Міністерство соціальної політики України платитиме об’єднаним територіальним громадам за надані населенню соціальні сервіси.
На це у бюджеті відомства закладено 150 млн грн.
Про це повідомляє прес-служба Мінсоцполітики.
Повідомляється, що для подачі документів на призначення різних видів соціальних допомог людині не треба буде їхати у районний чи обласний центр.
Даний сервіс буде доступний навіть у маленькому населеному пункті.
"Щоб стимулювати ОТГ до розвитку цієї системи, Мінсоцполітики платитиме за кожен прийом документів із державного бюджету.
На це передбачено 150 млн грн", - заявила міністр соцполітики Юлія Соколовська.
За словами очільниці відомства, така ініціатива наблизить соціальні сервіси до людей і дозволить їм значно зекономити свій час та зусилля, оскільки пункти прийому документів будуть знаходитися навіть у невеликому населеному пункті, а не лише у великих містах та райцентрах, як це відбувається зараз.
Зазначається, що фронт-офіси лише прийматимуть документи та видаватимуть результати обробки заявникам.
При цьому опрацюванням документів займатиметься "бек-офіс", в який інформація направлятиметься одразу із декількох "фронтів".
У Мінсоцполітики зазначили, що із 700 структурних підрозділів соціального захисту населення, які покривають в основному великі населені пункти, лише 237 знаходяться в ОТГ.
Майже 70% ОТГ країни не мають змоги швидко та зручно для людей забезпечити соціальний захист населення.