Про це повідомляє портал AIN.
ua, посилаючись на дослідження Інтернет Асоціації України (ІнАУ).
Так, частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами склала 61,41%.
Частки різних видів реклами розподілилися наступним чином:.
Банерна реклама - 34%.
In-stream video (реклама у відеоплеєрі: pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 41%.
In-page video - 11%.
Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоки і інші подібні прояви) - 9%.
Спонсорство - 5%.
Підсумкова частка мобільного медійної реклами склала 47%:.
Банерна реклама - 20,7%;.
In-stream video - 22,0%;.
In-page video - 0,7%;.
Інші нестандартні рішення - 2,5%;.
Спонсорство - 1,1%.
Також в результаті дослідження було визначено частка Programmatic розміщень, яка склала 34,6% з боку агентств і 50,8% з боку видавців.
Tube, Skype, Viber і інші) склала 36,54%.