Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
«Мінінфраструктури забезпечило проведення концесійних конкурсів у морських портах Херсон та Ольвія відкрито, прозоро та з дотриманням вимог чинного законодавства.
Нашою головною метою є дотримання інтересів держави, а саме — залучення у портову галузь інвесторів, які готові інвестувати у розвиток українських портів та мають відповідні фінансові та технічні можливості», — стверджують у Мініфраструктури.
Зазначимо, що 3 лютого 2020 року за зверненням ТОВ «Спеціальна компанія морський порт Херсон» ухвалою Шостого апеляційного суду м.
Києва в якості забезпечення позову зупинено дію наказу Міністерства інфраструктури № 16 від 21 січня 2020 року про затвердження результатів концесійного конкурсу та затвердження переможця концесійного конкурсу у порту Херсон.
У Мінінфраструктури вважають, що ухвалу винесено без належної оцінки аргументів Міністерства.
Таким чином, відомство не погоджується з вищевказаним рішенням суду та здійснює заходи, направлені на оскарження даного рішення в судовому порядку.
Варто зазначити, що ТОВ «Спеціальна компанія морський порт Херсон» скасували рішення про допущення до участі у концесійному конкурсі, оскільки комісія не отримала підтвердження наявності у компанії ліквідних активів у розмірі, еквівалентному $8 млн.
«Отже, конкурсна комісія та концесієдавець діяли у повній відповідності до положень конкурсної документації та законодавства України», — запевняють у Міністерстві.