/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F79%2Fb79e29156c6795cde74cc68f13d769d5.png)
Українці на саморобному електрокарі доїхали до Берліну
Троє українців переобладнали стареньку "Таврію" на електрокар і проїхали 3,7 тис.
кілометрів із Дніпра до Берліну.
Ентузіасти Олексій Полтавець, Володимир Карпенко та Кім Чен Бау склепали екологічну модель українського "ЗАЗу" в гаражі, передає ТСН.
Бензинову «Таврію» переобладнали в електрокар за 4 місяці.
"Встановили акумулятори потужністю 55 кінських сил, яких вистачає, щоб розігнатися до 110 кілометрів за годину, - розповідають ентузіасти.
- Загалом вклали 5 тисяч доларів".
На одній зарядці електромобіль може проїхати до 300 кілометрів, ще 200 км – завдяки пауер-банку, розповідає Олексій Полтавець.
«Їхали через Київ, Рівне, Львів, а тоді через Польщу – на Берлін, - каже він.
– Кордон пройшли добре і все тривало за планом, але в Польщі машина застрайкувала».
Довелося замінити коробку передач, щоб дістатися до Берліна, пригадує Кім Чен Бау.
"Заїхали на заправку – масло витікає, стружка – у когось паніка: все, додому, - розповідає він.
- У Польщі "Таврій" немає взагалі, однак у Варшаві знайшли одну списану модель з робочою електричною складовою».
Найзручніша мережа електрозарядок виявилася в Україні.
"В Україні завдяки розгалуженій мережі електрозаправок дуже зручно їхати, - розповідає Олексій Полтавець.
- Проблеми почалися в Німеччині: від кордону до столиці немає жодної зарядної станції, зате в Берліні їх встановили багато".
У німецькій столиці український електрокар заряджається по сусідству з авто відомого бренду.
Дипломати з посольства України з цікавістю розглядають салон електричної «Таврії».
А от німців український саморобний електроавтомобіль шокував, згадує Кім Чен Бау.
"Ніхто не знав, що це за машина, - додає Володимир Карпенко.
- Дивуються, що вона 2006 року випуску – думають, що на ній ще дідусь їздив".
В успіх експерименту вірили не всі.
«Навіть на звичайному заводському електромобілі це важке випробування, а на саморобному такого ніхто не робив», - зауважує Олексій Полтавець.
- Такі машини могли б в Україні «працювати» у службах доставки і перевезеннях».
Це вже другий, поліпшений автомобіль ентузіастів з Дніпра.
"Якщо ми, троє хлопців, зібрали в гаражі машину, котра може доїхати до Берліна, то й у вас все вдасться! – наголошують вони.
- Плануйте, мрійте, реалізовуйте!".