MY.UAНовости
Наталка Якимович, Film.ua Group: «Наші канали — це бізнес, ніхто не приносить гроші на канал у валізах»
Наталка Якимович, Film.ua Group: «Наші канали — це бізнес, ніхто не приносить гроші на канал у валізах»

Наталка Якимович, Film.ua Group: «Наші канали — це бізнес, ніхто не приносить гроші на канал у валізах»

Першого грудня розпочав мовлення новий тематичний канал групи Film.

ua Group про здоровий спосіб життя «36,6».

Його запуском займалася Наталка Якимович, яка навесні стала генеральною продюсеркою тематичних платних каналів (pay TV) групи, залишивши проект «16+» на каналі skrypin.

На наступний рік компанія планує запуск іще двох нових мовників.

Про ці плани, а також наповнення тематичних каналів, труднощі з дотриманням мовних квот, специфіку малобюджетного власного виробництва та додаткову монетизацію контенту «Детектор медіа» поговорив із Наталкою Якимович.

«Знайти фахівців, які вільно розмовляють українською, — це ще те завдання!».

Із Наталкою Якимович ми зустрілися після перевірки Нацради з питань телебачення і радіомовлення та багато говорили про квоти, за недотримання яких Bolt, «Дача» та Epoque отримали штрафні санкції.

«Я збиралася до вас під проект “1+1” “Одруження наосліп”, — зауважує продюсерка.

— У цьому випуску мову героїв переклали красивою літературною українською.

Але їхня мова не була природною і не відображала половини підтекстів.

Але я підтримую мовну політику.

І вважаю, що коли б ми почали це робити ще десять років тому, то сьогодні б жили в іншій країні.

Й українська не була б такою проблемною для спеціалістів».

На її думку, квоти хоч і створюють проблеми для творців контенту, та все ж є каталізатором розвитку власного виробництва.

Саме власний продукт продюсерка планує розвивати на каналах Film.

— За ці півроку ми оновили канал «Дача», ми повністю підготували до запуску канал про здоровий спосіб життя «36,6», і тепер ми у процесі зйомок власного продукту для телеканалу Epoque.

Окрім стратегічних питань на мені продакшен по всіх каналах.

— Які завдання стоять перед вами щодо частки власного виробництва чи позицій на ринку ваших тематичних каналів?.

— Розширення власного виробництва.

Ми дуже розраховуємо на наші проекти й хочемо продавати їх іншим каналам.

Крім цього активно розвиваємо You.

Tube, оскільки всі наші програми власного виробництва мають бути популярними серед інтернет-аудиторії.

Купити продукт на сьогодні не проблема.

Але людей цікавить локальний продукт.

Це помітно по відгуках на канал «36,6», який наразі мовить у тестовому режимі.

Наші дієтологи, наші спортсмени, наші лікарі, психологи, які знають нашу ментальність, популярніші за будь-який закордонний продукт.

— У жовтні Нацрада виявила порушення мовних квот на ваших каналах Bolt, Epoque і «Дача».

Із чим це було пов’язано?.

— Не встигли повністю адаптувати всі проекти.

Адже частина наших проектів знімалася російською мовою.

Наприклад, на каналі «Дача» в нас є програма «Вкусный сад с Антониной Лесик».

Програма дуже прикольна й локальна, але Антоніна розмовляє російською.

І це вже після повноцінного вступу в дію закону про квоти є порушенням.

І ми маємо вирішити — або перекладати проект, або знімати українською.

Тепер ми пробуємо знімати її українською.

Виявляється, знайти фахівців, які вільно розмовляють українською, — це ще те завдання.

Тому ми маємо відмовлятися від співпраці з деякими людьми, з якими було домовлено, тільки через те, що вони не можуть спілкуватись українською.

— Як квоти вплинули на ефір каналів? Ви зазвичай дублюєте чи озвучуєте?.

— Ми перекладаємо всі фільми.

Той же «Нюхач» тепер говорить українською.

Рішення дублювати чи озвучувати приймається окремо по кожному проекту.

У нас внутрішня студія дубляжу та перекладу.

І з ними ми працюємо на своїх умовах.

Але дублювати й перекладати — це недешево, до того ж переклад шкодить самому продукту.

Тому на майбутнє плануємо всі проекти знімати українською.

— Чи доступні ваші канали в інших країнах?.

— «Дача» йде в Молдові.

Також у нас були великі плани щодо виходу у Грузію та Казахстан.

Але наразі ми зупинилися на внутрішньому ринку.

Тому що робимо продукти українською.

Тепер нас у Казахстані не зрозуміють.

Якщо чесно, з точки зору виробництва, квоти — це дуже проблематично.

Але, з іншого боку, квотування дає можливість зростання власного продакшену.

І замість купувати американський, російський чи білоруський контент і адаптувати його, за ці кошти можна зняти свій недорогий продукт.

«Політична журналістика на сьогодні не несе жодної користі людям».

Ми говоримо про виробництво, й Наталка розказує, що бюджети на платних каналах групи такі невеликі, що вона дуже вагалася, чи приймати пропозицію: «Власне, я ніколи не працювала з тими бюджетами, з якими можна дозволити собі все.

Навіть на “1+1” я займалася іміджевими проектами, а це не шоу, на які, як треба, виділялися великі суми.

Тому я знаю, як це робити.

Але найголовніше, що ця робота не суперечить моїм внутрішнім відчуттям чи цінностям».

Наталка без роздумів відмовляється від усіх пропозицій знову зайнятися політичною журналістикою й каже, що розчарувалась у політиці й не хоче цим займатися: «Я хочу займатися реальними речами, які мені близькі, зрозумілі й несуть якусь користь.

Політична журналістика на сьогодні не несе жодної користі людям».

А канали «Дача», «36,6» та Epoque генпродюсерка робить як для себе, керуючись власними зацікавленнями та інтересами:.

— Коли мені тільки робили пропозицію про співпрацю на Film.

ua, ми двічі зустрічались із Сергієм Молчановим (операційний директор Film.

ua Group.

— Авт.).

Проекти мене зацікавили одразу, а далі я побачила бюджети й десять разів перепитувала, чи точно це в гривні.

Ми працюємо з такими бюджетами в гривні, як на будь-якому каналі оцінюється в доларах.

Але я маю велику енергію, щоби працювати навіть із такими кошторисами, тому що в мене немає внутрішнього роздвоєння, наприклад, коли доводиться робити інтерв’ю з політиком-козлом і брати участь у нісенітниці, яку він несе.

Тепер я записую те, що мені подобається.

Це класно, дуже надихає і дає можливість рухатися вперед.

— Чи заробляють ваші канали на себе?.

— Про це слід говорити з акціонерами.

Тому що я працюю із затвердженими бюджетами й моє завдання — не вийти за їхні межі.

Наскільки мені відомо — це таки бізнес.

— Скільки людей працює у вашій команді?.

— Фактично на два канали («Дача» та «36,6») увесь контент роблять чотири оператори, чотири режисери монтажу і два журналісти.

Це дуже компактно.

Тому багатьма проектами я займаюся сама і як режисер, і як редактор, і як продюсер.

Тому дуже часто до чогось глобального не доходять руки.

Але все попереду.

Треба зробити міцний фундамент і йти далі.

За ці шість місяців фундамент у нас є, тепер ми починаємо будувати стіни.

— Команду ви формували самостійно?.

— Я повністю змінила команду, коли прийшла.

Я дала шанс їм, ми спільно пропрацювали два місяці, але далі вирішила, що слід змінювати людей.

Зі старої команди лишився тільки один монтажер.

Тепер моя команда — це люди, з якими я працювала на різних каналах і проектах.

Когось я знаю 18 років, когось десять, когось п'ять років.

Із Дашею Давидовою, яка тепер працює на «Дачі», ми познайомилися, ще як робили «Табу з Миколою Вереснем».

Дуже правильно працювати з людьми, які з тобою на одній хвилі.

— Чи достатньо такої команди для створення програм для трьох каналів?.

— Ми б не проти віддати наші проекти на аутсорс і працювати з невеличкими продакшнами.

Але поки все, що нам рахували, значно дорожче, ніж те, що знімаємо ми.

І значно дорожче — це в десять разів, а не втричі чи вдвічі.

Звісно, продакшени, які працюють із російськими каналами і роблять для них розважальні проекти, сміятимуться з наших бюджетів.

Не може людина, яка отримує за монтаж одного випуску програми 25 тисяч, змонтувати 15-хвилинний ролик за 500 гривень чи за 1000, тому що це неспівмірні цифри.

— Які саме продакшени ви маєте на увазі?.

— Є багато продакшенів, навіть не на слуху, які роблять круті проекти на різних ринках — для Грузії, Росії чи Казахстану.

Вони оперують бюджетами, вищими за бюджет тих самих «Плюсів».

Маленькі проекти їм нецікаві.

— Чи не достатньо потужностей продакшену Film.

— У нас дуже багато різних компаній, і кожна з них самостійна.

Ми теж самостійна одиниця, яка працює на рівних умовах з іншими гравцями Film.

ua Group.

Так само орендуємо павільйони.

«Моя програма знімається на моїй кухні».

Формат каналу «Дача» Наталці близький: тут зібрано корисні поради, як доглядати за городом, як зібрати хороший урожай помідорів, як розсаджувати хризантеми й багаторічники.

У родині Наталки любить готувати не лише вона, а й її син.

«Весь контент “Дачі” мені дуже зрозумілий.

Я легко можу накидати теми журналістам, придумати завдання, домовитися з людьми, написати пост.

Все, про що ми знімаємо, мені зрозуміле і присутнє у житті», — каже продюсерка.

