Ми вирішили розібратися з цим питанням на прикладі Viber.
Завжди на зв'язку.
Компанії в різних галузях відмовляються від SMS або e-mail, як стандартного способу інформування своїх клієнтів на користь месенджерів.
Це пов'язано з більш широким рядом можливостей для відправки повідомлень і низькою ціною, порівняно з SMS.
Наприклад, Міністерство інфраструктури в Болгарії через месенджер регулярно інформує автомобілістів про ситуацію на дорогах.
Кур'єрська компанія DPD відправляє повідомлення в месенджер зі статусом посилки.
При цьому, у одержувача є можливість одним кліком перенести час доставки, якщо в запропоноване кур'єром час забрати посилку не виходить.
В Україні хорошим прикладом інформування в месенджерах є Нова Пошта, Rozetka та Цитрус.
Так, Нова Пошта відправляє повідомлення про стан справ вашої посилки.
А Rozetka і Цитрус надають усю інформацію щодо замовленні.
Від підтвердження до готовності товару до видачі.
Нова пошта інформує користувачів через Viber.
Інформування про акції.
За допомогою бізнес-повідомлень компанії інформують користувачів про новинки та акції.
При цьому якщо компанія не отримала вашої згоди на відправку повідомлень в месенджері, користувачів не можуть спамити непотрібними повідомленнями.
В Україні понад 50 компаній надають можливість отримувати повідомлення про новинки за допомогою Viber.
Серед них Цитрус, MAFIA, MOYO і багато інших.
Viber працює тільки через верифікованих агрегаторів.
Через Viber можна оотримати інформацію про знижки.
3 Оплата комунальних послуг.
Користувачам Viber достатньо відправити фотографію з показаннями лічильників.
У відповідному повідомленні ви автоматично отримуєте суму до оплати.
Вам навіть пропонують варіанти оплати – онлайн або в відділенні.
В Україні подібний сервіс запустив Харьговгаз.
Користувачі можуть відправити показання лічильників за допомогою чат-бота і управляти своїми рахунками прямо з програми.
Через месенджер можна оплатити комуналку.
Управління коштами.
Понад 30 банків по всьому світу вже надають повноцінний сервіс для своїх клієнтів в Viber.
Така довіра пов'язана з тим, що Viber використовує функцію наскрізного шифрування даних за замовчуванням, завдяки якій треті особи не можуть отримати доступ до ваших дзвінків і листування.
Зовсім недавно Visa і Portmone запустили чат-бот в Україні, який надає власникам карт можливість здійснювати грошові перекази за допомогою Viber.
А український банк ПУМБ надає своїм клієнтам можливість користуватися всіма послугами банку через додаток.
Економія і планування часу.
Месенджери допомагають значно економити час.
Замовлення їжі, виклик таксі, підтвердження реєстрації на рейс – все це доступно в одному додатку.
У месенджерах є можливість оплати багатьох сервісів і послуг.
Наприклад, пошук автоматів для оплати парковки може зайняти набагато більше часу, ніж здається.
У Болгарії оплата парковки можлива безпосередньо в Viber.
Ви обираєте час і отримуєте суму до оплати, яку зможете оплатити просто з програми.
Для деяких користувачів в додатку Viber доступна клавіатура для шопінгу.
Це повноцінний маркетплейс, в якому товари представлені за категоріями.
Уподобаними речами можна ділитися з друзями або оформити покупку відразу з програми.
На території України ця послуга поки недоступна.
Та Viber планує надати українцям можливість онлайн-шопінгу до кінця цього року.
Незабаром українці зможуть користуватись онлайн-шопігном через Viber.
Вболівати за улюблені команди.
Завдяки мессенджерам, спортивні вболівальники можуть стежити не тільки за результатами улюбленого клубу, але і бути частиною команди.
Розклад майбутніх матчів або результати минулих, детальна статистика, покупка квитків, найкращі моменти матчів і багато іншого.
Все це зібрано в одному місці і оновлюється дуже швидко.
Спортивні клуби цінують своїх уболівальників і регулярно проводять конкурси з можливістю виграти квитки на матч улюбленої команди або інші призи.
Спортивні вболівальники вже можуть користуватися всіма перерахованими можливостями в чат-ботах футбольного клубу "Барселона" або баскетбольного клубу Golden State Warriors.
Або ж підписатися на спортивні співтовариства улюблених команд, наприклад українського ФК "Шахтар".