MY.UAСтатті
Еталон «тихої розкоші» у світі моди: історія бренду The Row від сестер Олсен
Еталон «тихої розкоші» у світі моди: історія бренду The Row від сестер Олсен

Еталон «тихої розкоші» у світі моди: історія бренду The Row від сестер Олсен

Ця історія почалася не з гучних заяв чи спроб довести щось світові. Її творили не прагненням слави, а пошуком досконалості в найпростіших речах.

Героїні цієї історії не шукали уваги — навпаки, втомлені від загальної любові ще з дитинства, ховалися від неї, створюючи одяг, що говорить пошепки, але так, що його чують усі.

На їхньому шляху стояли fashion-конгломерати та будинки мод зі столітніми традиціями. Проте їх вийшло посунути та зайняти свою, абсолютно нову нішу в царині моди, ставши одним з найвпливовіших модних брендів світу за версією платформи Lyst. Це історія бренду The Row.

Більше про видатний бренд і його засновниць розповів стиліст і fashion-колумніст Єгор Воронкін.

Усе почалося 2006 року в Нью-Йорку, коли дві сестри Мері-Кейт та Ешлі Олсен — всесвітньо відомі актриси — вирішили відійти од звичного амплуа та створити щось нове й справжнє. Вони не мали профільної освіти в галузі моди, але в них було те, чого бракує багатьом: бездоганний смак і розуміння, що ж таке справжня розкіш, яку цінують представники еліти. Власне, придумуючи бренд, сестри надихнулися назвою знаменитої лондонської вулиці Savile Row. Місця, де століттями створювали найкращий чоловічий одяг для бомонду Англії.

Оскільки загальної концепції бренду в сестер Олсен спочатку не було, робота над колекціями відбувалася спонтанно й хаотично, з постійними експериментами з формами, тканинами та кроєм. Їх приваблювала ідея «невидимого одягу» — речей настільки досконалих у своїй простоті, що вони б ставали продовженням тіла, не змінюючи його природної краси та не привертаючи зайвої уваги до самої людини. Олсен вірили, що справжня розкіш полягає не в логотипах чи деталях, які «кричать», а в якості матеріалів і бездоганному пошитті.

Окрім філософського підходу до дизайну, запорукою успіху бренду The Row стала й повна відмова від традиційного маркетингу. Сестри ніколи не давали інтерв’ю про бренд, рідко з’являлися на публіці та принципово не використовували соціальні мережі для просування марки й для реклами. Навпаки, їхня стратегія базувалася на ексклюзивному «черезтинному радіо» серед обраної авдиторії та прихильників їхніх поглядів.

Увесь процес сестри Олсен відстежували особисто,  перевіряючи кожен елемент, — від вибору найкращих тканин у світі до контролю за найдрібнішими деталями пошиття та встановленням фурнітури. Кашемір для колекцій закуповували безпосередньо в Монголії, шовк — на найкращих італійських мануфактурах, а пошиття відбувалося тільки під орудою майстрів, які сповідували багатовікові ремісничі традиції.

Перша колекція The Row побачила світ 2007 року. Вона складалася лише з семи айтемів: базових футболок, виготовлених з найкращого кашеміру та бавовни, атласних лосин та кашемірових суконь — увесь випуск був викуплений Barneys New York у перший же день презентації. Цінник стартував від $100 за футболку, що на той час здавалося абсолютним божевіллям як за базову річ.

2008 року бренд презентував перший лукбук, знятий з легендарною Лорен Гаттон у головній ролі. Це стало підтвердженням того, що The Row став серйозним гравцем у світі моди.

Замість відкриття численних точок продажу сестри Олсен обрали стратегію ексклюзивності. Бренд представлений лише в найпрестижніших магазинах світу та у власних бутиках, кожен з яких більше нагадує артгалерею, ніж звичайний магазин.

За три роки, у 2011-му, The Row розширив асортимент продукції, запустивши чоловічу лінію одягу. Таку ж скромну, майже непомітну, але з утіленням тих самих ідей і з такою самою увагою до деталей.

Того ж року вийшли й перші аксесуари: сумки та взуття. Без гучних логотипів, але у фірмовій обгортці бренду, тобто впізнавані тими, хто «в темі». Окрім цього, The Row випустив і першу колаборацію разом з культовим американським взуттєвим брендом Toms Shoes, частину виторгу з продажів якої передавали на благодійність.

2012 року бренд сестер Олсен отримав першу престижну нагороду від CFDA — «Найкращий жіночий дизайнер року». Таким чином The Row здобув загальне визнання в модній індустрії.