— За словами співвласника «Дачі» та Epoque Сергія Бойка, без заробітної плати штатних працівників година виробництва на таких каналах, як «Дача», коштує близько 10 тисяч гривень.

Які проекти найбільш оптимальні для такого бюджету?.

— Для «Дачі» ми зараз знімаємо близько 8–10 годин на місяць власного продукту.

Це короткі 15-хвилинні випуски.

Зупинилися на такому короткому хронометражі, щоби проекти були не затягнуті, але водночас щоб їх виробництво було виправданим.

У нас є «Вкусный сад» з Антоніною Лесик, який незабаром стане «Смачним садом».

Вона розповідає про рослини й одразу готує з них страви.

У неї дуже вишукані рецепти.

Це «Добрий сад» з Ігорем Добруцьким, який розповідає про свої рослини, наприклад, як можна розмножити гортензію в домашніх умовах.

Улітку до нас зайшов у виробництво новий проект «Дача Бородача».

Максим Кузьменко показує, як удома щось можна зробити своїми руками.

Починаючи від табурета до дизайнерських рішень.

Також у нас з’явився «Ландшафтний дизайн» з Андрієм Карандою.

Це проект про те, як зробити крутий дизайн своїми руками.

Це не те, що ми звикли бачити на наших клумбах у парках, коли однорічники пересаджують із року в рік і крадуть на цьому величезні кошти.

Тоді як можна зробити клумбу з багаторічників, яка буде дешевшою, ніж клумба із хризантем, і простоїть вона довше, ніж місяць-півтора.

Люди насправді зрозуміють, як у них крадуть бюджетні кошти.

— Тобто ви намагаєтеся робити соціальні розслідування?.

— Не зовсім.

Поки ми просто показали, як посадити багаторічники в кадках.

Також ми зняли програму, в якій пройшлися по київських парках і покритикували їх.

Але я думаю, з часом ми назбираємо матеріалу і зробимо такий соціальний проект.

Бо для Києва це дуже актуальна тема.

Адже зараз, наприклад, усі захоплюються парком «Наталка».

Але з дизайнерської точки зору він жахливий.

До того ж, усі рослини не завжди правильно висаджені й потребують постійного догляду.

Це постійне вливання коштів у цей простір, тоді як можна обійтися значно простішими рішеннями.

Коли будуть програми, які не лише критикують, а й показують, як правильно, тоді змінюватиметься і приватний сектор.

— Де ви знімаєте контент?.

— Частину контенту ми знімаємо в моїх друзів на дачних ділянках.

Той же Максим Кузьменко («Дача бородача») мій давній друг із часів ще 5-го каналу.

Моя програма знімається на моїй кухні.

Десь домовляємося зі знайомими знайомих, шукаємо варіанти, словом.

— Контент каналу Epoque складніший і витратніший.

Які формати ви розробляєте для нього?.

Улітку ми зняли один проект, але забракували його.

Були в нього технічні складнощі, допущені при виробництві.

Проблема зі світлом, по якості він недотягнув.

Знімати проекти для Epoque дорого, і тепер ми в пошуку правильного формату.

Бо навіть для того, щоб ведуча у студії розказала про якусь подію, нам треба мати відео- або фотоматеріали, а вони ж захищені авторським правом.

Тому ми шукаємо творчі шляхи, як розповісти про таку подію, але не порушити чиїхось прав.

Відповідно, нам треба або купувати матеріали, або знаходити художні способи й робити реконструкції, які суттєво збільшать бюджет.

— Який проект нині в розробці?.

— Це проект про історії кохання різних визначних особистостей.

Зараз ми шукаємо художні прийоми для того, щоб не одна людина була в кадрі.

І щоб це не виглядало зовсім бідненько, доводиться шукати партнерів і спонсорів.

— Як на Epoque ви дотримуєтеся квоти національного продукту?.

— У нас є кілька власних проектів: «Цей день в історії» та ще кілька проектів, якими ми не дуже пишаємось, але які нам закривають цю квоту.

Зараз ми над цим працюємо.

І з наступного місяця в нас заходитиме кілька годин нового власного продукту.

«Коли на екранах в офісі Film.

ua йде в тестовому режимі наша йога — всі чоловіки завмирають».

Новий тематичний канал «36,6» розпочав повноцінне мовлення 1 грудня.

Його формат Наталка Якимович будувала на своїх уподобаннях.

Авторську програму вона знімає в себе вдома, а більшість ведучих каналу — це коло найближчого оточення.

«Суперкастингів» не було, до проектів продюсерка залучала тренерів, дієтологів та психологів, яких вона знає особисто або тривалий час стежила за їхніми блогами на Фейсбуку.

З ними всіма канал працює на некомерційній основі.

— Моя авторська програма продиктована не так моїм бажанням її робити, як розумінням, що це можливість зробити дешевий та якісний контент.

