Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
«Меморандум підписали голова правління АТ „Українська залізниця“ Євген Кравцов, член правління Ремігіуш Пашкевич і заступник генерального директора CRCC Ванг Хонгвей», — йдеться в повідомленні.
В «Укрзалізниці» зазначають, що підписання Меморандуму є важливим етапом співробітництва для розвитку залізничного сполучення у напрямку Україна — КНР, залучення китайських партнерів для модернізації української залізниці та реалізації транзитного потенціалу Української держави у сполученні ЄС — КНР.
«Ми раді вітати початок співпраці найбільших державних залізничних компаній України та Китаю.
Той факт, що китайська корпорація вирішила відкрити в Україні представництво і підписати меморандум про стратегічну співпрацю свідчить про те, що економічна ситуація в Україні змінюється, покращується інвестиційний клімат і найбільші іноземні технологічні та виробничі гіганти зацікавлені працювати на українському ринку.
Ми розраховуємо перезапустити й активізувати участь України в проекті „Один пояс — один шлях“, що дозволить повною мірою реалізувати транзитний потенціал України в континентальному вантажному товарному обороті.
Ми хочемо знайти таку форму і формулу участі України в цьому багатосторонньому проекті, щоб модель win-win, тобто взаємний виграш сторін, був максимально реалізований», — коментує Владислав Криклій, міністра інфраструктури України.
В свою чергу, Мініфраструктури наголошує, що вживає всі необхідні заходи для створення умов функціонування конкурентного ринку залізничних перевезень в Україні, покращення якості та доступності послуг перевезень залізничним транспортом.
«Ми розраховуємо, що співпраця між „Укрзалізницею“ та CRCC дозволить значно покращити стан транспортної інфраструктури.
Прагнемо залучити прямі структурні інвестиції в створення комплексу високошвидкісного залізничного сполучення не тільки між містами-мільйонниками в Україні, а й у рамках європейської інтеграції і виконання Угоди про асоціацію в буквальному сенсі привести Україну в Європу, коли дістатися залізницею до Варшави, Будапешта і Бухареста можна буде не більше ніж за 3 години, а з Києва до Одеси поїзд буде йти 1,5 години замість нинішніх 7−8», — додав Владислав Криклій.