Кросовер Audi Q3 тримається серед популярних моделей вже протягом семи років, але лише тепер він пережив разючі зміни зовнішності.
Головний дизайнер бренду Марк Ліхт попрацював над точковими змінами, а в результаті моложавий компакт став ще величнішим завдяки рельєфним боковинам, підкресленим вигинам і характерною новою решіткою радіатора.
Audi Q3 переїхав на модульну платформу MQB зі стійками Mc.
Pherson спереду і многорычажкой ззаду.
Він додав по пару сантиметрів в габаритах (4485/1856/1585) і в колісній базі зріс на 77 мм.
У реченні буде і спортивна версія S-line з легкою стилізацією екстер'єру та іншими бамперами.
Світлодіодна оптика тепер є вже в базовій комплектації, а адаптивне світло тільки за доплату.
Також в салоні присутня повністю цифрова приладова панель діагоналлю 10,25 і повноцінний Virtual cockpit - за доплату.
Центральний інформаційно-мультимедійний екран на 12,3 дюйма теж є опцією.
У звичайних версіях екран має діагональ 8,8 10,1 дюйма, присутне голосове керування, передавач Wi-Fi і підключення телефону.
Серед обладнання можна зустріти камери кругового огляду, адаптивний круїз-контроль з системою утримання в смузі, автопарковщик та інші активні помічники.
Багажне відділення виросло в розмірах з 460 до 530 літрів і має сервопривід п'ятої двері з системою доступу "без рук".
На ринку Audi Q3 з'явиться з чотирма моторами по чотири циліндра в кожному, враховуючи і дизель.
Базова версія отримає під капот турбомотор 1.5 потужністю 150 к.
і 250 Нм, а наступним буде 40 TFSI з дволітровим мотором на 190 к.
і 320 Нм.
Ще одна версія його запропонує 230 к.
і 350 Нм.
З дизелів віддали перевагу 35 TDI з дволітровому турбодизелю, що розвиває 150 к.
і 340 Нм.
Ймовірно, з'явиться і 190-сильна версія.
Працюють агрегати з шестиступеневою механікою або семиступеневим преселектівним "роботом" S-tronic з повним і переднім приводом.
Audi Q3 опціонально оснащується адаптивною підвіскою або спортивної.
Виробництво нової Audi Q3 буде налагоджено на конвеєрі власного підприємства Audi в угорському Дьере, де виробляють моделі A3 і TT.
Ця фабрика нещодавно пережила модернізацію та розширення потужностей.
Продажу паркетника почнуться в листопаді в Європі, а до нас в кращому випадку доберуться до початку 2019 року.
На ринку компакт буде конкурувати з BMW X1, Volvo XC40, Mercedes GLA-Class, Lexus NX.