Ми пишемо цю програму в мене вдома на безплатній локації, в цю програму приходять мої друзі та знайомі, з якими мені цікаво спілкуватися.

Цей проект мені багато дає.

Наприклад, після інтерв’ю з учителем трансцендентальної медитації я таки навчилася медитувати.

— Назва «36,6» — як температура тіла здорової людини?.

— Так.

Більшість сприймає цей проект як пов’язаний із медициною.

Але це інший формат.

У нас буде багато і спорту, й харчування, й медицини, і програми з психології.

Бо для того, щоб жити здорово та щасливо, мати нормальну температуру тіла замало.

Перш за все має бути порядок у голові.

Всі наші експерти з цього й починають.

Спершу треба навести лад у думках, тоді налагодиться й харчування, і здоров’я.

Тому в нас буде багато психології.

— Як побудована сітка каналу?.

— Традиційна лінійна сітка.

Наш ранок починається зі спорту, точніше з йоги.

Нам із цим контентом дуже допомогла засновниця Territory of Yoga Світлана Масленнікова.

Коли на екранах в офісі Film.

ua йде в тестовому режимі наша йога — всі чоловіки завмирають.

Далі корисні та швидкі сніданки.

В обід буде мамська тема: поради з догляду за дітьми, різні життєві штуки.

Є кілька крутих закупних програм, дорогих у виробництві — про те, що ми їмо, з чого складаються наші продукти.

Після цього виходитимуть мої інтерв’ю.

Також ми співпрацюємо з Мариною Романенко, у якої 25-хвилинна програма Be Happy: в ній вона дає поради жінкам, як почуватися щасливими!.

— 25 хвилин — це ж не тільки її монолог, у програмі є сюжети чи гості?.

— Ні, це її монолог, і ця програма дуже крута, моя улюблена.

Я навіть їжджу на зйомки, як режисер-постановник, щоби послухати Марину.

25 хвилин дивишся на одному диханні й відкриваєш багато для себе нового.

Саме таких людей ми шукаємо для співпраці.

Цієї програми не буде в інтернеті у вільному доступі.

Ми плануємо її продавати й зараз юридично узгоджуємо всі деталі.

Програма буде продаватися за передплатою на сайті в Марини Романенко.

Платиш гроші — й отримуєш посилання.

За такою ж моделлю ми плануємо працювати ще з кількома людьми.

Наприклад, із тренером Дмитром Мамонтовим ми обдумуємо кілька проектів.

Один із них — платний додаток у телефон.

— Чи будуть у вас споживацькі розслідування?.

— Так.

Така міні-документалістика недешева.

Але на літо ми запланували серію програм.

Звісно, ми не переб’ємо метрів, які створили фільм «Цукор».

Але десь у тому ж дусі 10–15-хвилинні програми ми будемо робити з весни.

Також на «36,6» у нас є просвітницька програма про секс із Юлією Гайворонською.

Щоби цю програму запустити коректно, нам довелося довго консультуватися з юристами, ставити позначку «18+», попередження «Якщо вам менше 18 років, це відео не для вас».

Хоча ця програма цілком просвітницька.

Вона смілива, але не вульгарна й не порнографічна.

Випуск, де Юля показала кілька секс-іграшок, ми не можемо навіть розрекламувати через You.

Tube, тому що відеосервіс це блокує.

Тому мені дуже дивно, що в інтернеті є стільки всякого лайна, а от пристойні матеріали на тему сексу блокуються.

«Ми все тестимо на You.

У портфоліо Film.

ua два кіноканали — Bolt (спільний проект зі Star Media) та FilmUADrama, однак Наталка Якимович поки що не взялася за них.

— Я не займаюся зараз Bolt.

Хоча в мене були певні ідеї, коли я прийшла.

Але не можна осягнути неосяжне, я ледь справляюся з тим, що роблю зараз.

FilmUADrama — це самодостатній канал, який транслює фільми власного виробництва.

Ми думаємо над можливістю створення внутрішнього продукту, який би зв’язував докупи ці всі історії.

Як дійдуть руки — візьмуся.

Хоча ще питання, чи хоче глядач, який «втикає» з ранку до ночі в серіали та фільми, бачити на цьому каналі щось інше.

Тож це питання ще слід вивчити, перші ніж щось змінювати.

— На яку аудиторію націлені ваші канали?.

— Проблема та щастя кабельних каналів у тому, що в нас немає прямого зв’язку із глядачами.

Якщо загальнонаціональні канали отримують рейтинги і з цією картинкою працюють рекламодавці, то в кабельних немає таких досліджень.

Звісно, компанія Сергія Бойка займається вимірюванням перегляду ОТТ/IPTV.

Але говорити про гендер чи про вік аудиторії, яка це дивиться, дуже некоректно.

Сергій, напевно, сперечатиметься зі мною.

Але вони отримують ці дані, виходячи з того, хто підключився та уклав договір.

