/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F4%2Fc7ee12793f407bfde9ea062e9e25ed9a.jpg)
Автосполучення через Подільсько-Воскресенcький міст відкриють до кінця року – Кличко
Мер Києва Віталій Кличко заявив, що будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває і до кінця цього року автосполучення ним (між лівим та правим берегами) відкриють.
Про це він сказав під час перевірки робіт з будівництва об'єкту, передає прес-служба Кличка.
"Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває і взимку.
Вже завершили процес монтажу верхніх тимчасових опор.
І ми починаємо новий, важливий етап – встановлення натяжних тросів, що забезпечуватимуть надійність конструкції мосту, розрахованого на автосполучення та лінію метро", - розповів Кличко.
Зазначається, що до початку квітня цього року Київ має отримати 68 тросів, 4 з них вже надійшли на будівництво.
Роботи з їх встановлення розпочнуть в травні цього року.
"Також триває процес зварювання металоконструкції частини мосту в напрямку Подолу.
За кілька місяців за допомогою кранів її встановлять на місце.
І за кілька місяців підрядники обіцяють добудувати частину перегону мосту від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі.
Там триває процес бетонування опор", - повідомили у прес-службі мера.
За словами Кличка, проектна пропускна спроможність нового мостового переходу становитиме 60 тисяч авто на добу.
"Сьогодні добова інтенсивність руху автотранспорту п’ятьма мостами через Дніпро у Києві складає близько 300 тис.
І в "часи пік" пропускна спроможність мостів перевищується майже у 3 рази", - сказав він.
"Подільсько-Воскресенський - найбільший арочний міст в Європі.
На ньому облаштують 6 смуг для автомобільного руху та 2 залізничних колії під майбутнє метро - на нижньому ярусі, прокладуть також і трубопровід.
Місто в повному обсязі фінансує такий великий об’єкт.
Близько 3 мільярдів гривень плануємо виділити в 2020-му", - підкреслив мер Києва.
"Наприкінці цього року ми відкриємо автосполучення ним і після цього розпочнемо будівництво гілки метро на Троєщину", - додав Кличко.
У січні 2019 року Кличко заявляв, що за півтора – два роки в столиці планують відкрити автомобільне транспортне сполучення через Подільсько-Воскресенський міст.
Китайська China Railway International Group підтвердила завершення попереднього техніко-економічного обгрунтування проекту будівництва четвертої гілки метро у Києві.
Вартість будівництва оцінюють у 2 млрд доларів, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту пропонується забезпечити за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.
За проектом будівництва нової лінії метрополітену її протяжність буде майже 30 км з 13-ма станціями.
Також буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією.
Для її експлуатації має бути споруджено два електродепо – основне "Троєщина" і друге – "Гатне".
Передбачається, що будівництво триватиме 5 років.
Розпочати його зможуть після добудови Подільсько-Воскресенського мосту.
Економічна правда.