09:44, 20 жовтня 2019.
Новини туризму.
20.
Екологічну модель українського "ЗАЗу" ентузіасти склепали в гаражі, вклавши в це 4 місяці роботи і 5 тисяч доларів.
Німців здивувала українська електрична "Таврія" / Скріншот, ТСН.
Троє українських ентузіастів доїхали з Дніпра до Берліна на унікальному саморобному електрокарі - модифікованій у гаражі "Таврії".
Як йдеться в сюжеті ТСН, чоловіки спочатку навіть самі не вірили в успіх свого задуму, але подолали 3,7 тисячі кілометрів.
"Я один вірив.
Цей панікер, цей реаліст, а я оптиміст", - каже ентузіаст Кім Чен Бау.
Екологічну модель українського "ЗАЗу" ентузіасти склепали в гаражі, вклавши в це 4 місяці роботи і 5 тисяч доларів.
Один лишень вигляд саморобного електроавтомобіля німців вганяє в ступор.
"Що це за машина – ніхто не знає! А коли чують, що це електрокар", - сміється Кім Чен Бау.
"Вони не розуміють, що машина така може бути 2006 року.
Вони думають: ще дідусь їздив", - додає ентузіаст Володимир Карпенко.
Ентузіасти виїхали з Дніпра, та проїхали через Київ, Рівне і Львів, а тоді – виїхали в Польщу.
"Навіть на звичайному заводському електромобілі це важке випробування – проїхати такий маршрут.
Навіть на Tesla це дуже тяжко.
А на саморобному ціього ніхто не робив", - каже ентузіаст Олексій Полтавець.
Кордон мандрівники пройшли добре і все тривало за планом, але в Польщі машина зламалась.
"Починається стукіт.
Заїздимо на заправку – масло витікає, стружка, всі справи.
Зрозуміло, в когось паніка – все, додому.
Ні, хлопці, Берлін нас чекає", - пригадує Кім Чен Бау.
Щоби дістатися Берліна, слід було замінити коробку передач.
"У Польщі "Таврій" нема взагалі", - пояснив складність завдання ентузіаст.
Списану модель знайшли у Варшаві та зраділи: електрична складова авто працювала, як слід.
Потужність акумуляторів – 20 к.
Вт\ год.
Це десь 55 кінських сил, їх вистачає, щоби розігнатися до 110 кілометрів за годину.
Запас ходу електричної "Таврії" до 300 кілометрів, ще 200 можна проїхати завдяки пауер-банку.
Найзручніша мережа електрозарядок виявилася в Україні.
"Краще за все у нас вдома, в Україні – дуже зручно і безпроблемно їхати.
Проблеми почалися в Німеччині", - каже Олексій Полтавець.
"У Берліні багато, а від кордону до Берліну немає жодної", - пояснив Володимир Карпенко.
У німецькій столиці український електрокар заряджається по сусідству з авто відомого бренду.
Тим часом про машину безупинно розпитують місцеві – вона їм подобається.
Згодом дипломати з посольства України з дитячою цікавістю розглядатимуть начиння салону.
Це вже другий, поліпшений автомобіль українців, але не останній.
Хлопці обіцяють не зупинятися.
І хоч конкурувати з Ілоном Маском не беруться, але кажуть – такі машини могли б економно їздити в галузі доставок та перевезень в Україні.
"Якщо ми, троє хлопців, зібрали в гаражі машину, котра може доїхати до Берліна? Плануйте, мрійте, реалізовуйте – Україна може!" - закликають вони.
3 українці переобладнали стареньку "Таврію" на електрокар і доїхали із Дніпра до Берліна.
#Берлін#електрокар.