/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F6da23793121aae80a63d936abc793033.jpg)
Рекламу МакДональдса про «жахливе Різдво» розкритикували
Нідерландській мережі McDonald’s довелося видалити створений за допомогою ШІ рекламний ролик після хвилі критики, повідомляє The Guardian.
«Одна лише ця реклама знищила мій рідзвяний настрій», — написав один із користувачів соцмереж.
У відео Різдво названо «найжахливішим часом року», коли панує суцільний хаос: Санта застряг у заторі, покупці торгового центру б’ються за подарунки, святкова вечеря горить на столі. У кінці глядачів запрошують поїсти в «МакДональдсі», де все під контролем.
«Різдвяна реклама мала на меті показати стресові моменти під час свят у Нідерландах, — заявив у відповідь на критику McDonald’s. — Однак, виходячи з коментарів у соціальних мережах та висвітлення в міжнародних ЗМІ, ми помічаємо, що для багатьох гостей цей період є “найчудовішою порою року”».
Рекламу створила компанія Sweetshop Films. Її керівниця Мелані Брідж пояснила, що штучний інтелект використали не для того, щоб замінити творчість, а як розширення інструментарю. «Те, чого люди не бачать: години, витрачені на цю роботу, набагато перевищували витрати на традиційні зйомки. Десять людей, п’ять тижнів, повний робочий день», — додала вона.
Із нею не погодився Емлін Девіс із незалежної Bomper Studio: «Десять людей на такий проєкт — це дрібка порівняно зі традиційними живими зйомками… Як щодо акторів, хору, які були б задіяні?»
Торік онлайн-глядачі критикували згенеровану ШІ рідзвяну рекламу Coca-Cola. Персонажі здалися надто штучними. Попри це цьогорічна святкова реклама напою так само створена штучним інтелектом. Медіа звертали увагу на дефекти, коли, наприклад, у вантажівок то з’являються, то зникають колеса. Втім, присутність лінивця у засніженому лісі викликає більше питань.
- #McDonald’s
- #Реклама
- #ШІ
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті