Водії "євроблях" добилися можливості розмитнити в Україні навіть дуже старі автомобілі або "будь-яку кіптяві і димливі колымагу".
При цьому, для нових авто залишили заборону на ввезення Євро 1,2,3,4, а можна тільки Євро-5.
Таку оцінку новоприйнятим законопроектів 8487 і 8488 дав генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко на своїй сторінці в Facebook.
Він заявив, що після набуття чинності законів акциз зменшитися у 5-38 разів залежно від об'єму двигуна.
На його думку, "для більшого обсягу – більше зменшили".
"Бляхери домоглися свого: ніякого контролю за техстаном блях (сертифікація – це не ТО).
Не запровадили щорічний транспортний збір на бляхи за принципом: "Чим старше авто, тим більше платиш" (хоча пропозиції і поправки були)", - написав Назаренко.
При цьому, він нагадав, що в Євросоюзі техогляд для автомобілів є.
"Для євроблях не ввели техогляд старих авто одночасно зі скасуванням екологічних стандартів (хоча пропозиції були і в ЄС техогляд є, а кіптяві і димливі бляхи там можна тримати тільки у гаражі", - уточнив Назаренко.
Він, однак, заявив, що законопроекти дають мало позитиву, а більше негативу для автоімпортерів.
Тому він також підтримує ідею накласти вето на законопроекти 8487 і 8488.Раніше згадувалося, що Український автопром пережив черговий обвал у жовтні.
В Україні зафіксували чергове зниження виробництва автомобілів.