/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F63138c743c74b846f2bdaca2f2e4989f.jpg)
Траса смерті: обурливі факти про "Тавриду" – головну дорогу Криму
Рух "Тавридою" дозволили у 2019 році, проте лише частково.
Генпідрядник пообіцяв Путіну, що вже у вересні 2020-го його відкриють повністю.
Моторошні ДТП на "Тавриді".
• У травні 2019 року поблизу села Муромське Білогірського району сталося серйозне ДТП.
Автомобіль Ford Fiesta вилетів на зустрічну смугу, де зіткнувся з вантажівкою Man.
Водій та пасажири легковика загинули на місці, серед них – 12-річна дитина.
Через зіткнення легковий автомобіль був вщент розтрощений.
• У липні 2019 року сталася аварія на 73-му кілометрі автодороги "Таврида", в районі селища Приморський – знову за участю вантажівки та легковика.
53 річна жінка-водій, а також двоє дітей отримали смертельні травми.
Ще одна дитина отримала травми.
Аварія.
• У жовтні 2019 року двоє людей загинули і ще п'ятеро постраждали в результаті зіткнення трьох автомобілів в Білогірському районі окупованого Криму.
Автоінспектори нарахували 14 найбільш небезпечних місць на трасі.
Одне з них – перехрестя на автодорозі Кіровське – Первомайське.
Водії скаржаться, що на автостраді мають бути естакади, а не світлофори.
Важливо! За 11 місяців на трасі "Таврида" загинули 40 людей, ще понад 200 – отримали травми.
Що робить трасу небезпечною.
Їхати "Тавридою" – це все одно, що їхати будівельним майданчиком.
Там встановлене обмеження швидкості у 60 кілометрів на годину.
Та водії часто нехтують ним і їдуть швидше.
В автоінспекції переконані: саме через це і стається більшість аварій.
Та водії називаються й інші причини небезпеки.
Блогери ж намагаються попередити інших про те, з чим зіткнулися.
Зокрема наголошують, що прочитати вказівники можливо лише зблизька – вони надто маленькі і стоять дуже близько до поворотів.
Блогер з Росії Євген Ісаков підкреслив, що розмітка, наприклад, зроблена вже під чотири смуги, та працюють з них лише дві.
Тобто обгін дозволений на поворотах, підйомах та спусках.
Сліпо довіряючи розмітці ви можете потрапити в дуже страшну ситуацію, коли виходите на обгін, а далі йде різкий поворот, з якого вискакує машина,.
– пояснив він.
Навіщо зроблена саме така розмітка, коли працюють тільки дві смуги, будівельники пояснити не змогли.
А водії нарікають і на те, що на трасі немає з'їздів для ремонту, відбійників, майже немає узбіч.
Блогери радять не їздити "Тавридою" вночі, бо зовсім немає освітлення.
Чоловік на "Тавриді" врятувався лише тому, що було куди з'їхати: дивіться відео.
Деякі громадські активісти вважають, що трасу відкрили надто рано.
Багато аварій стаються через будівельників та їхнє недбале ставлення до безпеки: на початку 2019 року водій загинув при зіткненні з дорожнім катком на ділянці, яка не була підсвічена належним чином.
Підконтрольний Росії "глава Криму" Сергій Аксьонов трасою задоволений, навіть тестував її зі склянкою води.
А от один з чоловіків, який працював на будівництві "Тавриди" сумнівається у якості траси.
Адже, за його словами, робили її лише на швидкість.
Повний випуск програми "Крим.
Реалії" дивіться сьогодні на 24 каналі о 19.00.
Не пропустіть!.