Відомо, що головного інженера підрозділу комерційних літаків Boeing Джона Гамільтона, який раніше поєднував цю посаду з постом віце-президента з проектування комерційних літаків корпорації, звільнено від функцій топ-менеджера.
Він зосередиться на виконанні технічних завдань.
Це дозволить йому повністю присвятити свою увагу поточним розслідуванням,.
– зазначив головний виконавчий директор Boeing Commercial Airplanes Кевін Макаллістер.
Віце-президентом з інженерних розробок призначена Лінн Хоппер, яка раніше очолювала компанію Test & Evaluation в інженерній, випробувальній і технологічній групі Boeing.
З середини 2013 року по березень 2016 Гамільтон був віце-президентом з безпеки польотів, авіаційної безпеки і нормативно-правової відповідності.
Він керував виданням дозволів на організацію комерційних літаків.
Після другої за останні півроку авіакатастрофи за участю Boeing 737 MAX законодавці і експерти з авіабезпеки ставлять перед собою питання, наскільки ретельно регулятор перевіряв модель MAX і наскільки добре пілоти були навчені новим функціям.
Зараз регулятори заборонили польоти понад 300 літаків MAX і призупинили постачання ще близько 5000 суден на суму понад 500 мільярдів доларів.
Що не так із Boeing 737 MAX?10 березня в Ефіопії розбився пасажирський літак Boeing 737 Max 8.
авіакомпанії Ethiopian Airlines, що виконував рейс до столиці Кенії Найробі.
Загинули 149 пасажирів із 35 країн світу і 8 членів екіпажу.
Літак упав через 6 хвилин після зльоту.
Це вже друга катастрофа Boeing 737-8 Max за останні 5 місяців.
29 жовтня 2018 року літак Boeing 737 Max 8 індонезійської авіакомпанії Lion Air .
виконував рейс із Джакарти в Панкалпінанг і впав у море через 13 хвилин після вильоту.
Тоді загинули 189 людей – 8 членів екіпажу і 181 пасажир.
Причину катастрофи підозрюють у неправильному налаштуванні датчика кута, що передавав на бортовий комп'ютер помилкову інформацію про стан носу літака щодо лінії горизонту.