MY.UAСтатті
Еталон «тихої розкоші» у світі моди: історія бренду The Row від сестер Олсен
Еталон «тихої розкоші» у світі моди: історія бренду The Row від сестер Олсен

Еталон «тихої розкоші» у світі моди: історія бренду The Row від сестер Олсен

Ця історія почалася не з гучних заяв чи спроб довести щось світові. Її творили не прагненням слави, а пошуком досконалості в найпростіших речах.

Героїні цієї історії не шукали уваги — навпаки, втомлені від загальної любові ще з дитинства, ховалися від неї, створюючи одяг, що говорить пошепки, але так, що його чують усі.

На їхньому шляху стояли fashion-конгломерати та будинки мод зі столітніми традиціями. Проте їх вийшло посунути та зайняти свою, абсолютно нову нішу в царині моди, ставши одним з найвпливовіших модних брендів світу за версією платформи Lyst. Це історія бренду The Row.

Більше про видатний бренд і його засновниць розповів стиліст і fashion-колумніст Єгор Воронкін.

Усе почалося 2006 року в Нью-Йорку, коли дві сестри Мері-Кейт та Ешлі Олсен — всесвітньо відомі актриси — вирішили відійти од звичного амплуа та створити щось нове й справжнє. Вони не мали профільної освіти в галузі моди, але в них було те, чого бракує багатьом: бездоганний смак і розуміння, що ж таке справжня розкіш, яку цінують представники еліти. Власне, придумуючи бренд, сестри надихнулися назвою знаменитої лондонської вулиці Savile Row. Місця, де століттями створювали найкращий чоловічий одяг для бомонду Англії.

Оскільки загальної концепції бренду в сестер Олсен спочатку не було, робота над колекціями відбувалася спонтанно й хаотично, з постійними експериментами з формами, тканинами та кроєм. Їх приваблювала ідея «невидимого одягу» — речей настільки досконалих у своїй простоті, що вони б ставали продовженням тіла, не змінюючи його природної краси та не привертаючи зайвої уваги до самої людини. Олсен вірили, що справжня розкіш полягає не в логотипах чи деталях, які «кричать», а в якості матеріалів і бездоганному пошитті.

Окрім філософського підходу до дизайну, запорукою успіху бренду The Row стала й повна відмова від традиційного маркетингу. Сестри ніколи не давали інтерв’ю про бренд, рідко з’являлися на публіці та принципово не використовували соціальні мережі для просування марки й для реклами. Навпаки, їхня стратегія базувалася на ексклюзивному «черезтинному радіо» серед обраної авдиторії та прихильників їхніх поглядів.

Увесь процес сестри Олсен відстежували особисто,  перевіряючи кожен елемент, — від вибору найкращих тканин у світі до контролю за найдрібнішими деталями пошиття та встановленням фурнітури. Кашемір для колекцій закуповували безпосередньо в Монголії, шовк — на найкращих італійських мануфактурах, а пошиття відбувалося тільки під орудою майстрів, які сповідували багатовікові ремісничі традиції.

Перша колекція The Row побачила світ 2007 року. Вона складалася лише з семи айтемів: базових футболок, виготовлених з найкращого кашеміру та бавовни, атласних лосин та кашемірових суконь — увесь випуск був викуплений Barneys New York у перший же день презентації. Цінник стартував від $100 за футболку, що на той час здавалося абсолютним божевіллям як за базову річ.

2008 року бренд презентував перший лукбук, знятий з легендарною Лорен Гаттон у головній ролі. Це стало підтвердженням того, що The Row став серйозним гравцем у світі моди.

Замість відкриття численних точок продажу сестри Олсен обрали стратегію ексклюзивності. Бренд представлений лише в найпрестижніших магазинах світу та у власних бутиках, кожен з яких більше нагадує артгалерею, ніж звичайний магазин.

За три роки, у 2011-му, The Row розширив асортимент продукції, запустивши чоловічу лінію одягу. Таку ж скромну, майже непомітну, але з утіленням тих самих ідей і з такою самою увагою до деталей.

Того ж року вийшли й перші аксесуари: сумки та взуття. Без гучних логотипів, але у фірмовій обгортці бренду, тобто впізнавані тими, хто «в темі». Окрім цього, The Row випустив і першу колаборацію разом з культовим американським взуттєвим брендом Toms Shoes, частину виторгу з продажів якої передавали на благодійність.

2012 року бренд сестер Олсен отримав першу престижну нагороду від CFDA — «Найкращий жіночий дизайнер року». Таким чином The Row здобув загальне визнання в модній індустрії.