SS24

SS24

За два роки список перемог поповнила також нагорода «Найкращий дизайнер аксесуарів року». У цей час з’явилася й перша річ бренду, що з часом стане культовою, — сумка Margaux. Аксесуар, що на 100 відсотків утілює всю філософію бренду: простота форми, відсутність логотипів та бездоганна якість шкіри. Сумка не впадає в очі, але говорить про власницю більше, ніж будь-який монограмний клатч.

2016 року бренд відкрив перший великий флагманський бутик на Upper East Side у Нью-Йорку.

2020-й став для The Row, як і для більшості модної індустрії, роком викликів та випробувань: глобальна пандемія COVID-19, що сколихнула світ і зруйнувала глобальну систему виробництва та збуту, а також банкрутство декількох великих ритейлерів, серед яких Barneys New York, боляче вдарили по бізнесу.

Крім того, бренд зіткнувся і з внутрішніми проблемами щодо расової нерівності: інсайдерські джерела повідомляли, що марка не має жодного чорношкірого співробітника в корпоративній штаб-квартирі, а також те, що тут працює обмаль співробітників азійського походження, заробітна плата яких у принципі відчутно відрізняється від платні місцевих працівників. Утім сестри Олсен не опустили рук та втримали бренд на плаву.

Вдавшись до ланцюжка складних рішень і переживши фінансові втрати, вони зуміли зберегти компанію та частину команди. І вже 2021 року здивували модне товариство, запустивши дитячу лінію одягу — мініатюрні пальта, кашемірові светри та штани й легінси у фірмовій естетиці The Row.

На стрімкий злет онлайн-ритейлінгу та цифровізації в модній індустрії, на яку вплинув COVID-19, багато брендів відреагували модернізацією вебсайтів та онлайн-магазинів. Хтось запустив інтерактивні приміряльні з можливістю завантаження власних фото, а хтось додав функцію відеовиклику консультанта. 

Проте The Row залишився вірним ідеям ексклюзивності та мінімалізму в комунікації. Бренд має найпростіший вебсайт серед усіх luxury-марок та практично не веде сторінки в соцмережах. Натомість сестри Олсен інвестують у якість продукту та сервісу. І, як показують цифри, це працює! За останні роки пошукові запити про The Row зросли на 97 %, а восени-взимку 2024 року — на 104 % порівняно з попереднім роком.

У вересні 2024-го The Row отримав інвестиційні вливання від родин, пов’язаних із Chanel та L’Orеal, на суму близько $1 млрд. При цьому сестри Олсен залишили за собою контрольний пакет акцій власного бренду та мажоритарне управління. 

FW 2024/25

FW 2024/25

Наступним же шоу після цієї події сестри Олсен довели: їм довіряють недарма. Показ колекції осінь-зима 2024/25 від The Row, що відбувся під час Тижня моди в Парижі, став одним з найобговорюваніших показів сезону. І сталося це не через феєричні сукні чи складні крої, а через фірмовий підхід до маркетингу. Перед показом організатори попросили гостей утриматися від використання телефонів і камер, залишивши їх в адміністрації — натомість кожному  з присутніх дали нотатник та олівець, аби вони могли записувати враження «по-старому» — від руки.

Це стало справжнім актом «тихої розкоші» та ексклюзивності від The Row — створення атмосфери максимального занурення без цифрових спотворень та трансляцій на весь світ. Історія про важливість відчуття миттєвості, сутності тканини, форми та атмосферу показу.

Від сезону до сезону The Row уникає як глобальних, так і гостромодних трендів у роботі, проте впевнено створює нові стандарти якості в індустрії. Речі бренду — поза часом: вони актуальні сьогодні й будуть такими самими за десять років.

Також сестри Олсен активно підтримують принципи сталого розвитку, хоча ніколи не роблять з цього маркетинговий інструмент. Вони багато інвестують у довговічність виробів, пропонуючи послуги з ремонту та реставрації, заохочуючи клієнтів купувати менше, але краще.

Сьогодні The Row — один із найвпливовіших брендів у luxury-сегменті, який без гучних заяв та маркетингових кампаній зумів завоювати визнання найвибагливішої авдиторії світу. З експерименту двох сестер менше ніж за 10 років бренд трансформувався в еталон сучасної розкоші, де головною цінністю є не статус, а досконалість.

Історія The Row — це доказ того, що у світі, переповненому шумом та хаосом від логотипів і швидкоплинних тенденцій, найбільшу силу має тиша. І що справжня розкіш полягає не в тому, щоби кричати про себе та доводити світу власний статус, а в тому, щоби бути настільки досконалим, щоб про тебе говорили інші.

