/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fad2cb0e729d0586492931f450d03f30f.jpg)
Перша маркетинг-премія для ТРЦ відкрила продаж квитків на церемонію
Розпочався офіційний продаж квитків на дебютну церемонію UCSC MRKTNG AWARDS — першу українську професійну премію, що відзначає найкращі маркетингові досягнення ТРЦ. Організує конкурс Українська Рада Торгових Центрів.
На участь у першій премії було подано 55 заявок, а з першого жовтня роботу конкурсантів почало оцінювати експертне журі. До складу журі увійшли 13 провідних фахівців галузі з України та Європи, серед яких генеральний директор NEPI Rockcastle Рюдігер Дані, голова правління міжнародної премії SOLAL MARKETING AWARDS Алан Торнтон, керуючий директор Multi Corporation Фредерік Рульо та інші.
Урочиста офлайн-церемонія відбудеться 20 листопада у Києві. Квитки можна придбати на офіційному сайті UCSC MRKTNG AWARDS. Щоб придбати квиток, перейдіть за посиланням, натисніть червону кнопку “Придбати квитки” та заповніть коротку форму.
Вартість квитків становить 5000 грн для членів Української Ради Торгових Центрів і 10 000 грн для компаній, які ще не є членами організації.
«Це подія, яка вперше відзначить креативність, сміливі ідеї та ефективні рішення у маркетингу торговельної нерухомості. Запрошую колег приєднатися до церемонії, щоб підтримати галузь та надихнутися найкращими практиками», — зазначає голова Української Ради Торгових Центрів Максим Гаврюшин.
Генеральним партнером UCSC MRKTNG AWARDS виступає офіційний дистриб’ютор LG – компанія “Вісен Україна”, а партнерами премії стали ParkSystem та “Сонячні системи”.
- #Подія
- #ТРЦ
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті