/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fd93de85cfc0005db34976d7496872607.jpg)
У Варшаві закінчили реконструкцію вокзалу, яка тривала 5 років
Компанія PKP повідомила, що в Польщі нарешті оновили один із найбільших залізничних вокзалів. На це пішло п’ять років.
Реконструкція залізничної станції Warszawa Zachodnia коштувала майже 600 мільйонів євро. Частину коштів надала Європейська комісія в рамках програми «Інфраструктура та середовище».
Реконструкція закінчилась відкриттям підземного переходу, і тепер пасажири можуть дістатися до поїздів тунелем, який з’єднує станцію з районами Охота та Воля.
Підземний перехід схожий на невеликий торговий центр. Під 20 коліями розмістили 26 сервісних точок, каси, туалети та зали очікування. Для будівництва використали 11500 тонн сталі, і це більше, ніж для Ейфелевої вежі. Ширина тунелю – 66 метрів, довжина — близько 500 метрів, що робить його найдовшим пасажирським підземним переходом у мережі PKP.
Власне модернізація Варшави Західної – це одна з найбільших інвестицій PKP, із сучасними перонами та комп’ютерними системами безпеки.
Під час п’ятирічних робіт поїзди курсували без перерв, а пасажири могли користуватися станцією. «Це був складний період для всіх — пасажирів, залізничників і будівельників. Тепер перед нами нові завдання», — додав заступник міністра інфраструктури Пйотр Молепшак.
Міністерка фондів і регіональної політики Катажина Пельчинська-Наленч зазначила, що без стратегічного рішення про приєднання Польщі до ЄС цього проєкту не було б. На реконструкцію станції виділили близько 354 мільйонів євро, на колії — близько 118 мільйонів євро, а на підземну трамвайну станцію — майже 236 мільйонів євро.
Тепер станція повністю готова до роботи. Під час реконструкції оновили сім перонів і добудували ще один. Всі перони обладнали лавками, інформаційними табло, екранами з розкладом і звуковим оголошенням. До нового підземного переходу ведуть ескалатори та ліфти. На перонах встановили дах із сонячними панелями, які покривають третину потреб станції в електроенергії. Також під час реконструкції проклали 36 км нових колій і 137 нових стрілочних переводів.
- #Архітектура
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті