MY.UAНовини
Перший заступник Кличка: Про Шулявку, метро на Виноградар та Подільський міст
Перший заступник Кличка: Про Шулявку, метро на Виноградар та Подільський міст

Перший заступник Кличка: Про Шулявку, метро на Виноградар та Подільський міст

Перед Новим роком Київський міський голова Віталій Кличко в костюмі чи то Діда Мороза, чи то Санта Клауса перший проїхався Шулявським шляхопроводом — новою розв'язкою на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана.

Зараз, як відомо, рух відкритий тільки по естакаді між вулицями Гетьмана та Довженка.

Перша черга реконструкції, крім цього, передбачає також завершення двох з'їздів з шляхопроводу.

Повністю об'єкт вважатиметься готовим після знесення цеху №5 Першого київського машинобудівного заводу, який раніше називався "Більшовик".

На його місці побудують третю частину неповної "конюшини", як це передбачає проєкт.

Проте наразі перша черга ще не завершена, а вартість реконструкції "втомленого моста" може зрости майже втричі порівняно з початковою.

Недавно на експертизу було передане коригування кошторису реконструкції моста, з якого випливає, що загальна вартість проєкту може зрости до 1,726 млрд грн.

Як відомо, у 2018 році тендер на реконструкцію шляхопроводу виграла компанія Північно-український будівельний альянс з орбіти скандального "Укрбуду".

Вона запропонувала 598,5 млн грн.

Згодом внаслідок укладення додаткових угод вартість реконструкції зросла до 814,5 млн грн.

У жовтні 2019 року Кличко перезатвердив проєкт і збільшив його кошторисну вартість до 1,05 млрд грн.

Що далі, коли нарешті буде знесений злощасний цех "Більшовика", і чому скандальний шляхопровод виявився таким дорогим?.

Про це і не тільки ЕП поговорила з першим заступником Київського міського голови Миколою Поворозником.

В фокусі розмови:.

Що відбувається навколо Шулявського шляхопроводу?.

Що сталось з "Київметробудом" і чи не завадить це добудувати метро на Виноградар?.

Де буде починатись і закінчуватись Подільський міст, що змінюється в проєкті.

Якими будуть маршрути проєкту "трамтрейн", який може пересуватися зі швидкістю до 120 км за годину і чи допоможе це Троєщині?.

Коли буде опублікований новий Генплан міста?.

Далі пряма мова Поворозника.

Микола Поворозник.

Що там з Шулявським шляхопроводом.

Коли закінчать роботи на Шулявці.

Відкрита у грудні естакада для проїзду автомобілів між вулицями Гетьмана та Довженка — це незавершена перша черга реконструкції Шулявського шляхопроводу.

Мають бути добудовані ще два з'їзди і проведений благоустрій.

У мене є всі сподівання, що до кінця літа завершимо цю розв'язку в повному обсязі.

Розвалити аварійну будівлю (заводський цех.

— ЕП), зробити там благоустрій, побудувати один заїзд — це робиться достатньо швидко.

Це якщо нам вдасться домовитися з Фондом державного майна щодо п'ятого цеху заводу "Більшовик".

Про запуск тролейбусів по шляхопроводу.

До березня ми завершимо основні роботи на Шулявському мосту.

Мова йде про два з'їзди — ті, які залишилися від старої розв'язки.

Ми їх приведемо до ладу, укріпимо стінки, одночасно змонтуємо опори для контактної мережі тролейбусів.

Так новий шляхопровід випробовували на міцність.

фото з twitter Віталія Кличка.

Про вартість будівництва шляхопроводу.

До 1 січня 2020 року на проєкт було витрачено трохи більше 856 млн грн.

Ми маємо розуміти загальні і проміжні цифри.

Дані є відкритими: на сайті казначейства, на сайті Київської міської державної адміністрації.

Проєкт корегування кошторису об'єкта перебуває в "Укрдержбудекспертизі".

Нова вартість шляхопроводу перевищить 1,05 млрд грн, але наразі точна сума невідома.

Вийде проєкт експертизи — будемо бачити.

Уточню, що ми будемо проводити всі розрахунки тільки після того, коли будемо остаточно впевнені в ціні.

Про необхідність збільшення кошторису.

На об'єкті виконано багато додаткових робіт.

Наприклад, набивних фундаментних опор і підпор мало бути 113, а стало 190, враховуючи особливості з'їзду-виїзду.

11 інфраструктурних проєктів, які можуть зробити Київ кращим.

Про дотримання технологій.

Коли з жовтня по листопад зробили Шулявку, поставили всі прольоти, то люди казали, що це дуже швидко, неможливо, і взагалі міст стоїть на фанері.

До того нам розказували, що деякі дружні нам держави за три дні будують мостові переходи і це нормально.

Є фахівці, є спеціалісти, є технічний нагляд, який стежить за якістю робіт.

Це величезна відповідальність.

Що б не казали про фахівців, а на Подільсько-Воскресенському мосту і на Шулявському шляхопроводі працює зварювальник, який має власне клеймо.

Люди, які на сьогоднішній день на вагу золота.

Loading...

Що треба знати про цех "Більшовика", який заважає реалізації проєкту.

Про хід переговорів з Фондом держмайна щодо 5-го цеху "Більшовика.

Передостанні перемовини давали оптимізм.

Останні розмови — надія є, але вона стає трошечки туманною.

За такі цифри купувати приміщення цеху, що розвалюється, для мене абсурдно.

Але ми в процесі переговорів.

Скільки фонд просить за цех "Більшовика".

Йдеться про майже 700 млн грн.

На нашу думку, це дуже завищена цифра.

Ми не хочемо нічого задарма, і в той же час не хочемо ні за що переплачувати.

Технічний стан і вартість будівлі має оцінити експерт.

Київська міська рада вже вирішила викупити це приміщення для громадських потреб за реальну ціну.

Майже 700 млн — завищена сума, враховуючи, що земля під об'єктом належить громаді.

Той самий цех №5.

Як оцінювали вартість цеху.

Ми бачимо спробу оцінити цей об'єкт захмарними цифрами з урахуванням укладених орендних договорів з компаніями, що торгують в цеху секонд-хендом.

Тобто з урахуванням потенційно недоотриманого прибутку від оренди майна.

ФДМ не Кличку передає цех і не Поворознику.

Фонд передає його громаді міста Києва.

Місто розвивається, будує важливу розв'язку на так званій малій окружній.

Вона є магістральною дорогою і має працювати на повну потужність.

Про джерела коштів на придбання цеху.

Додаткові кошти будуть виділятися з бюджету міста Києва, коли буде відома остаточна сума.

У кошторисну вартість розв'язки ця сума не входить.

Про ймовірність недосягнення угоди з фондом.

Не допускаю цього.

КМДА не має права цього робити і фонд не має права цього робити.

Ми живемо в одному місті.

Ставити під загрозу будівництво великих інфраструктурних проєктів неправильно, такого не може бути.

Думаю, ми домовимося, і здоровий глузд переважить чиєсь бажання.

Про призначення території заводу в Генплані.

Не готовий сказати.

Швидше за все, це промислова зона.

Питання про те, чи буде знесення одного цеху заводу початком відчуження всієї території під житлову забудову, — це питання до Фонду держмайна.

Цех №5 є в переліку у законі, який забороняє приватизацію і будь-які дії з майном цього заводу.

Продасть ФДМ завод чи не продасть, залишиться його функціонування таким чи не залишиться, залежить винятково від програми приватизації.

Наприклад, якщо в нас завод "Артем" працює, то навряд чи там хтось буде найближчим часом перепрофільовувати територію чи переносити завод.

Чому не обрали трирівневий варіант реконструкції Шулявського шляхопроводу.

Про трирівневий варіант реконструкції.

Проєкт шляхопроводу вибирала авторитетна група фахівців.

Можливо, серед причин відмови є і більша вартість, і близькість метрополітену, і невідповідність Державним будівельним нормам.

Ми практично не перекривали рух проспектом.

Трирівневий проєкт виглядає так.

Збудувати саме таку розв’язку замість дворівневої на Шулявці запропонував Віктор Петрук, головний спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури.

Звісно, дешевше все закрити, розрити і побудувати нове.

Але враховуючи, що знизу розташована станція метрополітену, практично не перекривався рух однієї з головних магістралей в місті, вибір проєкту реконструкції був виправданий.

До того ж, необхідно було б перевчити водіїв їздити по кільцю в зворотному напрямку.

Про якість проєкту Петрука.

Нормальна ідея, до речі, її можна реалізувати.

Однак для неї треба обрати менш завантажене перехрестя.

Уявляєте — ми перекривали проспект Перемоги лише кілька разів на 30 хвилин, і вже якоюсь мірою був колапс.

Уявляєте ситуацію з трафіком, якби на пів року був розритий проспект Перемоги?.

Нинішній проєкт - неповний чотирилисник з трьома з’їздами.

Метро на Виноградар: чи будують за графіком і що коїться в "Київметробуді".

Від редакції: У грудні-січні в інформаційне поле Києва увірвалася компанія "Київметробуд", яка продовжує Сирецько-Печерську гілку метрополітену до житлового масиву Виноградар.

Збори акціонерів компанії призначили нову наглядову раду та оновили керівництво.

Друга сторона ці зміни не визнала і заявила про рейдерське захоплення.

Під загрозою опинилося будівництво нових станцій метро.

Що відбувається з "Київметробудом".

Як на мене, це винятково внутрішні корпоративні війни.

Місто поки що не страждає від цих конфліктів.

Відверто скажу: ми співпрацюємо з правоохоронцями в цьому напрямку.

Ми сподіваємося, що конфлікт завершиться в судовому порядку.

Позиція КМДА абсолютно синхронна з позицією Генпрокуратури та Мін'юсту.

Як можна бути несинхронними в цій ситуації? Правда у внутрішньому корпоративному конфлікті може бути десь посередині, але закон один.

Якщо були проведені законні збори акціонерів та ухвалені рішення про зміну керівництва, то ми не можемо цього не прийняти.

Якщо все буде зроблено правильно, то вся ця ситуація не зашкодить будівництву метро на Виноградар.

Якщо ми зараз почнемо вибирати сторону, або "вдарятися" в якісь прізвища….

Про ефективність використання коштів.

Метро будується за державні кошти.

У правоохоронних та контрольних органів є всі підстави перевіряти ефективність їх використання.

Якщо всередині компанії є "розборки", а вони є, ми туди не можемо лізти.

Але ми можемо вимагати звітувати і про використання коштів, і про ефективність їх використання.

Про передавання коштів "Київметробуду" АРМА.

Це додатковий елемент контролю.

Це не значить, що гроші не будуть працювати.

Про будівництво метро на Виноградар.

Ми буквально на минулому тижні були на будівництві метрополітену в напрямку Виноградаря і переконалися, що роботи йдуть за графіком.

За 2019 рік освоєно майже 1 млрд грн.

Щодо слів колишнього голови наглядової ради "Київметробуду" Олега Токарєва про те, що витрачений 1 млрд грн, а робіт виконано на 150 млн грн, — це така ж ситуація, як з Шулявським мостом.

Виконано багато закупівель та робіт, але не підписані акти виконаних робіт.

Наприклад, купили метал, але не заактували його.

Весь метал можна буде заактувати тільки після того, як він буде поставлений на місце.

Тільки тоді можна підписувати акти виконаних робіт.

До того метал може місяцями лежати на будівельному майданчику.

А щоб він там з'явився, його треба як мінімум за пів року замовити на одному з двох заводів, які це можуть робити в Україні.

Яка готовність.

20% у кращому випадку, враховуючи земляні роботи.

До кінця 2021 року об'єкт здамо.

До кінця березня 2020 року, згідно з графіками, піде прохідницький щит в бік Сирця.

Це буде важливим етапом у будівництві.

Зараз ідуть навіть не підготовчі, а земляні роботи.

Причому вони йдуть одразу на трьох чи чотирьох майданчиках.

Будівництво ведеться відкритим способом.

Січень 2020.

Роботи біля ЖК "Варшавський" та ЖК "Крістер град" на вулиці Межова.

Про альтернативу "Київметробуду".

"Київметробуд" — єдина компанія в Україні, яка може будувати метро.

При всій повазі до компаній, що брали участь у тендері.

Іноземці обережно дивляться на такі об'єкти, але із задоволенням заходять на дороги та мости.

На жаль, "Київметробуд" не працював з 2013 року, з часу введення в експлуатацію останньої станції — "Теремки".

Простій не привів до нарощування потенціалу компанії, щоб вона зайшла й одразу будувала по дві-три станції метрополітену на рік.

Проблема з фахівцями, проблема з менеджментом достатньо серйозна.

Це, до речі, відчувається у нас практично на кожному об'єкті.

Подільський міст: що зробили, що буде готове в 2020 році.

Київський арочний міст (частина Подільського моста) може стати одним з найбільших в Європі.

ФОТО LIVEJOURNAL/ОЛЕГ ТОЦЬКИЙ.

Про лівобережні з’їзди Подільського мосту.

Перша черга передбачає будівництво з'їзду в бік вулиці Бальзака після переходу через залізничні колії.

Через озеро Радунка немає сенсу будувати міст.

Серйозно змінилася містобудівна ситуація, виводити його на бульвар Перова недоцільно.

Другий з'їзд будуватиметься в бік вулиці Алішера Навої.

ТЕО коригування в процесі, але рішення вже ухвалене, містобудівні розрахунки зроблені.

Перша черга лівобережного з'їзду Подольського моста.

Про правобережні з'їзди Подільського мосту.

На першому етапі побудуємо заїзд з Набережно-Хрещатицької на перетині цієї вулиці з Нижнім та Верхнім валом, а з'їзд — на Набережно-Рибальську вулицю.

Метро, про будівництво якого рішення не ухвалювалося й ухвалюватися найближчим часом не буде, поїде в напрямку станції "Тараса Шевченка".

Там залишається направляюча в сторону Набережно-Лугової та Межигірської.

Автомобільний транспорт поверне на Верхній вал та Нижній вал.

Перша черга правобережного з'їзду Подольського моста.

Про готовність правобережного заїзду.

До кінця 2020 року заїзд з Нижнього і Верхнього валу буде готовий і ним поїдуть автомобілі.

Він готовий відсотків на 70.

Опори вже встановлені.

Він буде зроблений з металевих конструкцій, за таким же принципом, як і Шулявський.

Через два-три тижні буде поставлена одна металева конструкція вагою 500 тис тонн.

Це практично весь поворот з Набережно-Хрещатицької на міст.

До кінця 2020 року також буде демонтований старий Рибальський вантовий міст.

Які транспортні проблеми вирішує міст.

Запуском Подільського мостового переходу та добудовою Окружної дороги біля вулиці Богатирської ми пробуємо розвести транспортні потоки, що сходяться на Північному мосту, у три напрямки.

Однак запуск Подільського мосту не вирішить проблеми з транспортом в місті.

Киянам треба пересідати на громадський транспорт.

Про ідею пустити новим мостом лише громадський транспорт.

Ідея цікава, але до чого стикувати громадський транспорт далі?.

З нізвідки в нікуди.

Де буде починатися і закінчуватися Подільський міст.

Про ідею запуску мостом трамвая замість метрополітену.

Такий варіант не розглядається.

Про метро на Троєщину.

Спочатку розглядався варіант будівництва першої черги нової гілки метрополітену від станції метро "Тараса Шевченка" по відкритій частині до Русанівських садів.

Однак наразі станція "Тараса Шевченка" завантажена відсотків на 97.

Додати туди пасажиропотік з усієї Воскресенки і Троєщини неможливо.

Будівництво "метро на Троєщину" потрібно починати із станції метро "Вокзальна".

Спершу треба з'єднати "Вокзальну", "Лук'янівську" і "Тараса Шевченка".

Після того вже не буде різниці, у який бік тягнути метро — Жулян чи Троєщини.

Запуск трамтрейну від Троєщини.

Від редакції: Ця ідея не нова і ґрунтується на проєктах департаменту транспортної інфраструктури КМДА у 2014-2016 роках.

Замість зведення класичного метрополітену пропонують побудувати трам-трейн — особливу рейкову систему з підвищеними експлуатаційними характеристиками завдяки можливості одночасної експлуатації трамвайної та залізничної інфраструктур.

До чого тут "Укрзалізниця" і що від неї залежить.

Ми будемо домовлятися з новим керівництвом "Укрзалізниці" в частині використання колій залізниці на території Києва.

При господарському підході можна вирішити дуже багато транспортних проблем у місті.

Можна вирішити питання маятникової міграції, замкнувши із залізницею гілки трамвая, які їздять по Києву, зробити багато цікавих маршрутів, які перевозитимуть близько 60% пасажиропотоку Києва.

Про маршрути трамтрейну.

Проєкт "трамтрейн" — це вихід за межі Києва.

Практично до всіх міст-супутників столиці підведена залізниця: до Борисполя, Броварів, Ірпеня, Вишгорода.

Залізниця могла б вирішити проблему заторів на в'їзді в місто.

Це великий цікавий проєкт.

Нам дуже важлива позиція "Укрзалізниці".

Це агломераційне питання.

Про інвестиції в трамтрейн.

Це абсолютно самоокупний проєкт.

Є інвестори, які готові його профінансувати.

Нам потрібна тільки згода всіх учасників.

Я не готовий говорити про вітчизняних інвесторів, але ЄБРР і Світовий банк нормально дивляться на цей проєкт.

З ними проведені переговори, час від часу ми їх актуалізуємо.

У всьому світі в межах мегаполісів залізниця використовується в першу чергу для пасажирів, а у нас навіть приміські електрички зі скандалами працюють.

При графіку руху кожні 15-30 хв трамвай з Ворзеля, Немішаєва через Київ у Бровари буде затребуваним.

Про публікацію матеріалів Генплану.

З часом з'являться.

Наразі ведеться робота з історико-опорним архітектурним планом, який опрацьовується разом з Міністерством культури.

Як тільки він буде готовий, почнуться громадські слухання.

Повірте, ніхто ні від кого нічого не ховає.

Велика частина Генплану є у відкритому доступі, з десяток розділів.

Генплан є документом, за яким місто має розвиватися.

Ніхто його в підпіллі затверджувати не буде.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
У Росії стали трендом «козлячі» тапки
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T05:45:17Z
Джейсон Деруло виступив в Москві. Українці показали йому напрямок руху російського корабля
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T13:30:19Z
Режисерка кліпів Леді Гаги та Дженніфер Лопес обурено звернулась до мера Одеси
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T11:42:27Z
Скандали і прем'єри тижня в шоу-бізнесі! Sunday news з Софією Єгоровою!
FM-TV
2025-09-28T10:06:04Z
«Люди, як піраньї». Макс Барських призупинив релізи англомовних пісень
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T08:24:37Z
Де у Львові можна побачити скелет мамонта
24tv
2025-09-28T02:24:58Z
Дякую: Галкін відреагував на слова підписниці та показав шикарний новий образ
GlavRed
2025-09-27T21:27:26Z
Дочка Лорак зганьбилася привітанням співачки з днем народження
GlavRed
2025-09-27T20:27:31Z
Kishe випустив нову романтичну пісню “Вище неба” і кліп на неї. На створення композиції артиста надихнули українські Карпати.
FM-TV
2025-09-27T20:09:47Z
Цінa оренди в найбільших мегаполісах світу зросла: де жити найдорожче
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T06:06:21Z
Підсумки сезону: Україна імпортувала більше яблук, ніж експортувала
AgroPortal
2025-09-29T06:00:39Z
Україна суттєво змінила географію експорту пшениці у 2025/26 МР
AgroPortal
2025-09-29T05:00:57Z
У Норвегії через дрон розвернули пасажирський авіарейс
Европейская правда
2025-09-29T04:51:10Z
Конкуренція, як у ЄС: які зміни у системі антимонопольного права має впровадити Україна
Европейская правда
2025-09-29T04:06:16Z
Розумний захист насіння
AgroPortal
2025-09-29T04:00:38Z
Незалежність і контроль усіх процесів: інвестиції в майбутнє дозволяють суттєво розвивати агровиробництво
AgroPortal
2025-09-29T03:00:19Z
The Sun розповів, скільки грошей втратила РФ через атаки України по нафтогазових об’єктах
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T21:24:09Z
Фермерка з Житомирщини за грант запустила лінію виробництва крем-меду
AgroPortal
2025-09-28T13:00:53Z
«Томагавки» для України. США розпочали гібридну війну чужими руками
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T05:54:54Z
Трамп дозволив Україні бити глибоко по Росії – Келлог
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T05:48:50Z
Партія Санду у Молдові отримує вже понад 50% голосів
Европейская правда
2025-09-29T05:03:22Z
Чи наблизять мир українські ракети
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T04:18:20Z
Вибори у Молдові: топ-5 підсумків до офіційного оголошення результатів
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T03:57:44Z
ISW оцінив, що стоїть за кремлівською вимогою «усунути корінні причини» війни
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T03:24:08Z
Орбан і Фіцо заявили, що ніколи не відмовляться від російської нафти
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T02:45:17Z
Вибухи у Росії, стрілянина у церкві в США: головне за ніч
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T02:33:42Z
У Китаї ексміністра сільського господарства засудили до смертної кари
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T02:00:14Z
Невідомі дрони: у Норвегії поліція розслідує інциденти з цивільною авіацією
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T06:03:49Z
В Індії майже 40 людей загинули через тисняву на мітингу
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T05:03:07Z
У Франції поновили справу катастрофи рейсу AF447, яка забрала понад 200 життів
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T01:33:22Z
У США сталася стрілянина у церкві: є загиблі та постраждалі
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T23:21:49Z
У Києві жінка померла від стресу під час російської атаки
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T18:03:27Z
Атака на Запоріжжя: кількість постраждалих зросла до 42
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T17:30:48Z
Аварійно-рятувальні роботи у Києві завершено: відома остаточна кількість жертв і постраждалих
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T16:57:58Z
Від удару РФ по Києву загинула 12-річна дівчинка: що про неї відомо
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T14:51:07Z
На Львівщині в лісі знайдено тіло грибника
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T14:03:28Z
Данія піднімала винищувачі F-35 через повідомлення про невідомі дрони
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T05:27:02Z
Україна вшановує 84-ті роковини пам’ять жертв Бабиного Яру
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T03:33:08Z
У Брянській області безпілотники атакували завод
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T00:18:42Z
Оренда житла в Чехії: скільки коштують квартири
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T22:12:39Z
29 вересня: який сьогодні день, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T21:03:26Z
У Китаї офіційно відкрили найвищий міст у світі
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T19:06:14Z
Церковний календар на жовтень 2025: коли святкуємо Покрова Пресвятої Богородиці
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T19:03:23Z
Чи спрацювали дрони‑перехоплювачі під час останньої атаки?
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T18:03:29Z
На Закарпатті церква проголосила блаженним священника, якого застрелив міліціонер
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T17:42:29Z
У психіатричних клініках дедалі більше пацієнтів з ШІ-психозом
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T05:24:50Z
Це не вихідні: за що українців у Польщі позбавлять виплат на лікарняному
Хвиля
2025-09-28T05:15:36Z
У Харкові відкрили лабораторію протезування та ортезування
УкраинФорм
2025-09-27T23:45:18Z
У Німеччині представили перший біологічний комп’ютер
InternetUA
2025-09-27T23:03:16Z
Що чекати від переведення годинників та як адаптуватися
360ua.news
2025-09-27T18:21:09Z
Як чай впливає на організм і який напій найкорисніший: експерти дали відповідь
TSN
2025-09-27T15:18:39Z
Безкоштовне протезування ока: як отримати допомогу в Україні
24tv
2025-09-27T15:12:02Z
Потужність різко виросла: Україну атакувала "червона" магнітна буря
GlavRed
2025-09-27T14:27:33Z
Музиканти інакше відчувають біль: дослідження показало несподівані відмінності у мозку
ZN UA
2025-09-27T13:33:02Z
Хотіли стати льотчиком-асом, але не пройшли медичну комісію?
Топ Жир
2025-09-28T01:06:45Z
Допоможе заощадити: водіям пояснили, як часто потрібно мити авто
Хвиля
2025-09-28T00:30:42Z
Новий Lexus ES виглядає чудово, але цей F-Sport рендер вражає ще більше
Топ Жир
2025-09-27T23:36:00Z
Сміливий план Ford щодо зростання продажів пікапів нагадує ризиковані стратегії 2008 року
Топ Жир
2025-09-27T22:06:56Z
Жоден сучасний позашляховик не зрівняється з цим потужним Lamborghini на базі Countach
Топ Жир
2025-09-27T20:06:38Z
На кожну машину повісять "паспорт чесності": як це змінить вибір водіїв
Хвиля
2025-09-27T19:42:54Z
Заголовок відривається на автомобілі Sierra після офіційного ремонту за відкликанням
Топ Жир
2025-09-27T18:36:11Z
Porsche розвиває двигуни внутрішнього згоряння лише для багатих — це лише початок ексклюзивних функцій
Топ Жир
2025-09-27T17:06:30Z
Майже новий Wrangler 4xe подешевшав на 30 тисяч доларів після невеликої аварії
Топ Жир
2025-09-27T15:06:31Z
Помер у лікарні від чисельних осколкових поранень. Згадаймо Дмитра Равніста
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T06:00:58Z
Зима на горі Піп Іван: рятувальники зафіксували −3 °C
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T05:45:30Z
Рух бульваром Лесі Українки обмежено протягом двох днів
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T05:36:49Z
Атака на Запоріжжя: 49 поранених, сотні ударів за добу
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T05:00:18Z
Карта бойових дій в Україні станом на 29 вересня 2025 року
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T04:39:04Z
В Україні мінлива хмарність: прогноз погоди на 29 вересня
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T03:03:01Z
На окупованій Луганщині окупанти створюють «молодіжний стахановський рух»
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T02:48:21Z
Лінія фронту станом на 28 вересня 2025. Зведення Генштабу
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T20:24:17Z
У Білгороді під обстріл потрапила місцева ТЕЦ. Частина міста залишилася без світла та води
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T18:57:08Z
Секрети All Inclusive: 11 помилок, які роблять туристи на відпочинку
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T23:00:59Z
Перевірте свій у переліку: 3 знаки зодіаку, для яких наступний тиждень буде найкращим
24tv
2025-09-28T06:36:58Z
Емоційні гойдалки: як зрозуміти, що вашими почуття маніпулюють
24tv
2025-09-28T06:18:41Z
Українські куточки світу: де знайти Швейцарію, Мальдіви і Тоскану без виїзду за кордон
Комсомольская правда
2025-09-28T06:06:37Z
Чим відрізняються два дідусі, які ріжуть тканину: тільки найуважніші дадуть відповідь
GlavRed
2025-09-28T04:27:18Z
Не Севілья: де в Іспанії розташовується батьківщина хересу та фламенко
24tv
2025-09-28T03:36:46Z
Яку помилку ми робимо під час вживання слова "закрутки": не усі здогадуються
GlavRed
2025-09-28T03:27:20Z
Водоліїв чекають приємні несподіванки в особистому житті: гороскоп на 28 вересня
24tv
2025-09-28T02:06:26Z
Здатні підкорювати бізнес, науку й мистецтво: ТОП-5 найрозумніших знаків зодіаку
GlavRed
2025-09-28T00:27:29Z
Foxtrot радить: ноутбуки з акцентом на безпеку та приватність у 2025 році
ГЛАВКОМ NET
2025-09-29T05:33:25Z
Експерт: бульбашка гуманоїдних роботів приречена луснути
InternetUA
2025-09-28T06:30:56Z
За грам – мільйони: скільки коштує каліфорній
24tv
2025-09-28T06:18:19Z
Південна Корея планує перевершити OpenAI за допомогою власного штучного інтелекту
InternetUA
2025-09-28T06:15:40Z
Гравці EA FC 26 вже знайшли баг, який зруйнував економіку гри на ПК
24tv
2025-09-28T06:06:52Z
Як і скільки реально можна заробити на YouTube – секрети, про які мало говорять
24tv
2025-09-28T05:42:25Z
Чому не можна закривати кришку ноутбука одразу після вимкнення: експерт сказав, скільки треба почекати
InternetUA
2025-09-28T05:33:32Z
Нове життя для старого ноутбука: перетворіть його на власний медіасервер
InternetUA
2025-09-28T05:04:53Z
Прогноз магнітних бур на 28-30 вересня: якою буде сонячна активність
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T04:09:20Z
Україна здобула 49 нагород на чемпіонаті світу з параплавання
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T14:09:24Z
Сили оборони на фронті ліквідували титулованого російського баскетболіста
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T09:33:33Z
Кличко зіграв результативний матч за молодіжну команду «Монако»
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T08:36:17Z
«Дніпро» припинив боротьбу у Кубку Європи ФІБА
ГЛАВКОМ NET
2025-09-28T07:57:48Z
Забарний: Дуже радий, що забив свій перший гол на Парк де Пренс
Football.ua
2025-09-28T06:18:44Z
Тренер ПСЖ оцінив гру Забарного після матчу, в якому українець забив перший гол за клуб
24tv
2025-09-28T06:18:09Z
Барселона — Реал Сосьєдад. Напередодні
Football.ua
2025-09-28T06:15:21Z
Зоря — Оболонь 0:0 Відео найкращих моментів та огляд матчу УПЛ
Football.ua
2025-09-28T06:15:21Z
Рух — Шахтар. Напередодні
Football.ua
2025-09-28T06:00:41Z