/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2Fba9c5e06130ea22bef31e6923fecee68.jpg)
Ода sustainable fashion: чому варто звернути увагу на колекцію Stella McCartney на Тижні моди в Парижі
Паризький тиждень моди в самому розпалі. Два дні поспіль ми спостерігали за яскравими показами головних гравців індустрії, і якщо в перший абсолютним фаворитом модниць став Saint Laurent з його переосмисленням естетики 80-х, то в другий всю увагу публіки завоював бренд Stella McCartney.
Своєю новою колекцією Маккартні вкотре намагалася нагадати нам про найважливіше. Дизайнерка поєднала ідею лінійки з піснею Come Together, випущеною The Beatles у 1969 році. Саме її слова глибоко засіли в пам’яті Стелли з дитинства, і саме їх зачитала на початку показу дама Хелен Міррен. Актуальність треку, за словами креативної директорки бренду, тепер прозвучали актуальніше, ніж будь-коли.
«Мені подобається, що зараз, як ніколи раніше, відбувається єднання всього людства та створінь Матері-Землі. Пісня була написана багато років тому, але її значення тоді було таким самим, як і тепер, — і це надзвичайно. Я хотіла показати, що ми ще не просунулися достатньо вперед. Ця пісня й досі має величезне значення», — поділилася дизайнерка.
Так, зосереджуючись на нерозривному зв’язку людей та природи, Стелла Маккартні вкотре представила колекцію, в основу якої ліг підхід sustainable fashion та відповідального споживання. Уся лінійка на 98% була виготовлена з екологічних матеріалів і на 100% не тестована на тваринах.
Перш за все, дизайнерка дебютувала з новою версією деніму, який за допомогою техніки PURE.TECH здатний усувати вуглекислий газ під час носіння. Окрім цього, серед елементів колекції з’явилася веганська альтернатива пір’ю з назвою FEVVERS, що нагадує про минулу лінійку сезону весна-літо — 2025. Тоді Маккартні поділилася: «Лише модна індустрія завдає шкоди та вбиває 3,4 мільярда качок, гусей, курей та інших тварин». Таким чином вона запропонувала ідеальне розв`язання проблеми надмірної залежності модної індустрії від пір’я.
Якщо ж розбирати візуальну складову лінійки, то тут дизайнерка залишилася вірною собі й продемонструвала низку елегантних образів, що вдало підкреслювали силуети й при цьому дарували свободу рухів і максимальний комфорт. Спочатку гості побачили сірі смугасті комплекти з новою версією сорочки — моделлю, що стягується на талії й розкльошується до низу. Далі були класичні структуровані костюми, невагомі шуби, що нагадували солодку вату, сукні з драпіруванням і воланами, а також боді, доповнені вже згаданим екологічним пір’ям.
Палітра колекції теж була очікуваною. Оскільки цього сезону дизайнери вирішили повністю віддатися грі з кольорами, було не дивно побачили різноманітні варіації рожевого, фіолетового, зеленого та червоного відтінків.