/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2Fe2fff96558af15afdf974d5231ba4b70.jpg)
На Прикарпатті презентували бренд центру Карпатської культури «Килимарка»
Про це у Фейсбуці повідомляє відділ промоції, зв'язків і економічного розвитку Косівської міської ради, передає Укрінформ.
«На фінальній події проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій», що впроваджувався у Косівській міській територіальній громаді за підтримки грантової програми British Council Ukraine з розвитку креативної економіки, представили бренд та візуальну айдентику культурно-креативного простору Центр Карпатської культури «Килимарка», - йдеться у повідомленні відділу Косівської міськради.
Тут зауважили, що «Килимарка» поєднує автентику Гуцульщини з сучасним поглядом на творчість і підприємництво.
«Арки, які збереглись як основний архітектурний елемент будівлі колишнього килимового цеху, стали основою візуального мотиву у створенні дизайн-системи бренду для ЦКК «Килимарка» у Косові», - додають у відділі Косівської міськради.
Зазначається, що реалізація проєкту стала важливим кроком до повноцінного запуску сучасного культурно-креативного простору у Косівській громаді.
Як повідомляло агентство, у Мінстратегпромі анонсували появу нового бренду українського ОПК - «Zbroya».
Фото: Відділ промоції, зв'язків і економічного розвитку Косівської міської ради