/https%3A%2F%2Fstatic2.gazeta.ua%2Fimg2%2Fcache%2Fpreview%2F870%2F870915_w_800.jpg%3Fv%3D0)
Можемо, коли хочемо - перша українська електровантажівка у фото
Першу українську електричну вантажівку показали на заводі АСЗ №1 "Богдан Моторс" в Луцьку.
Вона може стати шасі для установки будь-якого комунального устаткування.Її виготовили на замовлення і за ліцензією датської компанії Banke, повідомляє AUTO-Consulting."Випуск першого в Україні електричної вантажівки - це підтвердження того факту, що українська автопромисловість в змозі випускати техніку європейського рівня і бути успішною" - каже міністр інфраструктури Володимир Омелян після тестування машини.
Електровантажівку обладнали комплектом акумуляторів на 220 к.
Важить 27 т.
Максимальна швидкість 80 км\год.
Призначена для роботи в місті.
Це забезпечують дві поворотні осі: передня і задня.
Вони скорочують радіус розвороту.
Низька кабіна електровантажівки виготовили в стилістиці Mercedes-Benz Iconic зі зсувними дверима і системою відеоогляду.
Кабіна оснащена вентиляцією, системою опалення і кондиціонером.
Електротяга - головна перевага цього транспорту.
Вантажівку використовуватимуть в європейських містах, які вводять обмеження на використання дизельної техніки.
На Токійському автосалоні автоконцерн Daimler представив прототип електровантажівки під назвою Mitsubishi E-Fuso Vision One.
Вантажівку використовуватимуть для міських та міжміських перевезень.
На одному заряді транспортний засіб може проїхати 350 км.
Вантажівка має вагу 23 т, підйомність тягача - 11 т.
Mitsubishi E-Fuso Vision One - прототип.
Серійний випуск і початок продажів розпочнеться у найближчі 4 роки.