У Львові презентували фільм про родину Базилевичів
Photo Lviv
2025-09-08T05:03:23Z
16-й Одеський міжнародний кінофестиваль оголошує Європейську конкурсну програму
Cineast
2025-09-07T02:30:44Z
Оскар Айзек та Галь Гадот грають закоханих у фільмі «В руці Данте»
KinoFilms
2025-09-06T09:57:18Z
Що зараз відомо про стан Брюса Вілліса, якому діагностували деменцію
Elle
2025-09-05T18:51:30Z
5 будинків на нестандартних ділянках — їх вмістили у щілини в забудові
Хмарочос
2025-09-08T13:03:42Z
У Швеції збираються знести 70-річний басейн «Вальгалла» із монументальною мозаїкою
Хмарочос
2025-09-06T09:42:35Z
У селищі, що все ще оговтується після підриву Каховської ГЕС, досліджують втрати культурного ландшафту
Хмарочос
2025-09-06T09:09:37Z
Чому варто відвідати оновлений ресторан «Гуцульщина» з меню від Євгена Клопотенка
Elle
2025-09-05T18:57:29Z
ARCHOTEL AVENUE: відпочинок, оздоровлення і спа у серці Одеси
Elle
2025-08-19T12:51:34Z
В індійських кафе можна заплатити за їжу сміттям
Хмарочос
2025-08-19T11:03:50Z
Туреччина заборонить фуршети в готелях «все включено», бо викидається забагато їжі
Хмарочос
2025-08-19T09:45:56Z
Містичний лабіринт чи ідеальна гармонія? Таємниці львівської Площі Ринок
Photo Lviv
2025-08-19T05:12:25Z
У Вільнюсі збудують велопішохідний міст через ріку
Хмарочос
2025-08-18T05:18:45Z
У Києві для військових відкрили бутик іграшок для сексуальної реабілітації
Хмарочос
2025-09-08T13:27:53Z
Як відростити вії в домашніх умовах: 5 перевірених способів
Elle
2025-09-08T12:57:50Z
«Укрзалізниця» запустила продаж квитків з Ужгорода в три столиці ЄС
Хмарочос
2025-09-08T11:19:14Z
«Йде епоха» – у Києві закривається кав’ярня, що безперервно працювала з 1998 року. Розповідаємо її історію
Хмарочос
2025-09-08T11:15:59Z
Будуєте і продаєте не те і не тим: чому ваш девелоперський бізнес втрачає мільйони через незнання своєї аудиторії
Хмарочос
2025-09-08T09:06:46Z
«Смішний розмір штрафу проти ступеня загрози». Експерти про причини росту кількості ДТП в Україні
Хмарочос
2025-09-08T09:03:47Z
Тульський пряник замість пам’яті про Азовсталь: як російські окупанти стирають історію Маріуполя
Ukraine Art News
2025-09-08T08:36:46Z
У Туреччині можуть ув'язнити дівочий музичний гурт Manifest: про що йдеться
Ukraine Art News
2025-09-08T07:00:46Z
«Відповідатиму, як Трамп»: директор Укрпошти заявив, що і далі лаятиметься у соцмережах
Хмарочос
2025-09-08T04:54:39Z
В Польщі збудують завод з виробництва водневих локомотивів
Хмарочос
2025-09-08T04:54:38Z
Місячне затемнення 2025: як виглядав «Кривавий Місяць» з різних куточків світу
Ukraine Art News
2025-09-07T23:18:31Z
Восени в «Дії» запустять послугу онлайн-розлученнь – Михайло Федоров
Хмарочос
2025-08-15T07:45:47Z
Найбільший виробник акумуляторів розпочне продаж батарей, у 10 разів дешевших за сучасні аналоги
Хмарочос
2025-08-13T11:33:43Z
OpenAI представила GPT-5: що нового у найпросунутішої моделі ШІ
Gloss
2025-08-11T16:57:36Z
Після позову про піратство: у Midjourney заявили, що Disney не може запобігти навчанню ШІ на своїх персонажах
Ukraine Art News
2025-08-07T12:42:48Z
Типи ігор бінго, які ви можете знайти в Інтернеті
Cineast
2025-08-04T23:15:52Z
Spotify запроваджує перевірку віку: акаунти непідтверджених користувачів можуть бути видалені
Ukraine Art News
2025-08-01T15:54:42Z
Через недоліки безпеки і конфіденційності Spotify стало відомо, що слухають політики і знаменитості США
Ukraine Art News
2025-07-31T20:06:35Z
Сицилійські роли з баклажанів з рикотою і томатним соусом
Elle
2025-08-19T14:03:36Z
Раціон для довголіття, краси шкіри, здоров'я серця: що таке гарвардський альтернативний індекс здорового харчування
Elle
2025-08-18T13:42:35Z
Смачне детокс-меню для спекотних днів від відомої української нутриціологині
Elle
2025-07-23T11:45:38Z
Простий рецепт найсмачнішої окрошки
Elle
2025-07-16T09:46:20Z
Готуємо гаспачо за рецептом знаменитого іспанського шеф-кухаря Хосе Андреса
Elle
2025-07-09T12:21:43Z
5 рецептів літніх смузі: прості та дуже корисні
Elle
2025-07-08T15:36:36Z
ТОП-5 легких літніх закусок
Elle
2025-06-17T14:30:38Z
«ТопШефи х WINETIME. Готуємо разом»: Влад Кіндер ділиться рецептом тунця татакі
Elle
2025-06-06T12:49:01Z
8 найкращих лимонадів у літню спеку
Krasinfo
2025-06-03T07:09:43Z