А якщо ми говоримо про Київ, то тут багато людей живуть у зйомних квартирах і договір укладають власники (наприклад, 60-річна бабуся), а орендарі — молоде подружжя.

Договір може укладати чоловік, а дивитися буде жінка.

Або інша ситуація, коли угоду укладає жінка, але вона має багато хатнього клопоту, а біля телика сидить чоловік.

Тому це досить умовні речі.

— Якщо не брати до уваги рейтинги OTT/IPTV, як ви вимірюєте ефективність свого продукту? Тобто як ви можете дізнатися, чи хочуть вас насправді бачити глядачі?.

— Для мене хорошим зворотнім зв’язком нині є You.

Тому ми багато проектів виклали туди, щоби зрозуміти, що людям подобається, а що — ні.

Це молода, активна аудиторія.

— Але вони швидше за все не дивляться телевізор.

— Так.

Але все одно це наше майбутнє.

І всі рекламодавці орієнтуються саме на цю молоду аудиторію, в якої є гроші.

Усі бренди, крім політичних, хочуть аудиторію, яка заробляє гроші й хоче їх витрачати.

Ми все тестимо на You.

Проект «Дачі» «Ландшафтний дизайн з Андрієм Карандою» за тиждень подивилося 2,5 тисячі людей.

При тому, що це не розкручений канал.

Для мене це свідчить про те, що проект успішний.

Це органічні показники, ми не вкладали грошей у розкрутку «Дачі».

А відео з Мамонтовим про те, як прокачати прес, передивилося 15 тисяч людей на каналі «36,6», про який ще ніхто не знає й у якого тисяча підписників.

Це означає, що продукт подобається, люди його дивляться і він може бути популярним і на телебаченні.

— А як же тоді Epoque?.

— З Epoque складніше.

Epoque — це проект для чоловіків.

І наше завдання — знайти на ринку якісно зроблені програми.

Те, що канал зараз дивляться, заслуга класного покупного продукту.

І на жаль, нам його ніяк не перебити власним продуктом.

Усі ми прекрасно розуміємо, що для того, щоби зняти круту документалку з невеличкими реконструкціями, потрібно мати 20 тисяч доларів за серію.

Таких грошей у нас на цей проект немає, і жоден спонсор цього не потягне.

«Продакт-плейсмент дає змогу відбити гроші, вкладені у продакшен».

Наталка Якимович вважає продакт-плейсмент вдалим механізмом монетизації й дивується, коли інші сприймають його як щось «сороміцьке».

— Ви розказували, що плануєте виробляти і продавати проекти.

Куди ви їх продаватимете?.

— У першу чергу плануємо на регіональні канали.

Адже після введення квот україномовний продукт має бути дуже затребуваним.

Кулінарки ми хочемо розміщувати на You.

Tube і продавати каналам, які займаються їжею, в тому числі й міжнародним.

От мрію зробити програму про українську кухню англійською!.

— Чи плануєте рекламу на каналах? Частина українських тематичних каналів існують за гібридною моделлю, тобто не лише за рахунок абонплати, а й продажів реклами.

— Ні.

Наші канали мають умови щодо відсутності реклами.

Ситуацію можна змінити тільки за рахунок продакт-плейсменту всередині своїх проектів.

Але в нас високі вимоги до цього, й ми не хочемо втомлювати глядача, який платить гроші за наші канали.

Тому активованого вугілля в кулінарній програмі в нас не буде.

Ми шукаємо елегантні рішення.

Наприклад, для «Дачі» готуємо проект, як робити ремонт самотужки.

У нас є ведуча Даша Давидова, тендітна дівчина, яка хоче повністю відремонтувати свій будинок.

Для цього ми шукаємо партнерів.

Не стільки, щоби зробити виробництво дешевшим за рахунок їхніх матеріалів, а тому, що нам потрібна кваліфікована допомога в цьому процесі.

Це цікаво робити в партнерстві з великими будівельними магазинами або виробниками фарб.

Це буде легкий продакт-плейсмент, який є виправданим.

— Хто може бути партнером для проектів Epoque?.

— Вино, наприклад! Гарно ж слухати «Красиву історію» під вино? Чи от ми сидимо зараз у «Бурсі», й тут на другому поверсі чудова бібліотека, прекрасна локація для історичного проекту.

Ми би могли знімати тут безкоштовно і зазначати, що вони наші партнери.

У нас чомусь соромляться продакт-плейсменту, критикують як щось сороміцьке.

Хоча от в західних фільмах його так багато і якось типу нормально це.

Наприклад, тільки лінивий критик не проїхався по продакту в нашому «Скаженому весіллі», хоча, як на мене, всі епізоди з марками були коректні й виправдані.

Враховуючи внутрішньоекономічну ситуацію на ринку, коли ми не співпрацюємо з Росією, в Україні не так багато грошей у кіновиробництві, то прибутки з продакт-плейсменту дозволяють виробництву почуватися трохи вільніше.

