Про це блогер повідомила на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.
"В гонитві за молодіжною аудиторією Юлія Володимирівна вже перепробувала різні прийоми.
І бігала з блогером у хіпстерській шапочці, і доконує своєю рекламою дитячий Youtube, але популярності в цьому сегменті їй це не принесло анітрохи.
Серед молоді Тимошенко, як і раніше, абсолютно непопулярна.
Мабуть тому її штаб вирішив зайти на чисто молодіжну аудиторію і хайпонути в інсті) Але зробили вони це як зазвичай шаблонно і примітивно, накрутивши свіжоспечену сторінку рекламними ботами найнижчої якості", - написала Золотарьова.
Для перемоги нам потрібен 1 мільйон! Ми зробимо це для того, щоб Україна нарешті посіла належне їй місце в світі! Високе і достойне місце!.." Такий пафосний текст був розміщений під фотографією курячого яйця, до якого додали характерні портретні риси пані Тимошенко – окуляри та зачіску.
Журналіст і редактор Сергій Грішин зазначив, що окрім використання чужої ідеї, піар-спеціалісти з команди Тимошенко ще й залучають профілі "ескортниць", через яких розганяють цей матеріал в Інтернеті.
"Просто ніхто не хоче думати, всі хочуть освоїти бюджети, - написав Грішин.
- Коли ми говоримо, що в Україні не змінюються політики, ми забуваємо додати, що в Україні не змінюються політтехнологи".