 



Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Мером Нью-Йорка став Зохран Мамдані — один із найбільш обговорюваних політиків року
Хмарочос
2025-11-05T08:34:40Z
Відтепер «сер»: Девід Бекхем отримав титул лицаря від короля Чарльза у Віндзорі
Elle
2025-11-04T21:20:54Z
Демі Мур повертає до трендів культову джинсову сукню з 90-х
Elle
2025-11-04T12:15:28Z
У рейтинг Billboard США вперше потрапила ШІ-артистка
Ukraine Art News
2025-11-04T08:24:28Z
Кендалл Дженнер — королева «голих» образів: згадуємо найвідвертіші сукні моделі, які обговорювали всі
Elle
2025-11-03T22:15:25Z
«Важливо бути готовим до викликів». Інтерв’ю з оперною зіркою Ольгою Кульчинською про творчий шлях і не тільки
Elle
2025-11-03T13:18:27Z
Королева Гелловіну: Гайді Клум приголомшила публіку моторошним образом Медузи з рухливими зміями
Elle
2025-11-01T21:03:26Z
За лаштунками визнання: 8 маловідомих фактів про авторку "Сестер Річинських" Ірину Вільде
Ukraine Art News
2025-10-30T18:00:29Z
Іспанська співачка Rosalía записала новий альбом 13 мовами — серед них українська
Ukraine Art News
2025-10-30T15:51:37Z
10 виставок, які варто відвідати у листопаді
Elle
2025-11-13T17:33:22Z
68 оберегів: У Страсбурзі відкрили виставку українських ляльок-мотанок
Ukraine Art News
2025-11-13T15:48:24Z
Après-ski по-українськи: як JUL і ЦУМ Київ локалізували популярну естетику
Elle
2025-11-06T18:00:31Z
У Львів повертається грандіозне шоу — «Арена епатажу»!
Photo Lviv
2025-11-06T06:45:18Z
Відтворення старовинних листівок: Олег Огородник проведе майстер-клас Van Dyke Brown у Львові
Photo Lviv
2025-11-06T06:09:21Z
“Жінки, мир, безпека”: у Києві відкрилася перша в Україні артінтерпретація резолюції ООН
Ukraine Art News
2025-11-06T00:27:31Z
PhotoVogue представляє фіналісток глобального проєкту Women by Women
Ukraine Art News
2025-11-05T17:21:28Z
У київському костелі святого Миколая представили картину «Молитва», яку передадуть Папі Римському
Ukraine Art News
2025-11-05T13:36:29Z
Лауреатом Гонкурівської премії у 2025 році став Лоран Мовіньє: що варто знати про нього і його роман
Elle
2025-11-05T13:12:56Z
Малащук і Хімей отримали кураторську премію в Парижі за роботу про викрадених українських дітей
Ukraine Art News
2025-11-13T15:30:30Z
Вийшов тизер української комедії «Любов, секс і вибори» за участю відомої порноакторки
KinoFilms
2025-11-13T14:36:19Z
Дивимося перший тизер-трейлер «Диявол носить Prada 2»
Elle
2025-11-13T12:57:27Z
Дивіться український трейлер анімації «Супер Маріо Галактика в кіно» за участю Капітана Марвел
KinoFilms
2025-11-13T12:18:16Z
Тизер «Диявол носить Прада 2» показує возз'єднання Меріл Стріп та Енн Гетевей
KinoFilms
2025-11-13T11:21:17Z
Режисерка Анна Бурячкова розпочала роботу над ігровим повнометражним фільмом «Gimme Shelter» — екранізацією однойменного роману Ольги Сідоріної-Вілкінс
Cineast
2025-11-06T17:18:35Z
Хто він — найсексуальніший чоловік 2025 року за версією People
Elle
2025-11-06T15:24:26Z
Анджеліна Джолі поділилась враженнями від візиту до України
Ukraine Art News
2025-11-06T15:12:30Z
Прем’єра фільму «Довженко. Легенда українського кіно» відбудеться на кінофестивалі в Таллінні
Ukraine Art News
2025-11-06T14:59:28Z
У Цюриху звели «Дім сокола» — офісну будівлю з триповерховим велопаркінгом за проєктом Калатрави
Хмарочос
2025-11-13T15:09:33Z
Львів активно впроваджує ініціативу «Рух без бар’єрів»
Хмарочос
2025-11-13T12:12:36Z