Я за таку спонсорську чесність.

От зараз відкривають нові політичні канали.

Я розумію, скільки приблизно це коштує, й мені від цих сум стає страшно, бо люди викидають цілі мішки грошей на якийсь примарний вплив, на створення історій про переливання з пустого в порожнє.

Я за те, щоби чесно жити й заробляти, тоді треба використовувати саме такі можливості — прозорі кошти бізнесу, тобто продакт-плейсмент.

Наші канали — це бізнес, ніхто не приносить грошей на канал у валізах, як це відбувається на загальнонаціональних.

— Чи планує група розширювати спектр власних каналів? Які ніші вам цікаві? І чи можна чекати запуску нових мовників на наступний рік?.

— У наших планах два канали.

Тематику не назву, сподіваюся, що до наступної осені приступимо.

— Чи є серед цих напрацювань дитячий канал? Адже наразі у провайдерів є попит на такий контент.

— Дитячий контент дуже затребуваний, але дорогий.

Якщо подивитися, що реально дивляться діти з трьох до 14 років в інтернеті, то це повний треш.

Наприклад, «Желейний мішка».

Або дуже популярними є відео про Машу, яка тестить іграшки.

Це ні про що, але діти десь самі знаходять ці проекти і передивляються до дірок.

Підлітки дивляться ютубера Дядю Мопса.

Це колишній зек, який розповідає, як живеться на зоні.

Мені довелось обмежити свого сина в інтернеті й поставити «батьківський контроль» після цих відкриттів.

Думаю, ринок не готовий до якихось нових якісних проектів для дітей.

От Film.

ua зняв чудесний фільм для підлітків і кілька мультиків — і це вже дуже круто.

Фото надані Наталкою Якимович.

