Хлопці зізналися виданню Coma, що досі згадують швейну машинку, на якій пошили свій перший шкіряний гаманець.
Віктор займався пошиттям шкіряних аксесуарів, а Павло шукав шляхи збуту.
Звичайно, першими клієнтами молодих підприємців були переважно друзі та родичі.
Проте згодом вони обрали всесвітню торгову інтернет-платформу для хенд мейд товарів Etsy.
Хлопці влаштували бізнес з шкіряних аксесуарів / Фото Coma.
Відтоді їхні товари почали замовляти покупці з-за кордону, у тому числі і з Америки.
А оскільки закордонні покупці часто не готові були чекати свого замовлення більше двох тижнів, хлопці вирішили переїхати у США.
Вже через декілька місяців до чоловіків приєдналися їхні дружини.
Дружина Віктора – Тетяна домопомагала чоловіку із виробництвом, а Юля – дружина Павла взялася за всі фінансові справи.
Виробники дуже відкрито заявляють, що вони з України, а це додає особливої родзинки їхньому брендові в Америці.
Вони часто отримують схвальні відгуки від клієнтів.
Сім'ї переїхали в США заради успішного бізнесу / Фото Coma.
Так, дві сімейні пари, які повірили у свою мрію, підкорили американський ринок і вже п’ятий рік поспіль захоплюють світ.
Вони започаткували маленьке виробництво з п’яти людей.
Павло зізнається, що працювати з рідними завжди легше: з ними простіше домовитись, знайти якісь спільні рішення.