Прессекретарка президента України Юлія Мендель вважає одним з основних завдань для працівників комунікаційної сфери - змінити імідж України в світі.
Про це вона написала у Facebook.
«На сьогодні для нас, комунікаційників, є важливі завдання.
А саме: змінити імідж України на міжнародній арені, змінити його для нас, українців, пояснити, що в єдності наша сила і що в нас, українців, чимало причин почуватися переможцями.
Адже ми такі і є», - написала Мендель.
Юлія підкреслила, що сьогодні виповнюється сім місяців, як вона працює на посаді прессекретарки президента, а цього місяця - три роки, як потрапила в комунікації.
Речниця глави держави поділилася трьома правилами для комунікаційників, які випрацювала за цей час.
Першим таким правилом Мендель вважає те, що меседж без контексту не має значення.
За її словами, які б меседжі не хотів донести спікер, поки він не створить контексту для інтерв’юерів, усе сказане ним може бути поставлене в контекст розуміння ситуації інтерв‘юерами.
Друге правило, яке визначила для себе прессекретарка президента, - це те, що не треба виправдовуватися.
«У кожній ситуації має бути чітко зважена межа: де закінчується пояснення позиції, а починається виправдання.
Виправдання ставить одразу у програшну позицію, адже спікер наче вже визнає провину за собою.
Тому меседж позиції має бути чітким, лаконічним, він має заводити аудиторію на ваше інформаційне поле, а не відбивати напад на території нападників.
Інформаційні атаки в більшості абсурдні і нелогічні.
Тому варто пояснювати, чому вони нелогічні, відкриваючи реальність, а не виправдовуватися.
Виправданнями не перемогти», - пояснила вона.
Третім правилом для Мендель є те, що комунікація ніколи не діятиме без суті.
Не беріться комунікувати непотріб.
Це нівелює ідею і якісних комунікацій, і високої професійності, і сенсу життя.
Комунікація непотребу чи порожнечі - це обман.
А ніхто з нас не хоче присвятити життя обману», - переконана вона.
Серед досягнень минулого року прессекретарка глави держави відзначила перший профайл українського президента у The New Yorker та першу обкладинку Time із його фото.
Утім, за її словами, основна заслуга тут не пресслужби, а самого Зеленського.
«Поки український президент перетворюється на одного з найвпливовіших людей у світі, нам, українцям, варто очікувати ще більше приємних новин у 2020», - резюмувала Мендель.
Цей номер побачив світ 16 грудня 2019 року.