«Україна Інкогніта» готує фотовиставку про закинуті штольні
Хмарочос
2025-11-05T16:09:52Z
Склади та логістичні хаби переїжджають у центр Парижа у колишні, вже непотрібні паркінги
Хмарочос
2025-11-05T13:33:47Z
Що таке slow travel та у чому його переваги
Elle
2025-11-04T15:21:34Z
У Єгипті відкрили найбільший археологічний музей світу, який будувався 20 років
Gloss
2025-11-04T14:58:03Z
Найкращою готельною мережею Іспанії управляє держава. Так зберегли сотню унікальних пам’яток архітектури
Хмарочос
2025-11-04T10:36:40Z
Хачко, або впливовий караван-баша зі Львова
Photo Lviv
2025-11-04T06:12:38Z
Польський альпініст здійснив перший у світі лижний спуск з Евересту без кисню
Gloss
2025-11-03T16:36:33Z
Чорна п’ятниця-2025: які знижки пропонують українські fashion-бренди
Elle
2025-11-13T19:00:50Z
Україна на ReBuild Ukraine 2025 відкрила національний павільйон
Ukraine Art News
2025-11-13T17:39:44Z
75 Hard Challenge: в чому небезпека популярного фітнес-челенджу
Elle
2025-11-13T12:09:23Z
Поряд з Філармонією в Києві облаштували інклюзивні паркомісця та велодоріжку
Хмарочос
2025-11-13T11:33:32Z
7 вправ для красивих і підтягнутих рук
Elle
2025-11-06T18:33:42Z
Новим гендиректором ЮНЕСКО став єгиптолог Халед Аль-Анані
Ukraine Art News
2025-11-06T16:54:55Z
Для водіїв-порушників в Україні хочуть ввести систему штрафних балів
Хмарочос
2025-11-06T07:49:12Z
Геть сірі будні: як розбавити осінні образи кольоровими акцентами — поради від модниць
Elle
2025-11-06T06:54:24Z
«Пане мер, прийміть вольове рішення» – Тимур Ткаченко звернувся до Кличка щодо виділення грошей на захист енергооб’єктів
Хмарочос
2025-11-06T06:48:36Z
Словник Collins назвав слово 2025 року
Ukraine Art News
2025-11-06T16:12:34Z
Тустань: Код Карпатської Скелі, або Як 4000 Пазів Відтворили Неіснуючу Фортецю
Photo Lviv
2025-11-05T06:18:53Z
Тютюн 420: універсальність для широкої аудиторії
Cineast
2025-11-03T18:12:47Z
Monobank запустив спільний доступ до вашої картки
Хмарочос
2025-11-03T15:51:37Z
Еволюція кофеїну: Аналіз Найгарячіших Трендових Коктейлів 2025 — Тільки Факти та Інновації
Photo Lviv
2025-11-02T06:12:23Z
Оновлення Windows 11 спричинило збій у "Диспетчері завдань": програма дублюється та перевантажує систему
Ukraine Art News
2025-10-31T19:45:27Z
Хартійські дрони-"вампіри" доставили військовим гарбузокоїни з речами першої необхідності
Ukraine Art News
2025-10-31T17:45:28Z
Зашкварні історії та ексклюзиви: В Україні запустився новий YouTube-канал про шоу-бізнес "Зіркотека"
Ukraine Art News
2025-10-31T15:30:48Z
Вміє мити посуд та прибирати: у США стартували продажі домашнього робота NEO
Gloss
2025-10-31T13:00:47Z
Готуємо швидку смачну та ефектну страву на Гелловін
Elle
2025-10-31T11:15:32Z
Простий рецепт найсмачнішого гарбузового чизкейка
Elle
2025-10-23T14:36:33Z
Гарбузовий крем-суп: покроковий рецепт топ-страви осені
Elle
2025-10-21T21:33:27Z
Гарячі страви із м’яса для обіду восени
Photo Lviv
2025-10-21T04:57:26Z
Найкорисніший сніданок для краси волосся і шкіри
Elle
2025-09-15T14:39:26Z
Сицилійські роли з баклажанів з рикотою і томатним соусом
Elle
2025-08-19T14:03:36Z
Раціон для довголіття, краси шкіри, здоров'я серця: що таке гарвардський альтернативний індекс здорового харчування
Elle
2025-08-18T13:42:35Z
Смачне детокс-меню для спекотних днів від відомої української нутриціологині
Elle
2025-07-23T11:45:38Z
Простий рецепт найсмачнішої окрошки
Elle
2025-07-16T09:46:20Z