/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F216%2F0ca7ddae420a63024373148b90a3a254.jpg)
Meta представила розумні окуляри Ray-Ban Display: ШІ-функції, екран у лінзі і сенсорний браслет
Meta на заході Connect показала свої нові просунуті розумні окуляри – Ray-Ban Display: це перша модель із вбудованим кольоровим HUD-дисплеєм у правій лінзі.
Розробники змогли вмістити в них камеру, мікрофони, динаміки, акумулятор і навіть вмонтувати в праву лінзу дисплей, уклавшись при цьому в 69 грамів.
Окуляри показують повідомлення та сповіщення, дають живі субтитри та переклад, навігацію для піших маршрутів та видошукач камери; керувати можна голосом через Meta AI та жестами. Meta вважає ці окуляри проміжним кроком до повноцінних AR-пристроїв.
Вбудований дисплей роздільною здатністю 600 × 600 пікселів відображає контент із частотою 30 Гц. Кількість мікрофонів не уточнюється, камера одна – на 12 Мп. Фотографії створюються з роздільною здатністю 3024 × 4032 пікселів, а відео — в 1080p 30 FPS.
Керуються Ray-Ban Display у тому числі за допомогою нового браслета Neural Band. Він вміє розпізнавати рухи руки, зокрема м'язові сигнали, а не тільки самі рухи, що дозволяє керувати інтерфейсом рухами пальців і кисті руки в повітрі. При цьому окуляри позиціонуються як повноцінний ІІ-пристрій з голосовим управлінням. Усі запити опрацьовує власний помічник.
На одному заряді окуляри протримаються до шостої години, а разом із чохлом акумулятора вистачить на добу. Браслет теж треба заряджати – компанія обіцяє до 18 години автономної роботи.
Ray-Ban Display та Neural Band надійдуть у продаж 30 вересня за ціною $799 (близько 33 тис. грн). На старті вони будуть доступні лише в окремих магазинах у США, а до 2026 року з'являться у Великій Британії, Канаді, Франції та Італії.