З початку 2019 року Кабінет міністрів витратив 35,94 млн грн державних коштів на рекламу.
Видатки "уряду Гройсмана" підрахував громадський рух "Чесно"."Перше - це використання адмінресурсу, друге - обхід прозорих правил фінансування діяльності політиків", - ідеться в матеріалі.19,5 млн грн витратили на друк газети "Урядовий кур'єр".
Це на 5 млн більше, ніж у минулому році.
Реклама "уряду Гройсмана" розміщена у спецвипуску під назвою "Урядові новини" та друкується за окремі гроші з держбюджету.
На початку року в уряді повідомили, що на друк спецвипусків з рекламою Гройсмана витратили 1,8 млн грн.
У 2018 році ДП "Редакція газети "Урядовий кур'єр" витратило на доставку спецвипусків з рекламою "уряду Гройсмана" до читачів 3,5 млн гривень.
А з травня по грудень за ці послуги заплатять майже вдвічі більше - 6,8 млн гривень.
В 2018 році на рекламних щитах з логотипом "уряду Гройсмана" за рахунок платників податків популяризували результати реформ.
Навесні 2019 року логотип залишився, але з'явилося інше гасло: "Україна - це не просто місце на карті".
За умовами тендеру, реклама, оплачена з держбюджету, буде висіти до початку парламентської кампанії.
Її розміщення з квітня до кінця липня буде коштувати 13,4 млн гривень.
Протягом цього часу рекламу уряду повинні демонструвати на 3 тис.
рекламних площ в Україні.
В уряді купували зовнішню рекламу в середньому за 1,1 тисячі гривень за білборд.
Також наголошується, що в цьому році в Кабміні були готові віддати за публікацію урядової реклами на сторінках друкованих ЗМІ більш ніж 4 млн гривень.
Тендер виграло ТОВ "Медіа Хаб", яке попросило 2,3 млн гривень за просування уряду в 44-х медіа.
Термін угоди - від 11 березня до 23 грудня 2019 року.