SS24

SS24

За два роки список перемог поповнила також нагорода «Найкращий дизайнер аксесуарів року». У цей час з’явилася й перша річ бренду, що з часом стане культовою, — сумка Margaux. Аксесуар, що на 100 відсотків утілює всю філософію бренду: простота форми, відсутність логотипів та бездоганна якість шкіри. Сумка не впадає в очі, але говорить про власницю більше, ніж будь-який монограмний клатч.

2016 року бренд відкрив перший великий флагманський бутик на Upper East Side у Нью-Йорку.

2020-й став для The Row, як і для більшості модної індустрії, роком викликів та випробувань: глобальна пандемія COVID-19, що сколихнула світ і зруйнувала глобальну систему виробництва та збуту, а також банкрутство декількох великих ритейлерів, серед яких Barneys New York, боляче вдарили по бізнесу.

Крім того, бренд зіткнувся і з внутрішніми проблемами щодо расової нерівності: інсайдерські джерела повідомляли, що марка не має жодного чорношкірого співробітника в корпоративній штаб-квартирі, а також те, що тут працює обмаль співробітників азійського походження, заробітна плата яких у принципі відчутно відрізняється від платні місцевих працівників. Утім сестри Олсен не опустили рук та втримали бренд на плаву.

Вдавшись до ланцюжка складних рішень і переживши фінансові втрати, вони зуміли зберегти компанію та частину команди. І вже 2021 року здивували модне товариство, запустивши дитячу лінію одягу — мініатюрні пальта, кашемірові светри та штани й легінси у фірмовій естетиці The Row.

На стрімкий злет онлайн-ритейлінгу та цифровізації в модній індустрії, на яку вплинув COVID-19, багато брендів відреагували модернізацією вебсайтів та онлайн-магазинів. Хтось запустив інтерактивні приміряльні з можливістю завантаження власних фото, а хтось додав функцію відеовиклику консультанта. 

Проте The Row залишився вірним ідеям ексклюзивності та мінімалізму в комунікації. Бренд має найпростіший вебсайт серед усіх luxury-марок та практично не веде сторінки в соцмережах. Натомість сестри Олсен інвестують у якість продукту та сервісу. І, як показують цифри, це працює! За останні роки пошукові запити про The Row зросли на 97 %, а восени-взимку 2024 року — на 104 % порівняно з попереднім роком.

У вересні 2024-го The Row отримав інвестиційні вливання від родин, пов’язаних із Chanel та L’Orеal, на суму близько $1 млрд. При цьому сестри Олсен залишили за собою контрольний пакет акцій власного бренду та мажоритарне управління. 

FW 2024/25

FW 2024/25

Наступним же шоу після цієї події сестри Олсен довели: їм довіряють недарма. Показ колекції осінь-зима 2024/25 від The Row, що відбувся під час Тижня моди в Парижі, став одним з найобговорюваніших показів сезону. І сталося це не через феєричні сукні чи складні крої, а через фірмовий підхід до маркетингу. Перед показом організатори попросили гостей утриматися від використання телефонів і камер, залишивши їх в адміністрації — натомість кожному  з присутніх дали нотатник та олівець, аби вони могли записувати враження «по-старому» — від руки.

Це стало справжнім актом «тихої розкоші» та ексклюзивності від The Row — створення атмосфери максимального занурення без цифрових спотворень та трансляцій на весь світ. Історія про важливість відчуття миттєвості, сутності тканини, форми та атмосферу показу.

Від сезону до сезону The Row уникає як глобальних, так і гостромодних трендів у роботі, проте впевнено створює нові стандарти якості в індустрії. Речі бренду — поза часом: вони актуальні сьогодні й будуть такими самими за десять років.

Також сестри Олсен активно підтримують принципи сталого розвитку, хоча ніколи не роблять з цього маркетинговий інструмент. Вони багато інвестують у довговічність виробів, пропонуючи послуги з ремонту та реставрації, заохочуючи клієнтів купувати менше, але краще.

Сьогодні The Row — один із найвпливовіших брендів у luxury-сегменті, який без гучних заяв та маркетингових кампаній зумів завоювати визнання найвибагливішої авдиторії світу. З експерименту двох сестер менше ніж за 10 років бренд трансформувався в еталон сучасної розкоші, де головною цінністю є не статус, а досконалість.

Історія The Row — це доказ того, що у світі, переповненому шумом та хаосом від логотипів і швидкоплинних тенденцій, найбільшу силу має тиша. І що справжня розкіш полягає не в тому, щоби кричати про себе та доводити світу власний статус, а в тому, щоби бути настільки досконалим, щоб про тебе говорили інші.

