/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F69eefbe80df3d2fb7eb088aedc71e29c.jpg)
Архітектори нового готелю у Львові обурені яскравим світлом від аптечної вивіски
Проєктувальники нового готелю, який цьогоріч збудували на вулиці Петра Дорошенка у Львові, незадоволені надто яскравою вивіскою аптеки на першому поверсі. Вважають, що вона псує загальну світлову концепцію будівлі, повідомляє URBIS AIR.
Будівлю проєктувало бюро Guess Line Architects, а освітлення фасаду розробляла компанія Expolight. Концепція враховувала теплі та стримані кольори вечірнього Львова. Натомість аптечна вивіска ввечері сліпить пішоходів і людей, що чекають на транспорт на зупинці, а також мешканців будинку навпроти.
«Від початку ми проговорили із власниками та орендарями перших поверхів щодо дотримання загальної концепції освітлення, — розповідає співзасновник Guess Line Architects Андрій Лесюк. — (Вони) дослухаються до наших побажань, розуміючи важливість цього питання, зокрема і для вигляду міста в цілому. Натомість “Подорожник” вразив тотальною неповагою до всіх — містян, орендарів, загалом до Львова».
Він назвав надмірне освітлення «рекламним терором» і зауважив, що від пересвітки змінився і колір логотипу аптеки.
Правила розміщення вивісок діють у Львові з 2011 року й востаннє оновлювалися цьогоріч.
Водночас «Адміністративно-технічне управління», яке контролює зовнішню рекламу, зауважує, що чинне законодавство наразі не містить норм, які дозволяють регулювати форму внутрішньої світлової реклами — яка розміщена всередині приміщень та експонується назовні.
«Для нас найкращий приклад в освітленні міських об’єктів та міста в цілому є Копенгаген, з його високим рівнем оформлення вітрин, — додає Лесюк. — Це місто восени та взимку більшу частину часу похмуре і темне, тож данці особливо цінують приємне для зору вечірнє вуличне освітлення».
- #вивіски
- #Зовнішня реклама
- #Львів
- #Освітлення
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті