Український дизайнер чоловічого одягу та засновник бренду IDoL.
Серж Смолін представив нову колекцію FW '20-21 під час 46-го Ukrainian Fashion Week.
Колекція отримала назву "Money", як символ взаємин світових економік, у тому числі боротьби американської і китайської, повідомили організатори.
Лінійка дизайнера транслює те, як під впливом цих факторів виглядає сучасний споживач.
Моделі дефілювали в довгих вовняних пальто, легких пуховиках з курточного нейлону, що імітують чоловічі сорочки, жилетах, строгих костюмах і брюках, кардиганах, одягнутих поверх пальто."Всі чекали від мене костюмів, але їх у лінійці всього три.
І їх я вперше показав на жіночій фігурі, демонструючи те, що зараз вже жінки керують світом, а чоловіки стають більш слабкими.
У цьому сезоні я представив мобільність, трансформацію і зручність, які для мене вийшли на перший план.
Я взяв класичну сорочку, але подав її як пуховик, а в класичному пальто відрізав рукава і спинку, перетворивши їх на фартухи", розповів Серж Смолін.
Колекція підкреслена яскравими принтами S.
Payet, виконаними на білих футболках.
Всі look-и виконані в холодній гамі: чорно-білій із застосуванням хакі і деніму.
Серед матеріалів переважають щільна камвольна шерсть, курточний нейлон і легка болонья.
Доповнювали образи IDoL.
на подіумі моделі з нової лінійки New Balance і шкарпетки Feeelings, розроблені спеціально для показу в трьох варіаціях: з логотипом IDoL.
в поєднанні з класичними ромбами, з двоколірним орнаментом у яскравих відтінках, а також з незвичайними, креативними принтами.
Ukrainian Fashion Week відбувся в Києві 1−5 лютого з низкою оновлень, нових форматів та ключових тем.
Цього сезону акцентували увагу на роботах молодих дизайнерів.
Уперше за 46 сезонів UFW відкрив показ молодих дизайнерів - Fashion Accelerator Show.