 



Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Артист DOVI презентує новий сингл “NOSTALGIE” — музичне повернення у теплі спогади
Photo Lviv
2025-08-18T05:00:25Z
З художником і військовим Давидом Чичканом попрощаються 18 серпня на Майдані
Ukraine Art News
2025-08-15T16:45:36Z
"Спробував через життєпис показати всю історію XX століття": історик В'ятрович про нову книгу "Генерал Кук. Біографія покоління УПА"
Ukraine Art News
2025-08-15T11:12:36Z
Музика Прокоф'єва у "Венздей": в United24 нагадали, що композитор родом з Донеччини в СРСР був "ворогом народу"
Ukraine Art News
2025-08-14T17:15:32Z
Журнал TIME вперше в історії назвав “Дівчат року”
Ukraine Art News
2025-08-14T16:39:35Z
Образ Ані Тейлор-Джой із трьома хустинами, який варто повторити до кінця літа
Elle
2025-08-14T06:09:32Z
Тейлор Свіфт анонсувала вихід нового альбому The Life of a Showgirl
Ukraine Art News
2025-08-12T09:15:31Z
Під ковпаком Бога, або вчитель вірменської школи у Львові і його безцінні “Дорожні нотатки”
Photo Lviv
2025-08-12T05:12:23Z
На фронті загинув художник і військовий Давид Чичкан
Ukraine Art News
2025-08-11T11:30:37Z
У Києві погасили "Марку незламності" до Всесвітнього дня біженців
Ukraine Art News
2025-08-18T11:54:44Z
У Туреччині відбудеться презентація нового роману Андрія Любки «Вечір у Стамбулі»
Ukraine Art News
2025-08-18T11:09:37Z
Гупалу Василеві 10 років: у Львові Фоззі розповів про появу українського супергероя та його нові пригоди
Ukraine Art News
2025-08-18T08:45:38Z
Знайомтеся, Du’MO — новий український бренд сумок
Elle
2025-08-18T08:00:38Z
Заборонений «Цвіт папороті» розквітне у Львові
Photo Lviv
2025-08-18T05:06:20Z
Надруковано раніше неопублікований роман Олеся Ульяненка "Хрест на Сатурні": про що ця книжка
Ukraine Art News
2025-08-17T19:33:34Z
BestsellerFest 2025 у Львові: дискусії з Андруховичем, черги до Ілларіона Павлюка та музика від Карпи
Ukraine Art News
2025-08-17T18:30:34Z
У Львові відкрили виставку художника Олега Тістола «Тіні Імперіалу»
Ukraine Art News
2025-08-17T15:57:39Z
Тімоті Шаламе представив перший трейлер свого нового фільму «Марті Чудовий»
KinoFilms
2025-08-18T12:09:28Z
Грав генерала Зода у фільмах про Супермена: у віці 87 років помер актор Теренс Стемп
Ukraine Art News
2025-08-18T09:00:40Z
Помер британський актор Теренс Стемп, який зіграв у фільмі про Голодомор
Ukraine Art News
2025-08-18T00:42:30Z
У перезапуску «Баффі» можуть повернутися герої, які загинули раніше
KinoFilms
2025-08-17T12:09:29Z
Топ-5 фільмів за участі Кетрін Зета-Джонс
Ukraine Art News
2025-08-16T18:00:32Z
Венздей перебуває у комі в новому тизері другої частини другого сезону фентезі Netflix
KinoFilms
2025-08-16T12:51:32Z
Дженніфер Лопес чарівно співає у першому трейлері нового мюзиклу від творця «Красуні і чудовиська»
KinoFilms
2025-08-16T10:48:24Z
ОМКФ оголосив фільми національної документальної конкурсної програми
Cineast
2025-08-15T23:06:43Z
"Це був особливий момент": режисер Кріс Коламбус поділився, що думає про перезапуск франшизи "Сам удома"
Ukraine Art News
2025-08-15T17:45:35Z
У Вільнюсі збудують велопішохідний міст через ріку
Хмарочос
2025-08-18T05:18:45Z
У Швеції старовинну церкву пересунуть на 5 кілометрів
Хмарочос
2025-08-18T05:18:44Z
Столітні фото міста Белза на Львівщині
Photo Lviv
2025-08-18T05:12:20Z
Після запровадження в місті зон «до 30 км/год» смертність дітей у ДТП знизилась вчетверо – мер Лондона
