/https%3A%2F%2Fstatic2.gazeta.ua%2Fimg2%2Fcache%2Fpreview%2F908%2F908418_w_800.jpg%3Fv%3D0)
Назвали найдорожчий у світі бренд
Саме ця компанія очолила ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.
Вартість бренду Amazon зросла за рік у півтора рази - до $ 315 млрд.
Далі йдуть Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.
Ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands складається на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP.
Враховуються фінансові показники і відгуки споживачів.
Рейтинг укладають щорічно з 2006 року.
Компанія Microsoft припиняє співпрацю з китайською компанією Huawei на виконання рішення уряду США.
І більше не продаватиме Huawei ліцензії на Windows для ноутбуків та інших пристроїв.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала