10:06, 22 жовтня 2019.
Політика.
Агія Загребельська вважає, що заборона на рекламу азартних ігор має бути інтегрована в закон.
Агія Загребельська.
Будь-які аддиктивні товари мають бути обмеженими в рекламуванні, а реклами азартних ігор не повинно бути взагалі.
Про це у інтерв’ю виданню «Главком» заявила колишня уповноважена Антимонопольного комітету Агія Загребельська, коментуючи урядовий проект закону щодо державного регулювання грального бізнесу.
«Реклама ж спрямована на те, щоб у споживача виникло бажання придбати такий товар.
Чи є у держави бажання стимулювати грати в азартні ігри? Очевидно ж – ні», - зазначила вона.
За словами Загребельської, реалізація цієї заборони залежить від того, якому органу буде доручено здійснювати контроль, яким буде механізм запуску цього органу, які в нього будуть можливості.
«Це треба прописувати в законі.
А то діти вже навіть не здогадуються, що азартні ігри у нас заборонені», - підкреслила вона.
Як повідомлялось, Агія Загребельська вважає, що заборона на рекламу азартних ігор має бути інтегрована в закон.