/https%3A%2F%2Fglavcom.ua%2Fimg%2Farticle%2F6011%2F52_main.jpg)
Найдорожчим брендом у світі став Amazon
Це випливає з рейтингу BrandZ Top Global Brands за 2019 рік.
Згідно із дослідженням вартість бренду Amazon становить 315 млрд доларів.
Ще в 2018 році компанія займала третє місце в списку.
«Розумні придбання призвели до появи нових джерел доходу, чудове обслуговування клієнтів і здатність випереджати конкурентів шляхом пропозиції різноманітних товарів і послуг, дозволили Amazon послідовно збільшувати вартість свого бренду», - наголошується в доповіді.
В рейтинг найдорожчих світових брендів також увійшли 15 китайських і 8 німецьких компаній, у тому числі SAP (16 місце), Deutsche Telekom (25), Daimler (54), BMW (55), DHL (88), Siemens (92), Aldi (96) і Adidas (100).
Також колишня дружина засновника Amazon Маккензі Безос пообіцяла віддати половину своїх статків, які оцінюють майже у 37 мільярдів доларів, на благодійність.