За словами метробудівців, нині одночасно будують станції, споруджують вентиляцію та убезпечують тунелі від ґрунтових вод.
Журналістам 24 каналу показали 40-метровий стовбур, через який під землю опустять бурильний комплекс, який і виконуватиме основні копальні роботи.
Проект за три роки коштуватиме місту шість мільярдів гривень, які, як запевняють, – наявні.
Стовбур, через який передаватимуть обладнання.
"Залишались основні роботи, зараз ведуться підготовчі роботи.
Я ще раз підкреслюю – ніякого відставання від затвердженого графіка немає", – заявив головний інженер проекту Євген Шатайкін.
Коментар головного інженера проекту про будівнитцво метро на Виноградар:.
До слова, метро до житлового масиву "Виноградар" розпочалося 19 березня на майданчику поблизу метро "Сирець".