Поделиться
Поделиться сюжетом
Источник материала
Упоминаемые персоны
Подорож на круїзі і каблучки: Ірина Білик розповіла, які захопливі подарунки їй робили фанати
Фокус
2025-11-02T20:57:23Z
4 сезон "Гри Престолів" більше неможливо подивитись в Україні: в чому причина
Фокус
2025-11-02T20:48:10Z
Від лофту до розкішного пентхауса: як би виглядала оселя героїв "Відьмака" у сучасному світі
24tv
2025-11-02T20:21:35Z
Скандал на зйомках "Дивних див": Міллі Боббі Браун звинуватила Девіда Гарбура у булінгу та переслідуванні
Фокус
2025-11-02T19:43:07Z
Бєдняков розкрив свою реакцію на рішення дружини розлучитися і різко висловився про їхнє возз'єднання
TSN
2025-11-02T17:48:10Z
Учасниця "Холостяка" шокувала деталями біографії: мала проблеми з законом
Фокус
2025-11-02T17:12:02Z
Нідерланди віддадуть Єгипту викрадену скульптуру віком 3,5 тисячі років
Европейская правда
2025-11-02T16:30:15Z
"Подолати страх смерті нереально": у Павла Табакова діагностували онкологію
GlavRed
2025-11-02T16:27:03Z
Не лише дует Артема Пивоварова та Степана Гіги: 11 музичних новинок тижня
24tv
2025-11-02T16:21:45Z
Нова серія євро: тепер цю банкноту не випускають
24tv
2025-11-02T21:12:47Z
В Україні 3 листопада діятимуть графіки відключення світла в окремих регіонах
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T21:00:26Z
Від батарей до електрокарів: де в Україні є поклади металу, важливого для технологій
24tv
2025-11-02T20:48:38Z
Подорожчання продуктів у Запоріжжі: магазини різко переписали ціни
Политека
2025-11-02T20:30:56Z
"Накрили" схему бізнесу: як держава бореться з ухиленням від податків
24tv
2025-11-02T20:18:29Z
Дефіцит продуктів у Львівській області: експерти розповіли, що зникає з полиць магазинів
Политека
2025-11-02T20:00:03Z
Що буде з теплом та тарифами цієї зими: українцям дали прогноз щодо запасів газу
Хвиля
2025-11-02T19:45:02Z
Освітяни і не тільки: які професії стали лідерами за зростанням зарплат
24tv
2025-11-02T19:21:40Z
Канада інвестує мільярди доларів у рідкісноземельні метали — яка причина
InternetUA
2025-11-02T19:00:44Z
Склади завалені боєприпасами: Сербія раптово погодилася подавати зброю навіть Україні
Хвиля
2025-11-02T20:57:50Z
Естонія помітила на Нарві російський катер під прапором "Вагнера"
Европейская правда
2025-11-02T20:48:02Z
В Україні загинули 116 журналістів від початку повномасштабного вторгнення — Нацрада
ZN UA
2025-11-02T20:30:56Z
Нігерія відкинула погрози США через нібито переслідування християн
УкраинФорм
2025-11-02T20:15:58Z
Дії Трампа розчарували американців та спричинили різке збільшення підтримки демократів
ZN UA
2025-11-02T20:03:45Z
Страшний злочин, до якого я не маю жодного стосунку, – Кучма про вбивство Гонгадзе
24tv
2025-11-02T20:03:26Z
Україну та Росію звуть за стіл переговорів: Туреччина виступила з гучною заявою
Хвиля
2025-11-02T20:00:52Z
Карл III позбавить свого брата Ендрю останнього звання - віцеадмірала
Комсомольская правда
2025-11-02T19:54:12Z
Погана новина для Орбана
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T19:51:27Z
Росія атакувала Харків КАБом
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T20:48:25Z
Чоловіку, який писав дочці в Росії про розташування ЗСУ, скасували умовний вирок і дали 5 років вʼязниці
InternetUA
2025-11-02T19:27:49Z
В Естонії неподалік кордону з РФ знайшли 250-кілограмову авіаційну бомбу
Европейская правда
2025-11-02T18:48:51Z
На Криті внаслідок збройного нападу загинуло троє людей
360ua.news
2025-11-02T18:48:24Z
Чоловік, якого заарештували в Берліні, виявився прихильником ІДІЛ
Европейская правда
2025-11-02T18:48:18Z
Вбив чоловіка і зґвалтував його дружину: у Росії шукають військового, який втік з-під арешту
24tv
2025-11-02T18:06:29Z
На Львівщині поліція проводить перевірку після відео у соцмережах, де дитина розмальовує кошеня
УкраинФорм
2025-11-02T17:57:35Z
"Я з прокуратури!": в Одесі нетвереза жінка вчинила гучний скандал у ресторані
TSN
2025-11-02T16:18:22Z
Росіяни ударили КАБом по селу Циркуни Харківського району, є постраждалий
УкраинФорм
2025-11-02T15:39:31Z
Про загадкову російську ракету
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T20:45:25Z
Яке релігійне свято відзначається 3 листопада 2025: традиції та молитва
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T20:36:14Z
У школах з'являться нові предмети
Знай
2025-11-02T20:30:23Z
Неочікувана знахідка вдома перелякала жінку: її підозри підтримали в мережі
Фокус
2025-11-02T19:57:00Z
Не літаками: авіаексперт сказав, чим найефективніше збивати дрони
24tv
2025-11-02T19:27:45Z
В Україні будують перший підземний дитсадок: де він розташований
24tv
2025-11-02T19:27:25Z
У грудні українці отримають по 1000 гривень допомоги — Мінсоцполітики
ZN UA
2025-11-02T19:15:30Z
Грошова допомога для ВПО у Черкаській області: переселенцям надаватимуть по 8000 гривень, але не всім
Политека
2025-11-02T19:00:43Z
У Німеччині різко скоротилася кількість заяв на отримання притулку
iPress
2025-11-02T18:48:04Z
17-річна дівчина трагічно загинула під час звичайного візиту до стоматолога
TSN
2025-11-02T20:36:46Z
Як убезпечити себе від хвороби Лайма під час сезону кліщів
360ua.news
2025-11-02T20:12:01Z
Неправильна обрізка «краде» розмір: як сформувати гортензію для пишного цвітіння
GlavRed
2025-11-02T19:27:39Z
Чи можна дітям їсти гриби? Мікологиня дала відповідь
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T16:27:35Z
Чи може кава забарвити зуби у жовтий колір
TSN
2025-11-02T13:33:03Z
Семеро студентів провели 60 годин без сну: що показав експеримент
TSN
2025-11-02T09:06:12Z
Як позбутися запаху диму та сигарет: простий домашній засіб, який справді працює
24tv
2025-11-02T09:00:52Z
Учені назвали напій, який врятує від наслідків малорухливого способу життя
TSN
2025-11-01T22:21:37Z
Зеленський доручив сформувати "зимову підтримки"
Украинская правда
2025-11-01T18:12:47Z
Автовиробники відчувають наслідки через необізнаність про компоненти своїх автомобілів
Топ Жир
2025-11-02T19:27:59Z
Audi Q5 перетворили на 440-сильного хижака
AutoCentre
2025-11-02T19:15:02Z
Ця траса бездротово заряджає електромобілі зі швидкістю станцій Tesla під час руху
Топ Жир
2025-11-02T17:42:12Z
Якою була наймасовіша вантажівка Другої світової
AutoCentre
2025-11-02T17:15:50Z
Кому варто перейти на бензин А-92 взимку: автомеханік розкрив важливий секрет
GlavRed
2025-11-02T14:27:02Z
У Києві розбили шикарний спорткар Porsche 911 GTS
Топ Жир
2025-11-02T14:06:10Z
Дешевий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ вперше показали на публіці
Фокус
2025-11-02T14:00:50Z
Уряд Онтаріо заборонив всі камери фіксації швидкості після заяви Форда про їхню прибутковість
Топ Жир
2025-11-02T13:57:12Z
Hyundai, Toyota, BMW: експерт назвав топ-авто для сім’ї, молоді та дрифту
360ua.news
2025-11-02T12:51:17Z
В окупованому Луганську пролунали вибухи
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T21:12:48Z
Дейнега: Україна фактично втратила Покровськ та повинна вивести війська з Мирнограда
ZN UA
2025-11-02T21:09:07Z
Прогноз погоди на тиждень 3 – 9 листопада 2025 року
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T21:06:13Z
Підвищення тарифів на комунальні послуги у Дніпропетровській області: що очікує споживачів взимку
Политека
2025-11-02T21:00:48Z
На фронті - 168 бойових зіткнень, ворог завдав 36 авіаударів
УкраинФорм
2025-11-02T20:51:25Z
Є три напрямки: ексрозвідник розкрив, куди прямуватиме ворог, якщо захопить Покровськ
24tv
2025-11-02T20:36:56Z
Лінія фронту станом на 2 листопада 2025. Зведення Генштабу
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T20:36:40Z
Потужні удари по росіянах: Сили оборони загальмували наступ РФ у Куп'янську
GlavRed
2025-11-02T20:27:48Z
Прикордонники показали, як FPV-дронами завдають ударів по укриттях і зв’язку росіян
УкраинФорм
2025-11-02T19:51:18Z
Важливо знати всім: як використовувати хліб на риболовлі
24tv
2025-11-02T19:21:59Z
Уміють цінувати характер та унікальність: які сорти сиру в Україні найпопулярніші
24tv
2025-11-02T18:09:47Z
Окунь, щука чи карась: як підготуватися до риболовлі в холодну пору року
24tv
2025-11-02T17:54:25Z
Острів, де не закінчується літо: куди поїхати на відпочинок у листопаді
24tv
2025-11-02T17:39:09Z
Мандрівниця відвідала 39 країн, і ось її неочевидний топ із 3 найкращих
24tv
2025-11-02T16:45:06Z
Єгипет відкрив Великий Єгипетський музей після двох десятиліть очікування
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T15:48:40Z
Про цей лайфхак ви й не чули: навіщо до прання кидати вологу серветку
24tv
2025-11-02T15:33:07Z
Флористичний детектив: лише одна людина з десяти зможе знайти три відмінності за 30 секунд
TSN
2025-11-02T15:21:22Z
Топ 5 місць, які варто забронювати для відпустки у 2026 році
24tv
2025-11-02T15:12:02Z
Як перекинути файли з Windows 10 на Windows 11 без нервів і втрат: фахівці назвали найлегші способи
InternetUA
2025-11-02T21:03:51Z
Прямий доступ до усіх даних: ФСБ зможе контролювати росіян через банки
InternetUA
2025-11-02T20:18:31Z
Розкриті технічні характеристики китайського винищувача J-36
InternetUA
2025-11-02T20:06:01Z
Без опалення та сушильної машини: як висушити білизну за лічені хвилини
GlavRed
2025-11-02T19:27:28Z
Експерти пояснили, що буде з ноутбуком, якщо залишити його завжди підключеним до мережі
InternetUA
2025-11-02T19:12:04Z
Чому Wi-Fi погано ловить: 10 предметів, що глушать сигнал
InternetUA
2025-11-02T18:18:32Z
Як не зіпсувати техніку: що не можна підключати до зарядної станції
InternetUA
2025-11-02T17:33:44Z
Ці 5 приладів завжди потрібно витягати з розетки після користування: не всі знають
24tv
2025-11-02T17:09:40Z
Понад 70 тис. вчених закликали до заборони розробки супероінтелекту
ГЛАВКОМ NET
2025-11-02T17:00:33Z
Усик не вічний, – Ф'юрі висловився про бій українця з Вордлі
24tv
2025-11-02T21:09:21Z
Дикість Ярмоленка, бездарна симуляція Коноплі: гравці Динамо та Шахтаря влаштували бійку в дербі
24tv
2025-11-02T21:03:53Z
Барселона зацікавлена у трансфері Голанда
Football.ua
2025-11-02T21:00:24Z
Саутгемптон звільнив головного тренера
Football.ua
2025-11-02T20:33:00Z
Караваєв: Руки не опускаємо
Football.ua
2025-11-02T20:21:54Z
"Проявив себе як пародія": Туран відповів футболісту "Динамо" Попову після перемоги в дербі
ZN UA
2025-11-02T20:06:08Z
Ярмоленко втрутився: фанати Динамо закидали поле "Арени-Львів" фаєрами на матчі з Шахтарем
24tv
2025-11-02T19:57:46Z
Барселона здобула переконливу перемогу над Ельче
Football.ua
2025-11-02T19:39:50Z
"Шахтар" перервав рекордну серію "Динамо" без поразок в УПЛ
ZN UA
2025-11-02T19:18:32Z