Хмарочос
2025-08-16T08:15:49Z
Спадщина ЮНЕСКО в Буркіна-Фасо перебуває під загрозою зникнення через зміну клімату
Ukraine Art News
2025-08-15T14:54:33Z
В Чернігові витратять понад 1,5 млрд грн на розвиток електротранспорту
Хмарочос
2025-08-15T08:51:44Z
Про історію появи залізниці у Здолбунові на Рівненщині створили комікс "Хроніки Олафа Щупенка"
Ukraine Art News
2025-08-15T06:00:38Z
5 ознак справжнього львів’янина
Photo Lviv
2025-08-15T05:12:21Z
В Харкові хочуть звести перший в країні підземний індустріальний парк
Хмарочос
2025-08-14T13:03:46Z
Одеситів вразила відновлена після обстрілу голова каріатиди на історичному готелі
Хмарочос
2025-08-18T12:27:46Z
У Києві наркоторговці розвозили кокаїн нічним таксі
Хмарочос
2025-08-18T12:06:52Z
Вимоги Путіна надати російській мові статус офіційної цинічні й неприйнятні,— мовна омбудсманка
Ukraine Art News
2025-08-18T11:42:36Z
Stolitsa Group продовжить будувати ЖК Н2О на Осокорках, бо апеляційний суд поновив дію дозволу
Хмарочос
2025-08-18T11:21:53Z
Індустріальний парк у Чорнобаївці та геріатричний центр – як планують відбудовувати Херсонщину
Хмарочос
2025-08-18T08:36:52Z
Гід трендовими спідницями сезону осінь-зима 2025/26
Elle
2025-08-18T08:33:32Z
Скутери, яхти, лімузини: який транспорт можна орендувати в Києві?
Хмарочос
2025-08-18T08:27:49Z
За 6 місяців 2025-го в Києві в ДТП загинуло більше людей, ніж минулоріч за той самий період
Хмарочос
2025-08-18T07:39:47Z
У Львові біля військового госпіталю облаштують «віденську» зупинку для трамваїв
Хмарочос
2025-08-18T05:18:45Z
Восени в «Дії» запустять послугу онлайн-розлученнь – Михайло Федоров
Хмарочос
2025-08-15T07:45:47Z
Найбільший виробник акумуляторів розпочне продаж батарей, у 10 разів дешевших за сучасні аналоги
Хмарочос
2025-08-13T11:33:43Z
OpenAI представила GPT-5: що нового у найпросунутішої моделі ШІ
Gloss
2025-08-11T16:57:36Z
Після позову про піратство: у Midjourney заявили, що Disney не може запобігти навчанню ШІ на своїх персонажах
Ukraine Art News
2025-08-07T12:42:48Z
Типи ігор бінго, які ви можете знайти в Інтернеті
Cineast
2025-08-04T23:15:52Z
Spotify запроваджує перевірку віку: акаунти непідтверджених користувачів можуть бути видалені
Ukraine Art News
2025-08-01T15:54:42Z
Через недоліки безпеки і конфіденційності Spotify стало відомо, що слухають політики і знаменитості США
Ukraine Art News
2025-07-31T20:06:35Z
ШІ як репетитор: OpenAI представила нову функцію ChatGPT – режим навчання
Gloss
2025-07-31T14:27:52Z
За пів року «Аврора» зібрала та передала на переробку 1,5 мільйони батарейок
Хмарочос
2025-07-31T10:03:46Z
Смачне детокс-меню для спекотних днів від відомої української нутриціологині
Elle
2025-07-23T11:45:38Z
Простий рецепт найсмачнішої окрошки
Elle
2025-07-16T09:46:20Z
Готуємо гаспачо за рецептом знаменитого іспанського шеф-кухаря Хосе Андреса
Elle
2025-07-09T12:21:43Z
5 рецептів літніх смузі: прості та дуже корисні
Elle
2025-07-08T15:36:36Z
ТОП-5 легких літніх закусок
Elle
2025-06-17T14:30:38Z
«ТопШефи х WINETIME. Готуємо разом»: Влад Кіндер ділиться рецептом тунця татакі
Elle
2025-06-06T12:49:01Z
8 найкращих лимонадів у літню спеку
Krasinfo
2025-06-03T07:09:43Z
Весняне меню: детокс-салат із цибулі-порею з креветками
Elle
2025-05-20T19:09:34Z
«ТопШефи х WINETIME. Готуємо разом»: Анастасія Степанова ділиться рецептом лимонного тарту
Elle
2025-05-14T19:03:31Z