/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F5%2Fa3cbc49aca47887bb69cadf24235dcf9.jpg)
Blablacar продаватиме квитки на автобуси
Українська платформа карпулінгового сервісу Bla.
Car запустила функцію купівлі квитків на автобуси, яку забезпечує автобусний перевізник Busfor.
Про це повідомляє прес-служба Bla.
Car, передає Інтерфакс-Україна.
Як зазначається, на тестовому етапі автобусні поїздки з'являться у невеликої кількості користувачів платформи, а потім будуть доступні для всіх користувачів.
Пасажири зможуть прямо на Bla.
Car купувати квитки на автобус у тисяч регулярних перевізників у всій Україні завдяки технологіям Busfor.
"Купуючи автобусні квитки онлайн, користувачі Bla.
Car отримають додаткові переваги.
Наприклад, зможуть заздалегідь обирати посадкові місця в автобусі онлайн і купувати квитки.
Більше не потрібно зайвий раз приїжджати до каси автовокзалу.
Надійність купівлі квитка забезпечується за рахунок прямого підключення Bla.
Car до системи продажів автобусних квитків Busfor", - йдеться в прес-релізі.
При цьому, як зазначають у "Bla.
Car Україна", для класичних поїздок з попутниками все залишається, як і раніше.
Очікується, що інтеграція транспортних рішень (карпулінгу та автобусів) приверне на платформу більше користувачів.
"Автобусні перевезення - один із найдоступніших і гнучких видів транспорту в Україні.
Однак галузь та її основні гравці - перевізники та автобусні станції - потребують збільшення пасажиропотоку, насамперед за рахунок залучення молодої та активної аудиторії.
Доступ до багатомільйонної активної клієнтської бази Bla.
Car, яка часто мандрує, зміг би стимулювати ще динамічніший розвиток онлайн-продажів автобусних квитків", - заявляє гендиректор Busfor в Україні Олександр Павлович.
Car і Busfor оголосили про об'єднання зусиль для розвитку єдиного маркетплейсу для автодорожніх поїздок у вересні 2019 року.
Завершення угоди відбулося наприкінці листопада 2019 роки після її схвалення державними регуляторами.
Car - найбільший у світі карпулінговий сервіс: сайт і мобільний додаток.
Компанію було засновано у 2006 році у Франції.
Наразі співтовариство її попутників перевищує 87 млн осіб у 22 країнах.
Понад 25 млн осіб здійснює поїздки за допомогою сервісу щоквартально.
Інвестиційна оцінка компанії - $1,6 млрд.
Busfor - технологічна платформа для ринку автобусних перевезень, що є лідером в області продажу онлайн-квитків на автобуси в Україні та країнах Центральної і Східної Європи.