Про це в ефірі AgroFM розповіла заступник голови громадської спілки «Вівчарство та козівництво України» Наталія Якименко.
«В Україні є давнє слово, яке рідко використовується, — набіл.
Тож виробники пропонують продавати фету як набіл росольний», — говорить вона.
Якименко пояснює, що необхідність пошуку нової назви для продукту виникла у зв'язку з імплементацією Угоди про асоціацію з Європейським cоюзом.
Фета захищена в ЄС як географічне зазначення, тож з 2023 р.
вітчизняні компанії не матимуть права так називати свій продукт.
Якименко додає, що для ребрендингу фети доведеться запустити потужну маркетингову програму, аби донести інформацію до споживачів.
Наталія Рекуненко, Agro.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала