/https%3A%2F%2Fznaj.ua%2Fcrops%2F403a21%2F620x0%2F1%2F0%2F2020%2F02%2F07%2Fnd84reZHGX2MOGNd2M6Tj5I4EMuRpIE1HpQG1ylu.jpeg)
Форсюк пролобіювала в Кабміні каламутну схему для дорожнього будівництва, - ЗМІ
Завдяки лобіюванню заступниці міністра інфраструктури Наталії Форсюк Кабмін встановив нові правила для дорожнього будівництва, за які українці заплатять зі своїх кишень 6 млрд.
Постанова Кабміну передбачає, що підрядники дорожнього будівництва повинні будуть платити нібито незалежним інженерам-консультантам.
Про це повідомляє Іnterfax.
Ці консультанти будуть перебувати на будівельних майданчиках і все контролювати, щоправда, при цьому вони не нестимуть ніякої відповідальності за те, що там відбувається.
Каламутну схему, згідно якої підрядники дорожнього будівництва повинні заплатити протягом року близько 6 млрд грн.
цим незалежним інженерам-консультантам, відстояла в Кабміні заступник міністра інфраструктури Наталія Форсюк.
За фактом платити за такі "консультації" будуть платники податків, оскільки підрядники закладуть ці суми ц вартість будівництва.
"Саме цей консультант і обійдеться замовнику в 5% від вартості будівництва - це розрахунки одного з профільних асоціацій.
Всього у 2020 році на дороги виділили близько 112 млрд грн, консультанти можуть отримати з них 6 млрд грн.
Якщо за найближчі 5 років на дороги буде витрачено, як і планувалося, 500 млрд грн, оцінка ринку консультантів виростає до космічних 27,5 млрд грн ", - йдеться в матеріалі.
Зазначимо, що до призначення в уряд Наталя Форсюк керувала проектом Construction Sector Transparency Initiative, який забезпечує прозорість у використанні публічних коштів при будівництві об'єктів інфраструктури.
Однією з ключових завдань проектів CoST є надання послуг інженерів-консультантів при будівництві державних доріг.